کاپیتان سابق تیم ملی درباره مذاکره با باشگاه استقلال و پرویز مظلومی گفت: مظلومی فقط یک بار به من زنگ زد آن هم از طریق مجید صالح.

خبرورزشی نوشت:  جواد نکونام سکوت خود را درباره استقلال شکست. پرویز مظلومی از اولین روز بازگشت خود به این تیم گفت می‌خواهد این بازیکن را برگرداند اما نکونام می‌گوید سرمربی استقلال غیر از یک باری که تماس گرفت، دیگر تماسی با او نداشت. کاپیتان سابق تیم ‌ملی البته چند بار تکرار می‌کند که هیچ ایرادی به مظلومی نمی‌گیرد و به سلیقه‌‌اش احترام می‌گذارد.
آقاي نكونام، اين روزها در اسپانيا خوش مي‌گذرد؟ بعضي از رسانه‌ها از حضور شما در اين كشور خبر داده‌اند.
(خنده) من در اسپانيا نيستم و در ايران حضور دارم. مدت‌‌هاست كه در تهران هستم.

در اين مدت هم به اسپانيا نرفته‌ايد؟
نه، من بعد از پايان بازي‌هاي ليگ دسته دوم اسپانيا به ايران برگشتم. از آن موقع هم از كشور خارج نشده‌ام.

پرويز مظلومي در يك برنامه ورزشي گفت كه در اسپانيا بوديد، با شما حرف زده و هر روز با شما در تماس است.
نه، من در ايران بودم كه آقاي مظلومي تماس گرفتند. اتفاقاً همراه با خانواده‌ام در شمال كشور بودم. اصلاً به اسپانيا سفر نكرده‌ام. نمي‌دانم چرا آقاي مظلومي اين حرف را زده است.

او هر روز با شما در تماس است؟
من يك نكته بگويم. از روز اولي كه بحث حضور من در استقلال مطرح شد، كاملاً سكوت كردم. در اين مدت آقاي مظلومي لطف كردند و يك بار از طريق آقاي مجيد صالح با من تماس گرفتند. در آن تماس گفتند دوست داريم به استقلال بيايي كه من گفتم با هم مذاكره خواهيم كرد. ديگر كاري ندارم كه در اين مدت چه اتفاقي افتاد و چرا آقاي مظلومي يا ديگر دوستان با من تماس نگرفتند. من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و مي‌گويم هر كس سليقه‌اي دارد و نبايد فشاري روي افراد وجود داشته باشد. يك مربي مي‌تواند با توجه به سليقه‌‌اش بازيكن انتخاب كند و به او ايرادي نمي‌توان گرفت.

در اين مدت كه شما سكوت كرده بوديد، مدام مي‌گفتند با نكونام در حال مذاكره هستيم و او را مي‌خواهيم.
همان‌ طور كه گفتم آقاي مظلومي در اين مدت يك بار با من تماس گرفت و پس از آن ديگري خبري نشد. كسي هم از باشگاه با من تماسي نگرفته است. فقط يكي از بازيكنان به من زنگ زد و گفت باشگاه تو را مي‌خواهد كه گفتم اگر تماس بگيرند و دعوتم كنند، در خدمت‌شان هستم و براي مذاكره مي‌روم ولي خبري نشد و من هم اصلاً ناراحت نيستم چون همان‌ طور كه گفتم، توقعي ندارم و مربي مي‌تواند با توجه به سليقه‌‌اش عمل كند. فقط يك گلايه دارم كه اينجا مطرح مي‌كنم.

چه گلايه‌اي؟
خواهش مي‌كنم حقيقت را به مردم بگويند. من دوست نداشتم حرف بزنم ولي وقتي متوجه شدم اين حرف‌ها را مي‌زنند و مي‌گويند ما مدام با نكونام در تماس هستيم، فقط خواستم براي طرفداران رفع ابهام شود. درست اين است كه حقيقت را به هواداران بگويند.

خيلي‌ها از علاقه شما به بازگشت به استقلال خبر داشتند اما چنين اتفاقي نيفتاد.
همه ما يك روز مي‌آييم و مي‌رويم، اين استقلال است كه براي مردم اهميت دارد. اميدوارم تيم بهترين نتايج را بگيرد و بهترين بازيكنان را جذب كند. چه باشم و چه نباشم، براي موفقيت اين تيم دعا مي‌كنم. من طرفدار استقلال هستم نه شخص. هر كس به اين تيم بيايد، دوباره طرفدارش خواهم بود و برايم فرقي نمي‌كند. اميدوارم استقلال فصل خوبي را سپري كند و نتايج خوبي به ‌دست بياورد تا دل مردم شاد شود.

درباره تيم جديد شما بحث زياد است. سرانجام به كدام تيم مي‌رويد؟
در حال حاضر بازيكن اوساسونا هستم و با اين تيم قرارداد دارم ولي احتمال جدايي‌ام بسيار زياد است. هنوز تصميمي براي آينده نگرفته‌ام. همين جا از مربيان و باشگاه‌هايي كه با من تماس گرفته‌اند، تشكر مي‌كنم. به زودي در اين باره تصميم نهايي‌ام را مي‌گيرم.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =