کیانوش رستمی:مردم دعایم کنند/نتیجه  نگرفتیم،حسین توکلی را نکوبید

ملی پوش وزنه برداری ایران می گوید هیچ قولی برای گرفتن مدال طلا در مسابقات وزنه برداری آمریکا نمی دهد.

مرتضی رضایی- خبرگزاری خبرآنلاین؛کیانوش رستمی همیشه دلش برای وزنه‌‌برداری سوخته. این را می‌شود از حرف‌هایی که می‌زند به راحتی تشخیص داد. او یک‌جورهایی خودش را مسئول می‌داند. مسئول در قبال خواسته‌های مردم. پس از طلایی که در مسابقات قهرمانی جهان گرفت حالا همه از او انتظار دیگری دارند، حتی اگر اردوهای تیم‌ملی دیر شروع شده باشد و... 

البته خود كيانوش كه پرمدال‌ترين وزنه‌بردار ايران است تمريناتش را از مدت‌ها قبل شروع كرده و مي‌گويد كه آماده است: «نه تنها من، بلكه بقيه ملي‌پوشان هم تمرينات خودشان را شروع كرده‌اند و تقريباً همه به مرز آمادگي رسيده‌اند.» با رستمي گپ كوتاهي زديم تا از او درباره شرايط خودش، اردوي تيم‌ملي، مسابقات جهاني و البته حسين توكلي كه به تازگي سرمربي تيم‌ملي وزنه‌برداري شد، سؤال كنيم. كيانوش حرف‌هاي جالبي زد كه خواندن آن خالي از لطف نيست.

يكي از نگراني‌هاي تو اين بود كه چرا اردوي تيم‌ملي وزنه‌‌برداري آغاز نشده بود؟
ما كه خودمان تمرين مي‌كرديم. البته من و بقيه بچه‌ها بايد نگران باشيم.

فكر نمي‌كني همين حالا هم شروع اردوها دير باشد؟
اگر از من مي‌پرسيد مي‌گويم خيلي دير شده است. اميدوارم فقط اتفاق‌هاي خوبي بيفتد. كمتر از 6 ماه به مسابقات جهاني باقي‌مانده است و هنوز هيچ كاري نكرده‌ايم. براي مسابقاتي به اين مهمي بايد حداقل 10 ماه زمان داشته باشيم اما باز خوب است كه اردوها از امروز شروع مي‌شود و مي‌توانيم حداقل تمركز بگيريم و ديگر نگران اين كار نباشيم.

با اين شرايط مي‌توان اميدوار بود كه تيم‌ملي نتايج خوبي در رقابت‌هاي جهاني به ‌دست بياورد؟
فكر مي‌كنم مسئولان و مردم با اين شرايط بايد كمي سطح توقع خودشان را پايين بياورند. در اين مدت هيچ اقدامي انجام نشده كه حالا مسئولان بخواهند توقع مدال داشته باشند. من كه خودم نمي‌توانم قولي بدهم.

اما اينجا بحث مردم است. هرقدر هم كه بگويي قول مدال نمي‌دهي اما آنها... 
قبول دارم. به همين دليل كار من خيلي سخت است اما واقعاً شرايط خوب نيست. شايد بتوانيم مدال بگيريم اما نمي‌شود از حالا قول مدال طلا را داد.

نظرت درباره حسين توكلي چيست؟ فكر مي‌كني او بتواند در تيم‌ملي موفق باشد؟
من مي‌گويم نبايد از او توقع زيادي داشت. نبايد حسين توكلي را قرباني كرد. ايشان سرمربي است و تيم را هم تازه تحويل گرفته است. اگر خداي ناكرده در اين مسابقات نتيجه بدي گرفتيم كسي نبايد اين ناكامي را بر گردن او بيندازد. البته خدا را شكر بچه‌ها وضعيت بدني‌شان خوب است و خودشان تمرينات‌شان را شروع كرده‌اند. ما تمام تلاش خودمان را مي‌كنيم و اميدوارم موفق شويم.

رابطه وزنه‌برداران با حسين توكلي كه بد نيست؟!
نه خدا را شكر. من نمي‌خواهم بحث را به گذشته بكشانم. ما با هيچ‌كس مشكلي نداشتيم و نداريم. بنده خودم شاگرد حسين توكلي بودم. قبلاً افراد ديگري با ما مشكل داشتند. خاطرات خيلي خوبي نيست كه بخواهم به آن زمان برگردم. ما اميدواريم كه با حسين توكلي بتوانيم روزهاي خوبي را تجربه كنيم.

فكر مي‌كني كادرفني فعلي با وجود اينكه فدراسيون هنوز رئيس ندارد به كارش ادامه مي‌دهد؟
فكر مي‌كنم همين‌طور باشد. قرارداد توكلي با فدراسيون تا المپيك برزيل است.

راستي شنيده‌اي كه حسين رضازاده براي حضور در انتخابات مجوز گرفت؟
بله.

فرقي براي تو نمي‌كند؟
نه، من كار خودم را مي‌كنم. هركس كه رئيس فدراسيون وزنه‌‌برداري مي‌شود بايد به اين تيم كمك كند. براي خود من فرقي ندارد كه چه كسي رئيس باشد. من فقط اميدوارم بتوانم در مسابقات جهاني دل مردم را شاد كنم. اميدوارم آنها هم بنده را كمك كنند تا اين اتفاق بيفتد. از همه مردم مي‌خواهم كه من را كمك و دعا كنند تا همه ملي‌پوشان در اين رقابت‌ها موفق باشند.

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    11 6
    کوروش باقری رو دق دادید شماها با همین آقای توکلی حالا میخواید نتیجه هم نگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟