جعفرزاده: افراطیون مورد استقبال مردم قرار نمی گیرند

ایسنا نوشت:

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه فعالیت افراطیون در انتخابات مجلس آینده مورد استقبال عمومی قرار نمی گیرد،‌ گفت که جریان اعتدال به خاطر روحیه تنش زدایی اش پذیرش بیشتری دارد.

غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: تجربه نشان داده افراطی‌گری چه از جریان راست و چه چپ مورد استقبال مردم نیست و هر گروهی که تندروی هایی داشته مردم به آن پاسخ منفی داده اند.

وی افزود: مردم به دنبال یک آرامش و خروج از تنش هستند و من فکر می کنم کسانی که مملکت را به سمت تنش هدایت می‌کنند و با همه چیز مخالفند ، مورد استقبال عمومی قرار نمی گیرند. اما در عوض جریان اعتدال به خاطر روحیه تنش زدایی که دارد و سرلوحه قراردادن قانون پذیرش بیشتری دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس یادآور شد: افراطی گری نشان داده مردم برایش اهمیتی ندارند و هر کس در جریان افراطی گری افتاده دغدغه اش مردم نبوده است . نتیجه اینکه در انتخابات سال 94 جریانی که بتواند از تنش پرهیز کند و منطق را حاکم کند،‌ قانون را سر لوحه خود قرار دهد و از رهبری و ولایت فقیه تبعیت کند مورد استقبال عمومی قرار می گیرد.

جعفرزداده ادامه داد: طبیعی است اگر افراطی گری با فرض محال بتواند کرسی هایی را در مجلس کسب کند ، حتی در دولت آینده می تواند کشور را بی خود و بی جهت منزوی کند. البته ما خوفی نداریم از اینکه ارتباط نداشته باشیم بلکه نمی خواهیم هزینه بیجا برای کشور چه در روابط خارجی چه در مسایل داخلی ایجاد شود.

وی در پایان اظهار کرد: مردم اکنون متوجه هزینه های غیرضروری که توسط افراطیون جناح راست و چپ تا حالا برای کشور ایجاد شده ، هستند و بعید است مجددا به این جریانات رای بدهند.

17220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =