علیرضا واحدی نیکبخت از جمله فوتبالیست هایی بود که از تیم های اسپانیایی پیشنهاد داشت.

زاوش محمدی- خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی‌های خوب موجب درخشش نیکبخت در مسابقات آموزشگاهی شد و سر از تیم باشگاهی راوند درآورد و بعد از ۲ ماه تمرین، در اولین مسابقه باشگاهی در سطح جوانان مقابل ابومسلم، معتبرترین تیم فوتبال خراسان، به میدان رفت.پیروزی ۳-۱ در آن مسابقه دعوت به پوشیدن پیراهن راه راه مشکی و قرمز ابومسلم را برایش به ارمغان آورد. در تیم ابومسلم، در همان اولین مسابقه در لیگ سال ۱۳۷۷، درخشید و به تیم ملی جوانان دعوت شد.
او پس از گذراندن یک دوره موفق در تیم ابومسلم خراسان و مطرح شدن در سطح اول فوتبال ایران در سال ۱۳۷۸ به تیم باشگاه استقلال پیوست.نیکبخت در استقلال روزهای خوبی را سپری کرد و توانست به بازیکن ثابت تیم ملی تبدیل شود.او از بازیکنان مورد علاقه بلاژویچ بود.واحدی در برهه ای از زمان حتی از باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا هم پیشنهاد داشت اما به دلایل نا معلوم به این تیم نرفت.او بعد از 6 سال بازی در استقلال با انتقالی جنجالی راهی پرسپولیس شد و توانست با این تیم قهرمان لیگ برتر شود.نیکبخت بعد از چند سال دوباره به استقلال بازگشت و خود را یک استقلالی معرفی کرد.او سال گذشته برای تیم خونه به خونه بابل بازی کرد.


نیکبخت این روزها به تمرینات شخصی می پردازد.تفریحاتش شده دورهمی های خصوصی.او فعالیت قابل توجهی در اینستاگرام دارد و می توان او را اینستاگرامر نامید.نیکبخت هر روز عکس هایی از زندگی شخصی و تمریناتش بارگذاری می کند.هوادارانش معتقد هستند که او لاغر شده و همچنان می تواند در تیم های لیگ برتری بازی کند.او که هم در پرسپولیس و استقلال بازی کرده است،چند عکسی با پیراهن استقلال در صفحه شخصی اش منتشر کرده و زیر عکسش با شماره 22 استقلال نوشته:« دلم واسه پیراهنم تنگ میشه ولی دست خودم نیست.22 شماره ای که زیاد باهاش خاطره دارم.»

او عکسی از خودش به همراه حبیب کاشانی مدیر سابق پرسپولیسی ها هم منتشر کرده است و نوشته:« این مرد عشق منه....»
نیکبخت در دوران حضورش در پرسپولیس بی حاشیه نبود و در برهه ای توسط افشین قطبی از تیم اخراج شد ولی با کوشش حبیب کاشانی به این تیم بازگشت و قهرمان شد.

او همچنین عکسی به همراه آرمین خواننده زیر زمینی منتشر کرده است و تولد او را تبریک گفته و طرفدارانش از او خواسته اند تا دور حواشی را خط بکشد.

نیکبخت به نظر می رسد این روز ها فرصت زیادی دارد و روی به شعر خواندن آورده است.او زیر عکس هایش شعر و متن ادبی منتشر می کند.

نیکبخت این روزها سعی می کند در دیدار های خیریه شرکت کند و به موسسه های حمایت از کودکان سرطانی سری بزند و با آنها دیدار کند.نیکبخت به همراه تیم 98 به مسابقات خیریه رفته است و با انتشار عکسی نوشته:« بازی برای بچه های سرطانی،لطفا الکی اظهار نظر نکنید.این بازی خیریه بوده به همراه تیم پیشکسوتان.اگه یک نفر برای کاره خیر با تیم پیشکسوتان میره دلیل نمیشه که پیشکسوت باشه و حالا حالا پیشکسوت نمیشم.»

هواداری زیر عکس او نوشته: «پیر شدی.حیف کردی خودتو.لاغر هم که شدی»
دیگری نوشته:« اگر قدر خودتو می دونستی تا همین الان اروپا بودی.»

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =