وزیر راه و شهرسازی در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع مشکل اتصال دوربین‌های نظارت جاده‌ای به سامانه مخابراتی تماس تلفنی گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع مشکل اتصال دوربین‌های نظارت جاده‌ای به سامانه مخابراتی تماس تلفنی گرفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ در شصت و سومین نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها که روز دوشنبه ۱۲مردادماه مرداد برگزار شد٬ گزارش نصب دوربين‌های كنترل سرعت و اتصال دوربین‌ها به سیستم‌های مخابراتی و سامانه ۱۴۱ از سوی سازمان راهداری ارائه شد.

بنا بر گزارش سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، با بهره‌مندي از توان مشاوران و شركت‌هاي توانمند اروپايی تلاش شده است تا انتقال تكنولوژي در اجراي اين طرح صورت گيرد. در حال حاضر اجراي طرح در محورهاي تهران- تبريز و تهران- مشهد در دست انجام است (عمليات اجرايي) و محور تهران- اصفهان براي هفته دولت به بهره‌برداري خواهد رسيد. همچنين خلاصه گزارش عملكرد سامانه ۱۴۱.ir ارائه و مقرر شد موضوع اطلاع‌رساني به عموم مردم جهت استفاده از قابليت اين سامانه از طريق اينترنت و موبايل در دستور كار سازمان راهداري قرار گيرد.

در گزارش سازمان راهداری به نقاط غیر متصل به سامانه ۱۴۱ هم اشاره و عنوان شد که در برخی نقاط استان البرز٬ مازندران٬ کرمان جنوب و خراسان جنوبی نصب دوربین‌ها و اتصال آن‌ها به سامانه مخابراتی با مشکل مواجه است که با حل این مشکل این سامانه ملی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی که ریاست جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها را بر عهده داشت٬ پس از استماع این گزارش تماس تلفنی با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گرفت و خواستار حل مشکل اتصال دوربین‌ها به سیستم‌های مخابراتی در استان‌ها و مناطق دارای مشکل شد و بر پیگیری موضوع تأکید کرد.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =