شبکه خبری الجزیره در خبری فوری مدعی شد رژیم صهیونیستی به بخشی از خاک سوریه و نیروهای حزب الله حمله کرده است.

به گزارش خبرآنلاین اخباری ضد و نقیض از حمله جنگنده های اسرائیلی به خاک سوریه و حزب الله منتشر شده است که هنوز مقامات سوری و حزب الله و طرف اسرائیلی واکنشی به آن نشان نداده اند.

این در حالی است که ساعاتی پیش شبکه العربیه در خبری فوری نقل کرد این حمله در چهارشنبه انجام گرفته است اما خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه خبری الجزیره اعلام کرده است این حمله در شامگاه جمعه صورت گرفته است. خبرگزاری صدا و سیما در خبری به نقل از الجزیره عنوان کرد این جملات به بخشی خاک سوریه بوده است.

پایگاه خبری شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر به نقل از منابع خود مدعی شد جنگنده های اسرائیلی شامگاه جمعه مناطقی را در سوریه هدف حمله قرار دادند.
پایگاه اینترنتی الجزیره به نقل از منابع آگاه خود مدعی شد: جنگنده های اسرائیلی مواضع نیروهای سوریه و حزب الله را در منطقه «القلمون» واقع در مناطق مرزی سوریه و لبنان هدف حمله قرار دادند و در نتیجه آن چند انفجار در مرکز شهر «القطیفه» و حومه دو شهر «یبرود» و «قاره» در منطقه القلمون در حومه دمشق روی داد.
پایگاه خبری شبکه الجزیره افزود: گزارش ها حاکی است که حمله ای که شامگاه جمعه انجام شد لشکر 155 و لشکر 65 که حاوی سلاح های راهبردی و موشک های دوربرد است هدف قرار داد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    85 51
    سوریه و حرب الله به تلافی این اقدام بایستی پایگاههای این رریم منحوس را با موشک هدف قراردهند
    • اسکندر A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
      2 1
      برای حفظ و بقای خود ناچار به خویشتنداری هستند.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    2 0
    این روسها هم خیلی نامردن وهم فاقد استراتژی اگر یک دیدگاه استراتژیک داشتند فقط به امنیت آسمان روسیه توجه نداشتند وبرای خود جای پایی در سوریه ویمن پیدا میکردند امریکا به همهء کشور های دوستش ویا به عبارت بهتر کشور های زیر سلطه اش را با موشکهای پاتریوت پوشش داده است
  • بی نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    3 0
    من در تعجبم ااسراییل حمله می کنه اما سوریه کاری نمی کنه اگه کشوری دیگه ای بود حتما جواب میداد راستی چرا؟