امروز به دلیل ناامید شدن ایران از صعود به مرحله بعدی لیگ جهانی والیبال، تماشاگران کمی برای تماشای بازی ایران و روسیه راهی ورزشگاه شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بعد از شکست آمریکا در مقابل لهستان و صعود این دو تیم به مرحله بعدی لیگ جهانی،تماشاگران ایرانی هم از بازی پایانی تیم ملی استقبال نکردند.بلیت بازی های گذشته در کمتر از 1 دقیقه به فروش می رسید اما 18 ساعت از شروع فروش بلیت بازی دوم با روسیه می گذرد اما 10 درصد بلیت ها همچنان فروش نرفته است.

شکست مقابل لهستان در دومین بازی برگشت ایران مقابل این تیم بسیاری از معادلات لیگ جهانی را برای کشورمان بر هم زد و تا حد زیادی نظریه صعود را منتفی کرد که دیشب این موضوع کاملا رد شد و ایران به ریو نخواهد رفت.

یک شکست در 8 بازی کافی بود تا دیگر مخاطبان از والیبال هم سیر شوند و کار به جایی برسد که بلیت های بازی با روسیه تا لحظات آخر روی دست فدراسیون بماند. البته فقط تماشاگران این حس را نداشتند بلکه این عدم وفاداری در بین جایگاه هنرمندان، جایگاه مقامات و مسولین هم دیده می شود که دیگر رمقی برای دیدن والیبال ندارند. مثل اینکه این بچه ها فقط باید برد بیاورند و محکوم به پیروزی هستند چون در غیر این صورت تشویق که هیچ، نگاه شان هم نمی کنند. این شدت از تغییر موضع برای بسیاری ها قابل هضم است اما یک خطای ساعد عبادی پور، نخوابیدن اسپک میرزاجانپور، پاس خراب معروف و اشتباهات فردی سایر بازیکنان برای اکثریت قابل هضم نیست.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =