۰ نفر
۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

.

دیجی‌کالا پربازدید‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه در نظر دارد جشنواره فروش "ماه نو" را به مناسبت بزرگ‌ترین عید مسلمانان جهان، برگزار کند.

از ساعت 9 صبح شنبه، 12 تیرماه، به مدت دو روز  در  جشنواره « ماه نو » با دیجی‌کالا همراه باشید . در ضمن در این مدت تمامی هم‌وطنان عزیز می‌توانند خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان خود را به‌ رایگان دریافت کنند.

ازلحظه ابتدایی شروع این جشنواره کالاهایی با قیمتکمتر از 100 هزار تومان نیز معرفی خواهند شد که این کالا هم در این فروش ویژه به صورت رایگان ارسال خواهند شد.

در جشنواره "ماه نو" بسیاری  از کالاها، با تخفیف باور نکردنی 70% ارائه میشوند تا به شما فرصت یک خرید متفاوت داده شود.

جشنواره "ماه نو" دیجی کالا

هر روز برنده باشید!

 

در این طرح، در هر 1 ساعت 8 کالای متفاوت شگفت‌انگیز و هر روز تعداد بسیار زیادی کالای منتخب با تخفیف‌های تکرار نشدنی بر روی وب‌سایت به فروش خواهند رسید. از بین این پیشنهادها تعدادی ویژه اعضای دیجی کالا خواهند بود پس هر چه سریعتر به ما بپیوندید.

همچنین مانند سایر روزهای ماه مبارک رمضان ، هر 200 هزار تومان خرید معادل یک امتیاز برای شرکت در 5 قرعه کشی روزانه ماه برکت خواهد بود ، جوایز این قرعه کشی ها عبارتند از (یک دستگاه مودم ۴G D-Link،  یک تبلتiLifeو  یک دستگاه موبایل TP-Link  ، یک دستگاه دوربین عکاسی و یک دستگاه موبایل  Lenovo )

جشنواره "ماه نو" با گستره‌ی وسیعی از کالاها، شامل انواع لوازم دیجیتال، لوازم‌خانگی، خانه و آشپزخانه، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک می‌شود.

گفتنی‌ست دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، با تنوع بی نظیری از کالاها در این جشنواره برای کاربران تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی را ایجاد می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که دیجی‌کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را درفروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551424