داریوش بهشتی، مالک جدید ملوان گفت که بسیار امیدواریم بعد از مذاکرات تهران، علی دایی را ظرف امروز و فردا در انزلی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کنیم. کارنامه علی دایی را همه اهالی فوتبال دیده‌اند و او را می‌شناسند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین بنا بر گفته‌ها داریوش بهشتی مالک ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان در جلسه‌ای موافقت علی دایی را برای حضور روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی برای فصل جدید لیگ برتر گرفته است.

دایی که فصل قبل پس از جدایی از پرسپولیس ترجیح داد دور از گود فوتبال باشد در نیم فصل گذشته پیشنهادات ذوب آهن، پیکان، صبای قم و تراکتورسازی را رد کرد تا تقریبا یک فصل را به دور از فوتبال و دغدغه هایش بگذراند.

اولین تیمی که با دایی برای فصل بعد باب مذاکره را گشود راه آهن بود اما بلاتکلیفی این تیم و همچنین پیکان باعث گردیده تا شهریار در انتخاب تیم فصل بعدش عجله نکند.

در همین راستا دیروز نشستی میان مالک جدید ملوان و علی دایی در تهران برگزار شد و آن‌طور که ما شنیدیم و باخبر شدیم، طرفین به توافقاتی هم در این زمینه رسیده‌اند. ملوان که بازیکنان باتجربه‌ای همچون مازیار زارع، سیدجلال رافخایی و پژمان نوری را در اختیار دارد و بازیکنان ملی‌پوشی همچون کنعانی‌زادگان و پورقاز که از نیروی جوانی هم برخوردار هستند.

در کنار بازیکنان سربازی همچون آرش افشین و حسین ماهینی با بودجه‌ای که مالک در نظر گرفته می‌تواند با جذب چند بازیکن خوب در کنار بازیکنان خارجی تقویت شود و همین موضوع یکی از دلایلی است که دایی به پیشنهاد مالک جدید باشگاه فکر کرده و حاضر شده با او پای میز مذاکره بنشیند.

داریوش بهشتی با تأیید مذاکراتش با علی دایی در تهران می‌گوید: «بلافاصله بعد از امضای قرارداد همکاری با ملوان، دنبال سرمربی رفتیم. پیش از این هم گزینه ما آقای علی دایی بود. ایشان یکی از مفاخر فوتبال‌مان هستند و بهترین انتخاب بودند.

برای همین همراه با آقای الماسی راهی تهران شدیم تا این انتقال را به سرانجام برسانیم. بسیار امیدواریم بعد از مذاکرات تهران، ایشان را ظرف امروز و فردا در انزلی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کنیم.

کارنامه علی دایی را همه اهالی فوتبال دیده‌اند و او را می‌شناسند. من یک فعال اقتصادی هستم و می‌خواهم تیمی را که قرار است در آن سرمایه‌گذاری کنم، به یک برند سودده بدل کنم. به ‌هر‌ حال ملوان تیمی بزرگ و ریشه‌دار در فوتبال ایران است و حضور علی دایی در این تیم به موفقیت بیشترش می‌تواند کمک شایانی باشد.»

علی دایی تا روز دوشنبه تصمیم نهایی خود را برای انتخاب تیم فصل آینده اش می گیرد.

محمود آذرگون درباره خبر حضور علی دایی روی نیمکت فصل آینده ملوان، اظها‌ر کرد: حضور علی دایی وعده ای است که داریوش بهشتی، مالک جدید این تیم به هو‌اد‌ا‌ران داده و احتمالا به دنبال این است که او را به انزلی بیاورد، اما از حضور قطعی او در انزلی اطلاعی ندارم.

عضو هیات مدیره ملوان در پاسخ به این سوال که آیا روز (پنجشنبه) جلسه‌ای درباره انتخاب سرمربی برگزار شده؟ تصریح کرد: جلسه‌ای را درباره مالکیت ملوان برگزار کردیم و به توافق رسیدیم که بهشتی عهده ‌دار‌ مسئولیت این تیم شود، اما درباره سرمربی احتمالا جلسه‌ای غیر علنی در خارج از باشگاه ملوان برگزار شده است.

از طرفی گفته می شد که احمدزاده به عنوان مربی بر نیمکت ملوان می نشیند. در این خصوص احمدزاده در مصاحبه ای ، درباره شایعه حضور او روی نیمکت فصل آینده ملوان، اظهار کرد: برای نخستین بار است که این خبر را می‌شنوم. حتی تا به حال با من صحبت نشده است و مطمئن باشید در روز‌های آینده خبری مبنی بر سرمربیگری من در این تیم نخواهید شنید.

سرمربی سابق این تیم در پاسخ به این سوال که آیا او با تیم عراقی خود قرارداد دارد، خاطرنشان کرد: فصل گذشته با این تیم نتایج خوبی کسب کردیم و به طور ضمنی برای این فصل هم صحبت هایی انجام شده اما قراردادای ندارم. بعد از پایان ماه مبارک رمضان به عراق می‌روم تا با مدیران این تیم صحبت‌های اولیه برای تمدید قرارداد را انجام دهیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =