۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

سومین فصل برنامه تلویزیونی «روزآمد» از شبکه سراسری پنج سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين،برنامه تلويزيوني روزآمد كه درسال ٩٤ در جمع بهترين برنامه هاي سال قرار گرفته بود بار ديگر با تغيير زمان پخش از ساعت حدود ١٩ و ١٥ دقيقه يازدهم ارديبهشت پخش خواهد شد.

تهيه كنندگي اين كار همانند دو فصل پيشين به عهده اميرحسين خرمشاهي است و اجراي آن را محمد هيراد حاتمي به عهده دارد و رضا اميراحمدي نيز در كنار او قرار گرفته است.

گفتني است برنامه روزآمد يك مجله اقتصادي است كه هدفش این است که در راستای اقتصاد مقاومتی بتواند بسته و مجله عامه‌پسند و در عین حال کارشناسی شده‌ای را تحویل مخاطب بدهد.

اميرحسين خرمشاهی یکی از تغییرات را آیتم‌هایی می‌داند که تبدیل به سفرنامه‌های مارکوپولویی شده و نتیجه سفر عوامل تولید آن به کشورهای مختلف جهان است. او اضافه می‌کند: این سفرنامه اقتصادی سفر «روزآمد»ی‌هاست به 10 کشور اروپایی که این کشورها شامل اتریش، آلمان، سوییس، فرانسه، یونان، ایتالیا، بلژیک، مجارستان، انگلیس و هلند هستند. ما در صنعت توریسم بسیار مشکل داریم و با این سفرنامه‌ها سعی کردیم پتانسیل داخلی را نشان دهیم که می‌تواند چقدر موفق عمل کند اما به آن بها داده نشده است.

این تهیه‌کننده براین عقیده است که برنامه خوب، مخاطب خودش را پیدا می‌کند و تغییر زمان پخش از صبح به غروب را یکی از عوامل موفقیت «روزآمد» در فصل‌های قبلی می‌داند و عنوان می‌کند: ما با قدرت بازمی‌گردیم و سعی داریم در سری جدید علاوه بر کارآفرینان برتر، از کارگران نمونه و مخترعان مطرح اقتصادی نیز دعوت کنیم تا مهمان فرش قرمز برنامه شوند.

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =