در حاشیه بازی ایران و روسیه جایزه قهرمان لیگ برتر والیبال هم اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جایزه تیم پیکان به عنوان قهرمان رقابت های لیگ برتر والیبال در حاشیه بازی ایران و روسیه اهدا شد.لیگ برتر والیبال در سالی که گذشت پر از حاشیه بود.به خصوص بازی فینال و دیدار بین شهرداری ارومیه و پیکان.

دیداری که قبل از عید نوروز برگزار شد و در آن هواداران ارومیه ای اعتقاد به این داشتند که حقشان را خورده اند و آنها باید به جای پیکان جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند!

این اتفاق در حالی افتاد که همان زمان تعدادی از هواداران با ماموران حاضر در ورزشگاه درگیر شدند که کار به بازداشت بعضی از آنها کشیده است.

با همه این تفاسیر و با گذشت تقریبا 4 ماه از آن اتفاقات امشب و در حاشیه بازی ایران مقابل روسیه در لیگ جهانی جایزه تیم های اول تا سوم به مدیران این باشگاه ها اهدا شد.در لیگ برتر والیبال پیکان قهرمان شد،شهرداری ارومیه عنوان نایب قهرمانی را از آن خودش کرد و شهرداری تبریز هم سوم شد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    1 2
    اه شهرداری تبریز و ارومیه بالاخره رئیس فدراسیون والیبال و تیم ملی رو میگیره.خواهید دید.حق خوری بی پاسخ نمیمونه
  • روحانی تنهانیست A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    3 0
    هنوزبه شکایت مسیولان ارومیه ایی ونماینده ارومیه ازمسیولان وزارت ورزش ونیروی انتظامی رسیدگی نشده وامیدی هم نیست رسیدگی شود
  • بابک IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    3 1
    جام قهرمانی متعلق به شهرداری ارومیه هست.شک نکنید.رئیس فدراسیون والیبال و دار و دسته مافیایی به زور جام رو از چنگ شهرداری ارومیه گرفتن و به پیکان که شایستگیشو نداشت دادن.لعنت به داور زنی و مافیا