فیلم «پشت در خبری نیست » ساخته شبنم عرفی نژاد از امروز اکران خود را در سینماهای گروه هنر وتجربه آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،اولین نمایش این فیلم که به تهیه کنندگی کیانوش عیاری ساخته شده  امروز در سینما فرهنگ و در ساعت 19 خواهد بود .
در خلاصه داستان این فیلم آمده است:نادر دزدي مي كند و با جواهرات سرقتي به خانه اي كه خواهرش پروين در آنجا پرستار خانگي است مي رود. هادي نامزد پروين سرباز است او مامور مي شود به همراه ليلا كه دادگاه حق حضانت فرزندش را به او داده به خانه شوهر سابقش بهروز برود . خانه  بهروز در همان آپارتمان پروين است.
بازيگران این فیلم شهرام حقيقت دوست، مهراوه شريفي نيا ، حسن موذني، منصوره سپاه منصور، صالح ميرزا اقايي، رضا رويگري، سوسن پرور، مهدي فريمان و رويا نونهالي هستند.
شبنم عرفی نژاد کارگردان این فیلم در یادداشتی نوشته است:«عجيب بود و هنوز هست. چرا ما اين گونه ايم كه اگر جواني و مخصوصا اگر زن جوانی كار خوب و كاملي انجام مي دهد سريع می گردیم و نقطه ضعف پيدا می كنيم و از همان نقطه به سازنده حمله می كنيم?
پشت در خبري نيست را وقتي ساختم كه قبل از آن ثانيه اي فيلم داستاني نساخته بودم. تنها تجربه ي کار با مهدي فخيم زاده و كيانوش عياري را داشتم، اما تجربه اي كه هر لحظه اش را آموختم و عشق ورزيدم . زمان فيلمبرداري تنها با رويا نونهالي کار کرده بودم و با بقيه بازيگرها اولين بار بود كه كار مي كردم. همه آنها بعد از اولين روز فيلمبرداري به من اعتماد كردند و در آخر از اعتمادشان راضي بودند. اما نمي دانم آدم هايي كه نميشناختمشان و لحظه اي حتي نديده بودمشان چرا نشستند به قضاوت. بگذريم...
فيلم در چند جشنواره شركت كرد جايزه بهترين فيلم جشنواره پليس را دريافت كرد، مهراوه شريفي نيا برنده ي جايزه بهترين بازيگر نقش دوم زن شد و من كانديد بخش استعداد و خلافيت از انجمن منتقدين سينماي ايران، اما هنوز بعد از شش سال و شش ماه نفهميدم چرا فيلم پشت در خبري نيست اكران نشد و احتمالا هم هيچ وقت هم نمي فهمم، به عنوان يك كارگردان وقتي فيلمي مي سازي و مردم آن را نمي بينند دچار ياس و سرخوردگي مي شوي. من اما تمام اين سال ها سعي كردم اميدم را از دست ندهم و دلسرد نشوم، اما كاش كسي پيدا مي شد و جواب سال هايي را كه رفت مي داد.
وقتي فيلمت اكران نمي شود تهيه كننده ي بعدي به تو اعتماد نمي كند مخصوصا وقتي زن باشي چون آقايان راحت تر حرف مي زنند، داد مي زنند و احقاق حق مي كنند، اما به تو گفته اند داد نزن.
به هر حال حالا ممنونم از گروه هنر و تجربه كه امكان اكران اين فيلم را فراهم كرد. اميدوارم امروز حداقل ديده شود زحمات همه ي كساني كه با من در اين فيلم همراه بودند و بي حضور آنها امكان ساخت فراهم نبود.
در اخرسپاسگذارم از كيانوش عياري كه تنها كسي بود كه از ابتدا تا امروز به من اعتماد داشت، كه بدون اعتمادش حتي تصور ساخت فيلم سخت بود.»

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =