سرخپوشان تا آخر هفته به باشگاه مهلت دادند.

خبرورزشی نوشت:بازيكنان پرسپوليس كه صبح ديروز تصميم به اعتصاب گرفته بودند با چند تماس و التماس از اعتصاب منصرف شدند و از برانكو خواستند تمرين بعدازظهر را تعطيل كند. برانكو كه از قبل در برنامه‌اش روز سه‌شنبه را براي استراحت درنظر گرفته بود با تصميم جديد شاگردانش كنار آمد. او همين كه مي‌ديد شاگردانش اعتصاب را به تعطيلي موقت تمرين تبديل كرده‌اند، راضي بود و ديگر سر به سر بازيكنان پرسپوليس نگذاشت. در اين بين محمود خوردبين هم با سرخپوشان تماس گرفت و از آنها خواست بي‌خيال اعتصاب شوند و چند روزي به باشگاه مهلت بدهند تا مشكلات مالي حل شود.

برابر با شنيده‌هاي ما سرخپوشان به برانكو گفتند: «بعدازظهر تمرين نمي‌كنيم، سه‌شنبه هم كه تمرين تعطيل است و چهارشنبه هم اگر پول دادند، تمرين مي‌كنيم و اگر هم خبري از پول نشد، استراحت مي‌كنيم. وقتي باشگاه شرايط ما را درك نمي‌كند، ما چرا بايد تمرين كنيم؟» در نهايت برانكو هم خودش را كنار كشيد اما باشگاه قول داد تا آخر هفته بخشي از مشكلات مالي سرخپوشان را حل كند.

هنوز معلوم نيست سرخپوشان چهارشنبه و پنج‌شنبه تمرين مي‌كنند يا نه؟ يكي از بازيكنان پرسپوليس به خبرورزشي گفت: «شايد اين دو روز هم تمرين كرديم اما اگر تا آخر هفته مشكل مالي‌مان را حل نكنند، تمرين نمي‌كنيم. اسم كار ما را اعتصاب نگذاريد، فعلاً تمرين به صورت موقت تعطيل است. اميدوارم هواداران هم شرايط ما را درك كنند. نمي‌شود كه باشگاه به فكر حل مشكلات نباشد و فقط از ما توقع داشته باشد!»

 

 

251 41

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =