آیت الله مصباح یزدی از مدافعان اصلی محمود احمدی نژاد در انتخابات 84 بود که انتخاب وی را امری ماورائی می دانست.

طبق گزارش خبرگزاری فارس،آیت الله مصباح در 15تیرماه 1384 درجمع گروهی از دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: در طول سالهاي اخير بسياري از افراد جامعه، مخصوصاً خانواده‌هاي شهدا از كم رنگ شدن احكام ارزشهاي اسلامي، خون دل خورده و از گسترش فساد، سوختند.اینجا را ببینید.

پیشنهاد هاشمی درباره مجلس خبرگان

طلوع صبح در این شماره خود گفت و گوی تفصیلی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام داده است که طی آن هاشمی به سوالاتی درباره کاندیداتوری سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان، برخی ادعاهای آیت الله مصباح یزدی، عملیات کربلای 4 و... پاسخ داده. اینجا را ببینید.


كاظم پاليزدار، مشاور معاون اول و دبير ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي جزييات بيشتري از پرونده دو‌ميليارد و ٧٠٠ميليون‌دلاري بابك زنجاني را تشريح كرد.اینجا را ببینید.

شکایت مهاجرانی از وزیر سابق نفت

سیدمحمد محسن مهاجرانی گفت: وکلای اینجانب به زودی شکایتی علیه مفتریان در نسبت دادن موضوع دکل نفتی به بنده، به طور خاص وزیر نفت دولت پاکدست سابق تقدیم دستگاه قضایی خواهند کرد.اینجارا ببینید.

عذرخواهی یک اصلاح طلب از قالیباف

صادق زیباکلام از قالیباف بابت نامه انتقادی پیشین خود از شهردار تهران عذرخواهی کرد.اینجا را ببینید.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد که ماده 10 آئین‌نامه اجرایی ماده 50 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور غیرقانونی است.اینجا را ببینید.

روابط تهران-لندن که از 6 سال پیش با توقف فعالیت سفارتخانه های طرفین به سردی گرایید، بار دیگر در دستور کار وزرای خارجه ایران و انگلیس قرار گرفته است.اینجا را ببینید.

 آغاز کمپین بازگشت احمدی‌نژاد به سیاست

رئیس جمهور سابق ایران که به داشتن سیاست های تقابل در قبال غرب و لفاظی‌های خطرناک در قبال اسرائیل شناخته می‌شد، سکوت 2 ساله خود را شکست و در آستانه انتخابات پارلمانی ایران وعده تعریف دوباره آرمان‌های انقلاب را مطرح کرد.اینجا را ببینید.

وکیل مدافع علی مطهری گفت: اولین جلسه رسیدگی به پرونده حمله‌کنندگان به موکلم، امروز(سه‌شنبه) در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.اینجا را ببینید.
/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داوود IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    19 3
    طبق گفته دکتر صادق خرازی تفکر احمدی نژادیسم خطرناک است.باید دقت نمود که کشور با این تفکر بار دیگر در ورطه سقوط قرار نگیرد.البته که ادم زرنگ از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه.
  • جاوید IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    2 1
    یعنی واقعا فکر میکنید هاشمی پیشنهاد داده ؟هر کس هاشمی و سیاست رو میشناسه میدونه که سید حسن به خواست و دستور هاشمی خواهد آمد در این شکی نیست.در ضمن اگه انرژی هسته ای احمدی نژاد نبود الان مارو تحویل هم نمیگرفتن مثل سال 82 که تحقیرمون کردن .صادق زیبا کلام هم خیلی سطحی نگر هستند چون هنوز نمیدونن قدرت فعلی ما فقط و فقط بخاطر انرژی هسته ای بودگفتم بود چون دیگه تمام شد از این به بعد منتظر خیانتهای آمریکا باشید.