جانشین فرمانده نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان: باید تعامل با سران قبایل را تقویت کرد

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید فعالیت های اجتماعی را در عرصه مردمداری، دیدار چهره به چهره با مردم،حضور در مجامع عمومی، تعامل با سران قبایل و طوایف و تقویت آنها گسترش داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار اسکندر مؤمني در کميسيون ويژه شرق کشور که در فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان برگزار شد ضمن تقدير از تلاش و عملکرد کارکنان انتظامي و مرزباني اين استان گفت: تحولات بسيار خوبي در اين دو حوزه صورت گرفته و کارکنان از روحيه و انگيزه بسيار بالايي برخوردار هستند.

جانشين نيروي انتظامي در ادامه بيان داشت: نيروي انتظامي در مديريت گذشته و اکنون متعهد بوده تا از نقاط و جغرافياي تهديد پشتيباني داشته باشد که يکي از نقاط اولويت ناجا، استان سيستان و بلوچستان است و امروز اگر ما در مرکز ،امنيتي داريم مرهون ايثار و رشادت هاي مأموران نيروي انتظامي در اين استان است.

وي با تأکيد بر امر آموزش در ناجا گفت: جهت گيري در مجموعه نيروي انتظامي از دانش محوري بايد به مهارت محوري تغيير پيدا کند و در همين راستا قرارگاه جهادي آموزشي نيز در ناجا راه اندازي شد.

سردار مؤمني با اشاره به اهميت حوزه اجتماعي در نيروي انتظامي گفت: حوزه اجتماعي وسيع است و تنها در امور رسانه اي خلاصه نمي شود بلکه بايد فعاليت هاي اجتماعي را در عرصه مردم داري،ديدار چهره به چهره با مردم،حضور در مجامع عمومي،تعامل با سران قبايل و طوايف و تقويت آنها گسترش داد.

جانشين نيروي انتظامي افزود: پليس افتخاري يک ظرفيت بي پايان و تجربه خوبي در نيروي انتظامي است و بايد از اين ظرفيت به خوبي استفاده کرد.

سردار مؤمني گفت: در ديداري که با مسئولان سياسي و امنيتي داشتيم همگي از تلاش مجموعه انتظامي و مرزباني در راستاي ارتقاء شاخص هاي امنيتي تقدير کردند و اين نشان از تحولات بسيار خوبي است که در اين استان اتفاق افتاده است.

وي خدمت در اين جغرافياي سخت را بسيار مشکل عنوان کرد ولي با اين حال تأکيد کرد:اين شرايط مانع از اين نمي شود که پليس مأموريت خود را به درستي انجام ندهد.

سردار مؤمني گفت: هدف تيم هاي اعزامي از ناجا به اين منطقه حمايت و پشتيباني و کمک به همکاران در اين استان در راستاي تدابير فرمانده نيروي انتظامي است.

سردار رحيمي فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان نيز ضمن ارائه گزارشي از وضعيت امنيتي،اجتماعي و جغرافيايي اين استان از حمايت هاي همه جانبه هيئت رئيسه،معاونان و رؤساي پليس هاي تخصصي تقدير و تشکر کرد و اظهار داشت:امروز انتظامي و مرزباني اين استان با حمايت و همت مسئولان حرف هاي زيادي براي گفتن دارند.

سردار رحيمي گفت: نيروي انتظامي اين استان با تمام قدرت و توانايي،برنامه ريزي،تلاش شبانه روزي و بدون منت،تلاش خواهد کرد تا امنيت مطلوبي را براي مردم خوب و مرزنشينان غيور اين استان ايجاد کند.

 

 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =