۰ نفر
۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

خبرگزاری تماشاگر فعالیت آزمایشی خودش را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛خبرگزاری ورزشی تماشاگر به صاحب امتیازی علیرضا دبیر و سردبیری میثم زمان آبادی هم زمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد.
در بخش معرفی این خبرگزاری آمده است:سرعت بالای تحول در عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات ، تلاش رسانه ها برای استفاده از روش های مدرن ارتباطی را ضروری ساخته است. به عبارت دیگر این روزها رسانه ها با مخاطبانی مواجه ند که برای رسیدن به اخبار و اطلاعات مورد نظر خود دیگر قالب های سنتی گذشته را نمی پسندند و از رسانه ، نوآوری و خلاقیت را طلب می کنند.
با این مقدمه «خبرگزاری تماشاگر» پس از کسب مجوز رسمی فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «با شماره ۱۲۶۰۷-۹۲» از ابتدای سال ۱۳۹۴ فعالیت آزمایشی و سپس رسمی خود را آغاز کرد. فعالیتی که بناست در قالبی جدید ، مخاطبان را به صورت مستقیم و از طریق صدا و تصویر در جریان اتفاقات و رویدادها قرار دهد. البته رسیدن به این نقطه مستلزم فراهم آوردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متعددی بود که در یک سال و نیم گذشته با تلاش گروهی تعدادی از فعالان عرصه ی اطلاع رسانی و ارتباطات میسر شد.
با چنین نگاهی، آرزو داریم این رسانه جدید بتواند پاسخگوی مناسبی به نیازها و علاقمندی های مخاطبان بوده و آغاز مسیری باشد که انتهای آن تحقق هدف «مخاطب در متن رویداد» شود.

خبرگزاری تماشاگر هم اکنون در نشانی های زیر قابل دسترسی است.
www.tamashagar.com
www.tamashagar.tv
www.tamashagar.ir

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =