ایران نوشت:مرد افیونی به دلیل مصرف پنهانی مواد، زن جوان را زیر مشت و لگد گرفته و او را به آغوش مرگ فرستاد.

قربانی حادثه  که 40 ساله بود در یک شب نشینی با عامل 46 ساله جنایت آشنا شده بود. اقدامات مأموران برای کشف راز این حادثه به دنبال دریافت گزارشی از مرگ مشکوک زن جوانی به نام نیره در دستور کار قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، چندی پیش کارآگاهان استان  مازندران در پی اطلاع از وقوع یک مرگ مشکوک در بلوار امام رضای شهر ساری در محل حاضر و با جسد زنی ناشناس در حالی روبه‌رو شدند که لباس راحتی به تن داشت و در اتاقی بی‌حرکت افتاده بود.
از آنجایی که در بررسی‌های نخستین آثار کبودی در ناحیه صورت و زانوی قربانی حادثه مشاهده می شد بنا براین در باره علت واقعی مرگ او دست به تحقیق زدند.
به دلیل اینکه در بررسی‌های ابتدایی هیچگونه مدارک شناسایی از قربانی حادثه به دست نیامد و آثار برهم خوردگی در صحنه مشاهده نشد، بررسی‌ها در این خانه انجام شد.
بر اساس یافته‌های پلیس حیاط و پله‌های خانه محل پیدا شدن جسد مورد شست‌وشو قرار گرفته بود.
در ادامه بررسی‌ها مشخصات قربانی حادثه به نام «نیره»  که دارای سابقه کیفری  بود شناسایی شد. همچنین مشخص شد این خانه متعلق به مردی به نام «بهروز» است که حدود 8 سال پیش از همسرش جدا شده و به تنهایی زندگی می کرد.
از سوی دیگر تحقیقات از ساکنان منطقه حکایت از درگیری‌های گاه و بیگاه این زن و مرد صاحبخانه داشت.
براساس این اظهارات  بهروز که شخصی معتاد بوده پس از درگیری سراسیمه از خانه خارج شده و آنجا را ترک کرده است. مأموران با دریافت این اطلاعات مخفیگاه مظنون به قتل را در یکی از روستاهای حومه شهر شناسایی و وی را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند. وی در مراحل نخستین بازجویی‌ها هر گونه دخالتی در ماجرای قتل را منکر شد و ادعا کرد نیمه شب سه مرد قوی هیکل وارد خانه شده اند و زن جوان را به قتل رسانده اند. اما با ارائه دلایل و مستندات پلیسی و انجام بازجویی‌های فنی و دقیق ناچار قتل زن جوان را به گردن گرفت. بهروز در تحقیقات پلیس آگاهی گفت: قربانی حادثه از یک سال پیش نزد من زندگی می کرد و کارهای خانه‌ام را انجام می داد تا اینکه متوجه شدم وی با افراد ناشناسی ارتباط پنهانی دارد و برخی وسایل خانه را سرقت می کند.
وی افزود: روز حادثه بر سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من سرش را به پله داخل حیاط کوبیدم و با سیم تلویزیون او را خفه کردم سپس جسد را به داخل برده روی تشک قرار دادم تا وانمود کنم خودش در گذشته است. پس از شستشوی پله و حیاط خانه را ترک کردم.
در ادامه بررسی‌ها و تحقیقات مأموران، مشخص شد که هر دوی آنها مدت‌ها پیش بعد از ناکامی در ازدواج نخست از شوهر و زن خود جدا شده و بعد از آشنایی در یک شب نشینی به زندگی با هم روی آورده و در خانه مرد معتاد زندگی می کردند.
 به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای مرکز استان مازندران، بهروز با انتقال به محل حادثه چگونگی وقوع قتل را بازسازی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =