حسین هدایتی  و دو شرکت بومی در صف  خرید خیبر خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین ،در حالی که کمتر از 50روز به شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران باقی نمانده پر طرفدار ترین تیم غرب کشور در لیگ دسته اول فوببال ایران ایران حال وروز خوشی ندارد . خیبر خرم آباد که امسال به طور معجزه آسایی با غیرت وتعصب بازیکنان وحمایت ها وزحمات شبانه روزی همایون بهاروند به لیگ دسته اول صعود کرد برای حضور آبرومندانه در لیگ دسته اول به بودجه مناسب وحمایت های ویژه نیاز دارد.

 

در این میان طبق شنیده ها ما وگفتگو بایکی از مسئولان ورزشی استان ساکن تهران مذاکرات جدی با حسین هدایتی چهره محبوب وبه قول فوتبالی‎ها عابر بانک فوتبال که سابقه حمایت از تیم های لرستانی گهر دورود وخیبر خرم آباد در لیگ برتر ولیگ دسته سوم را در کارنامه خود دارد ودر گذشته بیش از 4میلیارد تومان به فوتبال لرستان وگهر دورود تزریغ کرده بودبا توجه به درخواست مسئولان باشگاه خیبر ومدیران ارشد استان تمایل ضمنی خود رابرای خرید خیبر خرم آباد اعلام نموده است .

حسین هدایتی  گفت:عشق وعلاقه مردم لرستان وبه خصوص هواداران خونگرم خرم آبادی رادر رقابتهای کشتی پهلوانی قهرمانی جهان در خرم آباد به عینه مشاهده نمودم ودر صورتی که شرایط برای خرید امتیاز خیبر خرم آباد مهیا شود این تیم را برای شهر خرم آباد خریداری می کنم وخیبررا برای صعود به لیگ برتر با یک کادر مربیگری مجرب می بندیم .

ودر این میان اولویت اول ما علی نیکبخت ودر صورت عدم توافق گزینه های دیگر را برای هدایت این تیم در نظر خواهیم داشت .

وی حضور همایون بهاروند رئیس هیات فوتبال لرستان وعضو هیات رئیسه فدراسیون برای فوتبال لرستان را یک ظرفیت وغنیمت بزرگ دانست ودر صورت توافق بر سر خرید این تیم بهاروند کماکان در خدمت این تیم خواهد بود وسعی می کنیم تیم را از بازیکنان بومی با کیفیت وبرای ترمیم نقاط ضعف از بازیکنان غیر بومی استفاده خواهیم کرد.

البته علاوه بر هدایتی دو بخش خصوصی  وخیر بومی مقیم تهران که دارای توان مالی بالای در ساخت وساز وبانکداری دارند نیز مذاکراتی صورت گرفته ودر صورت عدم توافق با هدایتی این دو حامی بخش خصوصی نیز برای خرید تیم فوتبال خیبر خرم آباد پیش قدم خواهند شد.

منبع: پایگاه افلاک ورزشی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =