هنوز در اینستاگرام  سراغ «پژمان» را می گیرند/ «خوب، بد، جلف» ادامه «پژمان» است

پژمان جمشیدی گفت: هنوز هم در صفحه اینستاگرام پست های زیادی دارم که سراغ سری تازه پژمان را می گیرند. باید گفت «خوب، بد، جلف» ادامه مجموعه تلویزیونی«پژمان» است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پژمان جمشیدی که از امشب با نمایش«یادم تو را فراموش» بار دیگر روی صحنه تئاتر می رود درباره فیلم تازه پیمان قاسمخانی که در آن به عنوان بازیگر حضور داشته، گفت: ایده ساخت «خوب، بد، جلف» از سه سال پیش شکل گرفت زمانی که قرار بود «پژمان2» ساخته شود و در ادامه پیمان و مهراب با تلویزیون صحبت هایی داشتند که سینمایی «پژمان» را بسازند.

او ادامه داد: پس از چند جلسه و البته تغییراتی در صدا و سیما نام فیلم تغییر کرد. ابتدا اسم «پلیس بازی» را انتخاب کردند و در ادامه «خوب، بد، جلف» به عنوان اسم نهایی فیلم انتخاب شد.

جمشیدی درباره وضعیت فعلی فیلم توضیح داد: فیلمبرداری چند ماهی است تمام شده و در مرحله تدوین نهایی و موسیقی است.  متاسفانه از آن جایی که فیلمبرداری 15 اسفند تمام شد فیلم به اکران نوروزی نرسید. فیلم های اکران عید فطر هم که از ابتدای ماه رمضان اکران می شدند و فیلم هنوز آماده نبود. پیمان قاسمخانی تصمیم دارد اواخر تابستان مجوز نمایش «خوب، بد، جلف» را بگیرد و آن را اکران کند.

بازیگر سریال «پژمان» با اشاره به ایجاد تغییراتی اندک نسبت به فیلمنامه اولیه در «خوب، بد، جلف» خاطرنشان کرد: به دلیل این که دیگر تلویزیون در فیلم دخیل نبود بسیاری از شوخی ها تغییر کرد و سام درخشانی هم با نام اصلی اش در فیلم حضور دارد. البته داستان نسبت به سریال «پژمان» متفاوت است و ما پژمان جمشیدی را در دوره ای که بازیگر شده می بینیم.

او در ادامه افزود: «خوب، بد، جلف» داستان جالبی دارد و فکر می کنم مانند فیلمنامه های پیشین مهراب قاسمخانی مورد توجه قرار می گیرد.حمید فرخ نژاد، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، رضا رویگری، نسیم ادبی و امیر مهدی ژوله بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره رهنما و مهراب قاسمخانی و آزاده صمدی هم تک سکانس بازی دارند.

58247 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =