احسان علیخانی مجری برنامه‌ی «ماه‌عسل» به مطالب مطرح‌شده در مورد این برنامه پاسخ داد و رقم دقیق دستمزدش را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در برنامه‌ی جمعه‌شب «ماه‌عسل» وقتی از میهمانش پرسید که میزان درآمدش چقدر است؟ با این گفته مواجه شد: «درآمد کشاورزی و دامداری زیاد است. حالا اجازه بدهید من از شمت بپرسم که درآمد شما چقدر است؟ خصوصاً آن‌که در این روزها در فضای مجازی و در رسانه‌ها هم زیاد در مورد دستمزد شما صحبت شده است.»

علیخانی از میهمانانش پرسید که شما چه رقمی را خوانده یا شنیده‌اید و آن‌ها هم در پاسخ گفتند که یک میلیارد و 200 میلیون تومان.

همین مسئله باعث شد تا علیخانی به گفته‌ی خودش از میهمانانش وقت بگیرد و در مورد دستمزد و اتفاقاتی که برای این برنامه افتاده صحبت کند.

او گفت که در طول سال فقط برنامه‌ی «ماه‌عسل» را اجرا می‌کند و کار دیگری ندارد و برای این برنامه هم رقم دریافتی‌اش 45 میلیون تومان است.

او گفت که رقم یک میلیارد و 200 میلیون تومان به‌هیچ‌وجه صحت ندارد، چون «یکی این‌که سازمان ما به‌شدت مشکل مالی دارد و ما این را بارها گفته‌ایم، دوم این‌که در این سازمان کارشناسان زیادی هستند و کارها را ارزیابی می‌کنند، مثلاً حتی در مورد قیمت دکور ما هم نظر می‌دهند و مثلاً می‌گویند این دکور فلان بخشش زیادی است و پرهزینه و ما هم می‌پذیریم.»

به گفته‌ی علیخانی اصلاً امکان ندارد که یک مجری مثل او به مقامات سازمان (سرافراز رئیس سازمان، پورمحمدی معاون سیما و مدیر شبکه‌ی سه) بگوید که من یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای اجرای این برنامه می‌گیرم.

او که به گفته‌ی خودش نمی‌خواسته در مورد این ماجراها حرف بزند، بازهم از میهمانانش عذرخواهی کرد تا در مورد حواشی این برنامه و توبیخ عوامل آن‌هم حرف بزند.

مجری «ماه‌عسل» که اجرای برنامه‌های تحویل سال را هم به عهده‌ دارد، گفت: «برخی این حرف‌ها را می‌شنوند و باور می‌کنند و به یک لشگر میلیونی تبدیل می‌شوند تا تو را به لجن بکشند، درصورتی‌که این‌گونه نیست و من این برنامه را برای مردم اجرا می‌کنم و هرچه دارم از تلویزیون و نگاه مردم است.»

او ادامه داد: «اگر میهمانی را به برنامه دعوت کنیم و با او بگوییم و بخندیم، فرا می‌گویند چرا به مشکلات جامعه توجه نمی‌کنی، اگر از درد و آسیب‌ها حرف بزنیم، چیز دیگری می‌گویند.»

او با اشاره به این‌که هیچ مدیری نیست که بگوید احسان علیخانی پشت در اتاق من نشسته بود تا از من کار و برنامه بگیرد، گفت: من می‌دانم که در چه زمانی دارم برنامه اجرا می نم، این زمان زمانی است که می‌توانست در اختیار یک مرجع عالی‌قدر قرار بگیرد، ما هم حواسمان به این مسئله هست اما خب ما هم آدم هستیم و اشتباه هم می‌کنیم.

علیخانی به سالگرد شلیک ناو وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران اشاره کرد و گفت کسانی که آن فاجعه را رقم زدند گفتند اشتباه کرده‌ایم و مدال هم گرفتند.

او از تذکری که به برنامه داده‌شده، به‌عنوان تذکر درست و بجا نام برد و گفت که ما و بچه‌های برنامه سهواً یک اشتباهی کردیم و درواقع می‌خواستیم تضاد و تبعیض بین شغل‌ها را نشان دهیم.

او از مردم و مدیران سازمان صداوسیما عذرخواهی کرد و گفت که اگر زمانی بداند که مردم خاطرشان از بابت این برنامه مکدر است، امکان ندارد در این برنامه بماند.

او به مطلبی که در موردش نوشته‌شده بود هم اشاره کرد و افزود: «کسی نوشته بود که دست کثیفت را از روی سر آن پسربچه بردار، چشم من دست کثیفم را برمی‌دارم، اما شما که دستتان تمیز است یک کاری بکنید.»

علیخانی با اشاره به صحبت‌های محسن تنابنده درباره پایتخت گفت: «تنابنده می‌گفت مگر مادر من پایتخت را ساخته که به او فحش می‌دهید، حالا من با عذرخواهی از همه بچه‌های برنامه می‌گویم، مگر مادران ما این برنامه را می‌سازند که فحش می‌دهید.»

میهمان برنامه که جانباز دوران جنگ تحمیلی بود هم برخلاف میلی علیخانی و اصرار او، گریزی به حرف‌های مجری برنامه زد و گفت که قطار وقتی ایستاده است کسی کاری به آن ندارد، وقتی قطار به حرکت درمی‌آید سنگ می‌خورد. او از مدیران صداوسیما خواست که پشت کسانی که در خط مقدم جبهه‌ی فرهنگی هستند بایستند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 225
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    خداوکیلی حقش نیست اینقدر بتازند بهش. این آدم همونیه که چند ساله مردمو پای برنامش میخکوب میکنه. حتی اگه بگیره اون پولو بازم حقشه
  • k1 A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    خوب مظلوم نمایی میکنه
    • من A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      45 16
      شما ذهن مریضی دارید دوست عزیز
  • میلاد IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    من نمی دونم ما باید حرف مردم را بپذیریم یا شما را ما دیگر فریب نمی خوریم و همه می دونیم که صدا و سیما کلی پول داره و اینها دروغ است این برنامه یکی از دلایل پس رفت مملکته و پول بیت المال رو هدر میده و منم اصلا از این علیخانی خوشم نمیاد مخصوصا طرز راه رفتنش از مسئولان خبر آنلاین خواستارم نظرم رو تایید کنند با تشکر فراوان موفق باشید
    • بی نام A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      32 12
      "این برنامه یکی از دلایل پس رفت مملکته"؟ احسنت به شما که با این نظرت ثابت کردی یک کشور جهان سومی هستیم
    • ali A1 ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      63 36
      از كجا تغذيه ميشي اين حرفهارو بزني.خيلي تابلو بود
    • بانو A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      24 1
      میشه چند تا از این پس رفتا رو برا ما هم توضیح بدی؟ معلومه از کسی که که از یه برنامه فرهنگی عقیدتی فقط راه رفتن مجری رو میبینه بیشتر از اینم نمیشه انتظاری داشت
    • راحله IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      31 6
      از علیخانی خوشت نمیاد مخصوصا" طرز راه رفتنش؟ واقعا که. حداقل یه دلیل دیگه می آوردی
    • نگین IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      24 2
      دیروز مهمون برنامه به حرف خیلی خوبی زد گفتند که بچه ها به قطار وقتی تو حرکته سنگ می زنند نه وقتی که ایستاده نمونه بارزش خود شما و امثال شما وقتی تهمت می زنید و به راه رفتن طرفم گیر میدین نشونه حسادتتون به موفقیت یه نفری مثل علیخانیه که 10 سال پر بیننده ترین برنامه ویژه افطار رو داره
    • نجمه A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      5 0
      مطمینی واین حرف را میزنید ؟ ؟ نمیترسیدکه راحت تهمت میزنید؟ ؟
  • حامد ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    ملتي هستيم كه كلا زياد حرف مي زنيم. در مورد و همه چيز و همه كس. انگار که مجبورمان کرده اند در مورد همه چیز قضاوت کنیم و حکم صادر کنیم و متاسفانه پدیده ی منفی دیگری که روز به روز گریبان ما را می گیرد ژست گرفتن ها و ادا در اوردن هاست. همه ما خود را روشنفکر می دانیم اما در عمل جور دیگری رفتار می کنیم. خدا عاقبت همه ما را به خیر کند.
  • فائزه A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    کاش یاد بگیریم ندونسته دیگران رو قضاوت نکنیم.
  • احسان US ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    دمش گرم حرف حقو زده یه مشت انسان نمای آفتاب پرست که ثانیه به ثانیه رنگ عوض میکنن چپ و راست نظر میزارن که علیخانی فلان و بهمان اینا همونایی هستن که وقتی دو سال پیش همین برنامه احسان و سولماز رو دعوت کرد کلی به به و چهچه راه انداختن که آفرین به علیخانی با این برنامه اش حالا به خاطر دعوت اون دختره که اشتباهی بوده چه عمدی چه غیر عمدی باز همونا میان میگن حالمون از این برنامه و علیخانی بهم میخوره
  • اکبر رضایی IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    بنده خدا رو به چه روزی کشوندین.همونهایی که انتقاد میکنن از تلخ بودن برنامه اگر برنامه شاد باشه میگن چرا به درد مردم توجه نمیکنید.کدوم برنامه میاد راجع به سرطان و بچه های سرطانی تو تلوزیون صحبت میکنه...کدوم برنامه درد معلول ها رو نششون میده...کدوم برنامه به نیکوکاری و تشویق به کمک کردن وجود داره..کاش یکم انصاف داشتیم و فکرنمیکردیم هرکس بیشتر و محکمتر مخالفت کنه با یه موضوعی خیلی روشن فکرهست.کسایی که میگن این برنامه میخواد اشک مردم رو در بیاره همزمان با این برنامه داره یه برنامه خیلی جذاب به اسم خندوانه میده و میتونن اون رو ببینن چشمشون رو به روی مشکلاتی که تو جامعه هست ببندن.سال دیگه با خیال راحت بشینین و این برنامرو با اجرای حسن جوهرچی یا جواد هاشمی رو ببینید و لذت ببرید...شاد باشید.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    45 میلیون میشه به عبارتی ماهی سه ملیون و هفت صدو پنجاه هزار تومن و جالب تر اینکه خود ایشان اذعان دارند که کار دیگری نمیکنن این همه افراد مدرک دار از دانشگاه های معتبر دارن برای برجی یه ملیون از صبح تا عصر کار میکنن اونوقت ایشون راحت میگن من یه ماه کار میکنم 11 ماه بیکارم با حقوق 4 میلیونی
    • بی نام GB ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      24 12
      افراد مدرک دارجمع کنید این مدرکاتونو...میخواستی نری مدرک بگیری.چون مدرک داری باید حقوقت با یه ادم مشهور یکی باشه؟بگذریم که همین الان خیلیا تو همین شرکت نفت حقوقشون از این بیشتره
    • علی.خ A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      25 7
      عزیزم چرا غیرمنطقی نظر میدی؟ ایشون که یکی از نخبه های اجرا هستند رو با یه کارمند یکی میکنی؟
    • مهدی IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      18 0
      اما خیلی متفاوته با یه میلیارد و دویست. خودتو جاش بذار و درکش کن. ضمنا اگه به حقوق بالای درس نخونده ها می خوای گیر بدی، برو یقه ی سرمایه دار دیپلمه رو بگیر که لنگش رو هوا میکنه و پول. زحمت کارگرش رو میخوره...
    • بوشهر RO ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      17 1
      منم بیکارم . اما این دلیل نمیشه از بقیه طلب کار باشیم . خودتون و انصافتون شما انشاالله فردا برین سر کار بقیه باید پاشن طلبکار شن از شما ؟
    • بی نام A1 ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      16 1
      اگه ميتوني مثل ايشون خلاقيت داشته باش و يه برنامه بساز تازه خيلي كم داره دستمزد ميگيره
    • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      24 0
      ایشون نگفتند 1 ماه کار میکنم 11 ماه بیکارم شما یا برنامه ندیدین یا اونطوری که دوس داشتین دیدین گفتن 1 سال براش زحمت میکشن و بدو بدو میکنن که این 1 ماه برنامه خوب رو آنتن بره درسته کارای سخت یا آسونی هست که حقوقش بهش نمیخوره اما اینم باید در نظر بگیریم کار اونها هم سخت هست هماهنگیها،سوژه پیدا کردنها،شب بیداریها،از خانواده دور بودن و...شاید شما از صبح تا شب کار میکنید اما حداقل شب کنار خانواده هستین یا حداقل در خانه خودتون راحت شب رو به صبح میارین حالا کسایی که مدعی هستن کار آسونیه 1 ماه همین کارا انجام بدین اصلا 1 روز برین اگه تونستین برنامه اجرا کنین اگه حرف کم نیاوردین اگه به ته ته په ته نیفتتادین و اگه تو اجتماع تونستین دماغتون با خیال راحت پاک کنین اونوقت بیاین بگین زیاده و حقشون نیست
    • کیمیا A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      30 1
      سلام ایشون خیلی رک گفتن در طول یک سال دوندگی که میکنه برای یه ماه سال این مبلغ رو دریافت میکنه.... کدوم ماها حاضریم سی وپنج شب بی خیال خانواده بشیم تو رو خدا نصاف داشته باشید... اجرای اقای علیخانی فوق العاده اس.مشکل از مردم ماهست که خیلی راحت تهمت میزنن قضاوت میکنن جای خدا حکم میدن... اگر قرار به انتقاده باشه خود ایشونم مشکلی با انتقاد نداره اما انتقاد کنید نه اینکه تهمت بزنید و قضات کنید...
  • بی نام US ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    فرار رو به جلو. مظلوم نمایی و باز هم دفاع از عملکرد ضعیف. تو همین 15 روز تو چند دقیقه از برنامه دفاع کردی؟ اگه یه سال تلاش می کنی و نتیجه اش میشه این برنامه، همون بهتر که تعطیلش کنی.
  • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    تو این مدت بیشتر به جای اینکه برنامه نقد بشه به علیخانی و برنامه توهین شد . کا باید یاد بگیزیم کهذنقد با توهین خیلی تفاوت داره.
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    در ماه مبارک رمضان چرا ماهی که مبارکه باید برنامه های غمگین و اعصاب خرد کن ساخته بشه مدیران محترم شبکه سه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      22 5
      برنامه شاد هم هست شما می‌توانید خندوانه ببینید
    • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      14 3
      شما وقتی داستان اون بیست و سه نفر رو دیدید اعصابتون خرد شد؟ یا اون رنی که با غلبه بر مشکلات تونسته بود یه نانوایی راه بیاندازه یا ...
  • امین IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    خب والا بقیه رو من نمی دونم اما من اصلا برام مهم نبود که چقدر میگیره ایشون، مهم این بود که به هر دری میزنه که برنامش دیده بشه، این رعایت نکردن اخلاقه،
    • sam IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      ببینید بهتر از احسان تواین ایران نیست.
    • بی نام A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      36 27
      دقیقا مشکل همینه
    • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      19 3
      بابا ی من خیلی علیخانی را دوست دارد . ازش هم میپرسم میگه دوسش دارم با اینکه بابام به علت تعصبی که داره خیلی کم دیده میشه فردی را دوست داشته باشه ولی انصافا آقای علیخانی از بیکاری ما جوونا داره دفاع میکنه بعدش همه ملت در گل و بلبل زندگی نمی کن ولی خوشحالم بابام یک بار از یک برنامه خوشش اومده در این سالها بی اختیار تلویزیون را روشن میکنه ما سالهاست دیگه اصلا تلویزیون نم گیریم از بس درگیر کار و درس هستیم و برنامه ها کیفیت نداره. .
    • بی نام A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      26 2
      چرا وقتی یکی مثل این جوان ایده های نو میاره توی این مملکت باهاش اینطوری برخورد میکنن من خیلی ها رو دیدم که با اصل جوان بودن ایشان و حرف های گنده گنده زدنش که همش هم درسته مخالف هستند بابا بخدا این مملکت باید روی همین جوان ها بچرخه
  • محمد IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    این جملش پر از تناقضه :«برخی این حرف‌ها را می‌شنوند و باور می‌کنند و به یک لشگر میلیونی تبدیل می‌شوند تا تو را به لجن بکشند، درصورتی‌که این‌گونه نیست و من این برنامه را برای مردم اجرا می‌کنم و هرچه دارم از تلویزیون و نگاه مردم است.»...میشه بگید مردم کی هستند؟ همین لشکر میلیونی هست دیگه..
  • مهرداد A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    کاش یادبگیریم کمی در اظهار نظرهایمان انصاف و ادب را رعایت کنیم. فارغ از این که ما ماه عسل را دوست داریم یا نه فضای این روزهای رسانه ها در رابطه با این برنامه و شخص آقای علیخانی خالی از انصاف و ادب بود و بدتر این که رسانه ها و تریبون های رسمی تر هم در این حرکت به شدت همراه بودند و به شایعه ها و بی ادبی ها دامن زدند . کاش یاد بگیریم همه جانبه ببینیم ،بی طرفانه نقد کنیم ،و کینه ها، بخلها و حسادتهایمان را در اظهار نظرهایمان دخیل نکنیم.
  • امیر A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    کلا داستان "پیر مرد و نوه و الاغ" در زندگی ما ایرانی ها در همه ادوار صادق است
  • مهدي RO ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    اي واي از قضاوت هاي ناحق ، احسان حلالمون كن
  • نازنین IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    امان از این آقای علیخانی که همیشه مظلوم نمایی میکنه ویک بغض مصنوعی همراهش هست.
    • بی نام A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      21 6
      احسان جان دوست دارم
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    80 47
    احسان علیخانی اگر میخواست راجع به دستمزدش حرفی بزنه می تونست خیلی زودتر حرفشو بزنه مبلغ یک میلیارد و دویست را تکذیب کنه امشب این جانباز عزیز علیخانی را فتیله پیچ کرد و علیخانی راه فرار نداشت ... علیخانی از او پرسید درآمد شما چقدر است که برادر جانباز به او گفت این سوال را من از شما دارم آیا درسته میگن از این برنامه یک میلیارد دویست دستمزد میگیری که علیخانی چاره ای جز جواب دادن نداشت حالا راست یا دروغش حرفش را خدا عالمه ...
    • ... NL ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      8 28
      من ندیدم برنامه رو کلا نمی بینم ولی اینجور چیزها معمولا برنامه ریزی شده هست... یعنی به مهمان میگن که وقتی این سوالو ازت پرسیدیم، شما هم پاسختو بده و متقابلا این سوالو از مجری بپرس لطفا...
  • حمیدرضا IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    هر شب 1/5 میلیون. به نظر من زیاد نیست نوش جونت
    • دانشجو IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      شبی یک و نیم، اونوقت یکی مثل من نباید حتی یک میلیون در ماه بگیره برای کار تخصصی؟؟ این آقا تخصصش دقیقا چیه؟ صحبت کردن؟؟
    • میلاد IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      16 5
      ناراحتی میتونی کارت عوض کنی. 3 تا مجری تاپ داره صدا سیما یکیش ایشونه. 1 ماه کلاتو سال برنامه داره. 45 میلیون میشه ماهی 4 تومن تقریبا اقای تخصص
    • علی IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      15 4
      به دانشجو: برای این‌که تو عرضه‌اش رو نداری بتونی شبی یک و نیم دربیاری. پیش استاد رفتن نمره نمره کردن و درسا رو ناپلئونی پاس کردن کلش بازی کردن از تو دانشجو نمی‌سازه بیخودی از این اسم سوء استفاده نکن. این هم قضاوت من از تو. برو نوش جونت.
    • پروفسور بالتازار RO ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      16 2
      یه روزی به یه حاج آقا گفتن چقد کارت راحته . میری منبر راحت واسه خودت حرف میزنی . حاج اقا گفتش :باش شما فردا برو بالا جای من . فقط این جمله رو بگو : مردم ما دیشب شام نان و پنیر و انگور داشتیم . مرده گفت این که سهله . فرداش رفت رو منبر گفت مردم ما دیشب نان و انیر . پنگور داشتیم
    • سپیده IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      19 5
      احسان علیخانی اگه شبی5 /1 میلویون می گیره که حقش بیشتر از این هست ، کلی زحمتی کشیده و تلاش کرده و مثل بعضی جوانان ما علاف نشسته و منتظر غول چراغ جادو و پشت میز نشستن نبوده .با11سال سابقه اجراولو بیشتر حقش بیشتر از این هست .
  • بی نام A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    خدای یعنی دراین مملکت کسانی هم هستند که بخاطراختلاف سلیقه با یک مجری به کثیف ترین لسان متوسل شده وفهاشی کنند. اخرما به کجا داریم می رویم.
  • بی نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    دست از سر احسان عليخاني برداريد. ماه عسل گاهي تلنگري به ما مي زند اين كافي نيست؟
  • مهرداد A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    آخه این برنامه های بیخود رو تا کی میخوان ادامه بدن؟؟
    • ریحانه A1 ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      8 0
      تو نبین کسی مجبورت نکرده این برنامه های بیخودرو ببینی
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    88 68
    خخخخخخخخخخ کلا صدا سیما شده شبیه فیلم هندی
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    آخی.. نازی.. فقط 45 میلیون تومان.. اونم برای گریاندن مردم
    • بی نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      نگاه نکن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    احسان تو کار خودتو عالی انجام میدی به این حرفهای مغرضانه توجهنکن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    اگر 45 میلیون حقوق یک سالته پس واسه اجرای نوروز چقدر میگیری یه جمع و تفریق کنی بیشتر از خیلی از کسانی که زحمت میکشن دریافتی داری تازه با اسو برنامه دم افطار هم اعصاب مردم رو داغون میکنی باز خدا رو شکر خندوانه هست هرچقدر هم که بگیرن حلالشون.
    • بی نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      15 2
      هر برنامه ای که تو دوست داری حلاله پولش هرچیم دوست نداری حرومه حروم... خیییییییلی جالبه خجالت بکش......
  • بی نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    خب خدا رو شکر دهان منتقدان ماه عسل بسته شد.....خواهشا دیگه نظر ندید........
  • علی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    به عنوان مجری بعله همون 45میلیون، ولی درمورد تهیه کننده بودنت و اسپانسرای پنهانی که سال قبل و اسپانسر غیرمجازی که امسال داری چی؟؟؟؟؟
  • maral A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    حالا خیالتون راحت شد؟؟حالا دیدین کی شرمنده شد؟؟انقدر دری وری گفتین که امثال اون زن به خودشون اجازه دادن پشت سر اقا احسان حرف مفت بزنن..............خدا ازتون راضی باشه که عین اب خوردن پشت سر مردم حرف میزنید وخیلی راحت قضاوت می کنید..........اقا احسان شما باید محکم باشید.همه ی اینا نشون دهنده ی بی نقص بودن و بی نظیر بودن شماست اونا نمیخوان پیشرفت شما رو ببینن چون شما بیشترین تاثیر و رو نسل من دارین......................خواهش می کنم توجه نکنید و مثل گذشته ادامه بدید..............
  • بی نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    97 80
    هیس مخالفان ماه عسل ساکت بشن خواهشا
  • کیان A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    خدایی کارش درسته ... متاسفم واسه اونایی که فحش میدن و تهمت میزنن.اینا مسلمون نیستن
  • بی نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    چرا اینقدر ما زود قضاوت میکنیم
    • عباس از دهبه قیروکارزین EU ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      52 77
      شما چرا اینقدر زودباورری؟
    • عباس از دهبه قیروکارزین EU ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      7 9
      مداح میاد جلوی دوربین جوری صحبت میکنه که من به حال خودش و خانواده غبطه میخورم بعد که کاشف به عمل میاد که طرف هفت تیر کش هست...اینقدر زود باور نکن
    • هیچکس RO ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      7 1
      خوشبحال شما که زود باور نیستی بنده خدا
    • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      2 0
      چون گفتم چقدر زود قضاوت میکنیم شدم زود باور همین الان شما قضاوت نکردی.اگه حتی حرفاش راست نباشه ولی این هجمه ای که علیه ش راه افتاده طبیعی هم نیست حقش این حرفا بعد از این همه زحمت نیست.
  • بابک IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    برنامه مسخره و پوپولیسم که اصلا با روح ماه مبارک رمضان همخوانی نداره.فقط اقایان به فکر مطرح کردن خود و عقده هاشون هستن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    درکل زود قضاوت کردن درست نسیت...واقعا عادته بدیه
  • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    30 55
    کاش از مهمانانی که برنامه آوردین و جو بدی برایشان بواسطه این انتقاد ها در جامعه برایشان بوجود آمد عذر خواهی کنید
  • محمد US ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    سوال و جواب از پیش تعیین شده و سفارشی
  • زاهدان RO ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    كلا ما ايراني ها جالب هستيم واقعا حرفي براي گفتن ندارم ولي بايد عليخاني يه تلنگري بهمون ميزد من موسسه اي داشتم ثبت ميكردم كه هنوز يه هفته از كاراش هم انجام نشده بود و وقتي رقبا سايت ما رو ديدن و برنامه هاي آيندمون رو ديدن يه سري وبلاگ درست كردن و گفتن اينا كلاهبردار هستن و دزد هستن و مال مردم خور هستن و ... واقعا ما ايراني ها جالب هستيم... صفحه مسي بعد از گلي كه به ايران زد رو يادتون بيارين ، داور بازي ايران آرژانتين كه پنالتي نگرفت رو يادتون بيارين ، مجري زن برزيلي كه لباس خاصي به تن داشت رو يادتون بيارين، و ... واقعا زياده و واقعا فرهنگ ما هيچي نيست خواهش ميكنم اينو سانسور نكن خبرآنلاين ما به فرهنگ نداشته خودمون هميشه افتخار ميكنيم ما فرهنگ نداريم همين...
  • بی نام A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    واقعا متاسفم و امیدوارم احسان نیز سال اینده باز هم ماه عسل را بسازد.
  • علی A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    احسان علیخانی و ماه عسل مخاطبان میلیونی دارند و اصلا درست نیست به خاطر یکی دو قسمت , یک عده شایعه پراکنی کنند.
  • سحر A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    خیلی تابلو بود.برنامه ریزی شده بود این سواله.
  • محسن A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    وقتی یک کارمند یا کارگر در این مملکت با ان سختی کارمیکنه در سال خالص حدود 12تا15میلیون حقوق میگیره واکثرشونم باسواد هستن یه مجری با این لوس بازیهاش بایدهم با افتخاربگه45میلیون میگیره وفکرکنه کم هم هست یه سری به کارمندان کارگران پرستاران کشاورزان و......بزنه میفهمه حقش چقدره
  • علی RO ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    39 76
    وال 45 میلیون تومان هم کم نیست یعنی روزی 1.5 میلیون تومان روزای دیگه سال هم میتونی از جای دیگه پول دربیاری. الان تو بیزینس کسی که چهره معروف و شناخته شده داشته باشه نیمه راه رو رفته
  • ریحان A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    39 83
    باز هم مظلوم نمایی علیخانی.قک می کنم مردم به خوبی آشنا شدن با شو های این عزیز.مهمان های امشب و سوال پرسیدن از انها و پاسخ آنها نیز یه شو بود.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    61 90
    اونایی که میگن نوش جونش مگه مال باباشونه که بیت المال رو اینطور راحت میبخشن ؟همینه که امروز وضعیتتون اینه
    • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      9 0
      امثال تو وجود داشتن وضع مملكت رو بهتر ميكردن
    • بی نام A1 ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      44 9
      چیه مگه می خواستی طرف کارکنه بیاد پولشو بده به تو
  • کيميا IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    90 11
    بيشترين حرفى که تو اين برنامه گفته ميشه زود قضاوت نکردنه,چه خوبه که اين شعار هميشه يادمون بمونه...قضاوت نکنيم درباره ى هيچکس و هيچ چيز
  • سید IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    53 99
    45 میلیون فقط حقوق حضرت آقا از اجرای برنامه است که تو این ماه می گیره... درصد آوردن اسپانسر و حق و حقوق تهیه کنندگی رو که نمی گه... بعدشم چه قطاری؟ چه کشکی؟ چه برنامه ای؟ یک تالک شو بدون خلاقیت با دعوت از مهمانانی که کس دیگه دعوتشون نمی کنه... این همه هم سوتی تا حالا داده ...
    • بی نام DE ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      5 1
      تالک شو نه برادر من، تاک شو
    • خ A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      9 3
      کاری که احسان می کنه و خلاقیتی که تو این ده سال داشته تو این برنامه بیش از 45 تومن می ارزه این پول و همه پولایی که می گیره حقشه ایشالا هر روز موفق تر و بشه با درآمد بیشتر تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
  • مجید RO ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    هر کاری بکنین یه سری ساخته شدن تا حرف دربیارن ...
  • طرفدار احسان RO ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    فکر کنم فقط شبی 50 ملیون تومن به خودش فشار میاره که بغض کنه. بیشتر از اینا حقشه نوش جونش
    • جعفر IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      5 9
      اشتباه منفی دادم، به خودش فشار میاره تا بغض کنه رو خوب اومدی
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    11 3
    به نظر من برنامش عالیه همیشه ک نباید هنرمندان و والیبالیست ها و فوتبالیست ها رو دعوت کرد ک درد ندارن یا حداقل دردشان با دردمردم زمین تا آسمون فرق داره چه 45 میلیون ،چه یک میلیارد و دویست نوش جوووونش درد مردم و ميگه
  • ايراني A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    5 2
    اقاي عليخاني دو تا كارش سر و صدا راه انداخت يكيش اينكه اين روزا شوهر بيدا نميشه و دوميشم بخاطر رقم نجومي دستمزد يه خانم مدل.بياييم با انصاف به امار ازدواجها كه به شدت كم شده و تناسب رقم دستمزدهاي دولتيها و اساتيد ويا كارمندان با امثال اين خانم نكاه كنيم... با نقدهاي غيرمنصفانه اونايي كه دارن براي روشن تر شدن ذهنيت و دل ما قدم بر ميدارن داسردشون نكنيم دوستان.
  • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    8 1
    اگه 45 میلیون بگیره یه چیزی هم باید از جیب بذاره و برنامه رو بسازه که
  • ليلا ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    5 8
    ايشون تهيه كننده برنامه هستن و اون ٤٥ ميليون فقط واسه خودش نيست، تمام هزينه ها و دستمزد عوامل رو هم شامل ميشه، لطفن اينو هم در نظر بگيرين در نظراتتون
  • سربار فراری IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    4 8
    من ماهی 720 هزارتومن حقوق دارم آقای علی خانی از ساعت 7:30 صبح تا 10 شب هر روز غیر از جمعه ها 12 ماه چقدر میشه؟ نه که بگم زیاد میگیری اون به من ربطی نداره میگم برنامه ات رو یه جوری مدیریت کن که ارزش داشته باشه و حداقل به اندازه همون 45 میلیون تومن خدمات و شادی به مردم هدیه کنیم. والا ما خودمون مصیبتیم فقط گریه کن نداریم شادمون کن پسر جای اینکه غم مردم رو به غم ما اضافه کنی.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    4 13
    باور کنیم فقط همینقدر میگیری؟
  • بی نام IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    5 17
    مظلوم نمایی نکن
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    3 10
    چرا ؟چرا؟ نمی تونیم با مردم خودمون صادق باشیم ،آقای عزیز شما فقط دستمزدِ مجری گری رو گفتی حق تهیه کنندگی ، جور کردن اسپانسر و دهها موردِ دیگه چی ، چرا انقدر راست گفتن سخت شده؟
  • مهدیه IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    12 4
    خدا هم با همه ی بزرگیش مخالفانی داره... فقط از مخالفان میخوام که به خانواده ی ماه عسل احترام بگذارن چون الان دیگه این خانواده از جنس خودمونه و تا آخرش هر چی که پیش بیادکنارش میمونیم...
  • رضا A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    10 3
    همیشه انتظار داریم همه از ما عذرخواهی کنن. مردم یه بار هم بیاید ما عذرخواهی کنیم بابت اون همه حرف و حدیث و توهین.جناب آقای علیخانی من به نمایندگی فقط خودم از شما عذر خواهی میکنم
  • مریم IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    15 6
    احسان علیخانی عزیز اون 45 میلیونی که میگیری هیچ اگه یک میلیاردم بگیری داداش نوش جوووووووووووووووووووونت که الحق حلالته خداییش برنامه ات عالیه کلی میخوانت ... حالا یه مشت ادم تازه به دوران رسیده نمیتونن موفقیتت رو ببینن بهشون حق بده که اینجوری بخوان رفتار کنن طرفیتشو ندارن ... تو کار خودتو بکن طرفدار زیاد داری ... برنامه ات انقدر خوبه که همه دوست دارن
  • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    13 2
    واقعابرای خیلی هامتاسفم.چراعادت کردیم درمورددیگران قضاوت کنیم آقای علیخانی وهمکارانشون هم مثل همه ما انسان وجائزالخطاهستن.نظرشخصی من این که ماه عسل باتمام کم وکاستیهاش بینظیره.کاش تواین ماه مبارک یه چیزایی یادبگیریم ونگاهمون روزیباترکنیم.کاش باهم مهربونترباشیم.آقای علیخانی وبچه های زحمت کش ماه عسل خسته نباشین
  • محسن RO ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    13 2
    واقعا مجری خوبی هستی داداش همین که انقدر شهامت داری که دستمزدتو اعلام کردی خودش کلیه ....نوش جونت چون واقعا کارت درسته برنامتم آموزندس همین جوری ادامه بده.....ملت ما نابینان که واسه اختلاسای کلونو پول مفت اقا زاده ها رو نمیبینن ولی 45 ملیون واسه 1 ساله تو واسشون کلیه ...به قول اون جانباز غزیز مردم کسی رو سنگ میزنن که حرکت میکنه ...بدون تو مسیر درستی هستی مشتی
  • با نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    4 1
    دقیقا برای چی عذرخواهی کرده؟ خب اگر صداسیما میخواد یه برنامه کاملا سرکاری وبی محتوامثل بقیه برنامه هاش داشته باشه,پس بگه اصلا نمیزاریم یا پخش زنده نره.این بیچاره ها موندن به کدوم ساز صداسیمای انحصاری برقصه
  • بی نام GB ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    11 2
    من از این شخص بیزارم ولی کجای دنیا یک نفر رو مجبور میکنن بیاد حقوقشو بگه؟حالا هم که گفته واقعا برای یک سلبریتی کم هست.این نظرات مضحک چیه که میاین حقوق خودتونو با یک بازیگر یا مجری معروف مقایسه می کنید؟متاسفانه تفکرات کمونیستی تو این مملکت موج میزنه.یه مجری با این سطح شهرت هرچند ازش بدم میاد هرجا دنیا باشه سالی 1میلیارد درمیاره.
  • برتر RO ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    10 1
    با سلام و خسته نباشید به تمام دوستان. آقای علیخانی هم راس میگه همه اشتباه میکنن . علیخانی عزیز دستت درد نکنه شما راس میگین ولی اینو بدون هر کی تو این جامعه بیشتر تلاش میکنه بیشتر زیر سوال میره این یک واقعیته .موفق باشی
  • رامتین RO ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    10 2
    احسان کارش محشره...هرکی هم دوس نداره نگاه نکنه ...این بنده خدا هر کاری کنه مردم یه چیز دیگه واسش درمیارن
  • بی نام EU ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 1
    عدم نمایش به قول احسان علیخانی تضاد مشاغل یا بچه های کار آیا موضوع رو منتفی می کنه؟ بالاخره یک سری از این مسائل تو جامعه ما هست و گاها" حتی با نمایش هم فکری برای آن نشده و نخواهد شد.
  • ali A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    9 2
    متاسفم واسه مردم ايران يكيو ميبرن به اوج بعد همون آدم و تحقير ميكنن امثالشم زياد على دايى ها،فرزاد حسنى ها،احسان عليخانى ها و...
  • بی نام RO ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    11 2
    غصه نخور عزیزم حضرت محمد. می گوید من برای نیکویی های اخلاق آمده ام ولی آنانی که خود را پیروانش می خوانند بویی از اخلاق نبرده اند. این
  • بی نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    17 11
    احســــان علیخــانـــــی بینـظــــــــــــــــــیـره....
  • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    11 0
    ما ملت کی یاد میگیریم که به سلیقه های مختلف احترام بگذاریم ؟ اگر یک برنامه را دوست نداشته باشیم تخطئه اش میکنیم و هر بهتان و توهینی را نسبت به تمامی عوامل برنامه روا میداریم. نمیدونم آیا کسی اون افراد معترض رو مجبور کرده این برنامه رو نگاه کنند؟ خوب کانالتونو عوض کنید. نگاه میکنند اونوقت اعتراض هم دارند. چه ملت عجیبی هستیم ما
  • داود IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    6 0
    شده بجای انتقادهای نادرست ویا درست ایده یا پیشنهاد طرح سازنده به اقای علیخانی بدهید یا اینکه ندانسته میخواهید بگوئید ماهم آره سر در میآریم ولی اینطور نیست که شما قضاوت نا عادلانه میکنید چون اطلاعاتی از ساختن ویا اجرا کردن آنهم بصورت زنده نداریم کنار گود نشستیم میگوئیم لنگش گن
  • بی نام A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    3 4
    من کاری به حقوقش ندارم ولی انصافا بعضی مهموناش واقعا ضایعن و زشته که اونا رو دعوت کنه نباید زحمتهای قبلیشو با این مهمونا به باد میداد ،مدلینگ و خودکشی و.. شد مهمون انصافا کیفیت برنامه افت شدیدی کرده ،آقای علیخانی باید بیشتر دقت کنه و بیشتر قدردان الطاف خداوند باشه که کارش به اینجاهد نکشه ،به امید موفقیت همه
  • مقیمی A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    2 7
    ماه عسل در مجموع برنامه خوبیه ولی گاهی مهمانانش را تحقیر می کنه مثل آوردن امین آقا ، عاشقی که با کله خودش را پرت کرده بود توی خیابان و آوردن معتادینی که ترک کرده بودند. درسته برنامه اینها عبرت آموز بود ولی شخصیت آنان را برای عبرت دیگران پایمال کردن هنر نبود .
  • منتظر IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    7 2
    شما ها چرا اینقدر ساده هستید که رقم به این بالایی رو باور می کنید .به نظر من هر کی باور کرده بود باید به مغزش عقلش یه شکی بکنه . در کل برنامه ی مفیدی ادمو بیدار میکنه از همه چی .... ..... ....و غیره
  • فراز A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 0
    ما که برنامشو ندیدیم دوستان که دیدن بالاخره نگفت چقدر میگیره؟؟
  • بی نام FI ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    1 0
    هر فردی که ملت ایران با او مشکل دارد به وحشیانه ترین شکل ممکن کشته شود.
  • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    10 0
    باسلام واقعا احسند به این ادب و شعور لطفا با انصاف باشید و زود قضاوت نکنین آقای علیخانی اشتباهش رو پذیرفت و حتی عذر خواهی هم کرد دیگه می خواین چی کار کنن کدوم مجری این کارو میکنه واقعا جزو بهترین مجری های ایران هست. و درمورد حقوقشون نوش جونش باشه
  • پانیذ A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    9 2
    امشب بعد از چند سال علیخانی رو باور کردم،از حالا منم جزو طرف دارانش هستم
  • کوروش درخشان IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    1 12
    بله ممکنه ، رقم رسمی دستمزدش 45 م ت باشه که البته همونم خیلی خیلی زیاده ...... اما این رقم رسمی دستتمزدشه و رقم نه غیر رسمیش ...
  • بی نام A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    3 16
    مردم پدرشون در میاد سر سال ۱۲ تومان گیرشون نمیاد اونوقت این صدا سیمای بدرد نخور ما ۴۵ میلیون می ده به یک مجری ادا در بیار بدرد نخور و یک برنامه مزخرف که واقعاً به هیچ دردی نمی خوره. وای به حال این مردم و این ممکلت.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    3 11
    من با مدرک مهندسی مکانیک کل سال مث .... کار میکنم به زور هفت هشت میلیون گیرم میاد....
  • بی نام A1 ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    12 0
    آفرین به این ادب و شعور و کمالات لطقا کمی با انصاف باشین و زود قضاوت نکنین آقای علیخانی هم به اشتباهشون پی بردن و هم عذر خواهی کردن دگه می خواین چی کار کنن واقعا ایشون جزو بهتری مجری های ایران هست خسته نباشی احسان علیخانی واقعا خسته نباشی
  • faeze A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    10 0
    خيلي از مردم ايران علافن فقط دنبال حرفن اخه اينهمه شبكه عاقا خوشت نمياد نبين من خدم امسال موضوعات ماه عسل بنظرم جالب نبود نديدم اما انقدر شعور داشته باشين ك توهين نكنين اگ11ماه بيكاره و نتيجش ميشه اين ...اين چىز کمى نيس اونقدر موفق بوده ك اينهمه دشمن پيدا كرد اگر حرف ناحق بزنىد اون دنيا مديونيد
  • بی نام A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    9 1
    احسان خان به کارت ادامه بده موضوعات برنامه ات جالبه دستهایت را هم با اب و صابون بشور تمیز میشه
  • سعيد A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 11
    تا زماني كه ارگانهايي مثل صدا و سيما به كسي و جايي پاسخگو نيستند همينه. كارمندشون 45ميليون ميگيره و ناراضيه تازه مدعيه كه بازدهيش بيشتر هم بوده و سازمانشون هم همش طلبكاره.
  • بی نام IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    9 0
    ای مردم بااااااا شماهام زود قضاوت نکنید از بچه مسلمون این همه قضاوت بعید اونم تو این ماه عزیز.
  • کیارش A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    12 0
    یه نگاه به اعمال و گفتار خودمون بندازیم ببینیم کجاش شبیه مسلمونیه؟؟؟؟دروغ و تهمت و فحاشی کجای قران و سیره ی امامای ما بوده که ما داریم ازش پیروی میکنیم..ننگ بر ما باد با نوع حرف زدن و انتقاد کردنمون..چرا درمورد چیزی که علم نداریم حرف میزنیم و تهمت میزنیم..بی اخلاقی واقعا توی ایران از همه جای دنیا بدتره و متاسفانه با داشتن دینی مثل اسلام و فرهنگی غنی با قدمت 2500ساله حتی از بی فرهنگ ترین کشورای دنیا بی فرهنگتریم.. دهانمون رو باز میکنیم و چشممون رو میبندیم هر چه بادا باد..
  • مهدی A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    4 9
    ای بابا فقط ۴۵تومن؟؟ یکی مثل من صبح تاشب دنبال یه تیکه نون بخاطر چندرغاز سگ دومیزنم تو این آفتاب. آخرشم از گرمازدگی اونیروهم که داشتم باس بدم دکتر. یکی هم مثل ایشون با کمی بغض ۴۵میلیون ناقابل رو حالا به فرمایش خودشون درسال میگیرن. حدودا ماهی ۳۷۵۰۰۰۰ . خدایا دیگه نوبته خودته...
  • دولت آبادی IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    14 0
    باباا چقدر در این ماه مبارک غیبت علیخانی را کردید من فکر می کنم تمام گناهان ایشان با این غیبت ها پاک شد بابا دست بردارید از این حرف های خاله زنکی
  • عادلانه A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    11 0
    اگه نظر شما اینه که 45 تومن فقط واسه اومدن جلو دوربینه سخت در اشتباهین. بابا ساختن این برنامه با مهمونایی که تاحالا اصن جلو دوربین نیومدن و خیلی ساده دارن ی گوشه زندگی میکنن هماهنگی هاورفت وامدها وی تیتراژ ساده ساختن حتی،همشون زمان بره، خرج داره بدو بدو داره خیلی سخته تلاش میخاد اونم بعد از ی سال دوندگی.حلا اینکه مجری برنامه حتی اگه بخاطر مردمم نباشه بخاطر چارچوبی که رسانه داره مرتب واراسته میاد تو برنامه باید متهم شه به ظیادخوری.اخه حتما باید با موهای پریشون و لباس اتونکشیده و قیافه دردبو داغون بیاد تا باورکنیم چقد دویده و زحمت کشیده؟ من متاسفم بخاطر این تنگ نظریها. کاش این نقدهایی که یهویی سر باز میکنن نسبت به ی شخص و برنامه نمونه اش رو تو جاهای دیگه ببینیم مثال بزنم؟
  • مهلا A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    13 1
    احسان علیخانی جون,بیشتر از اینا حقته,کسایی که دوست ندارن,نگاه نکنن لطفا,بخدا این برنامه کلی زحمت داره,بسه دیگه حسادت تا کجا؟
  • بی نام A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    12 0
    هرکی ناراحته برنامه رو نبینه.
  • عابد A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    7 1
    من این برنامه رو دنبال نمی کنم ولی این اواخر حواشی اون رو دنبال کردم در مقایسه نظرات مطالب قبلی با الان باید بگم عجب مردمی هستیم ما واقعا که ظاهربینی تا این حد نوبره اینکه واقعا چقدر ما مردم عقلمون تو چشمامونه شگفت آوره مثالی بزنم البته فقط مثاله برداشت دیگه ای نکنید: هی می پرسند آخه کی بار دوم به احمدی نژاد رای داد جواب واضحه باز همین مردمی که با یه ذره مظلوم نمایی، پاک نمایی، تهییج، اسطوره سازی، قهرمان سازی و ... ناگهان جوگیر میشیم و عنان از کف می دیم. حالا در این مورد حق با هر کی هست اگر چیزی نمی دونیم و حوصله و ارزش تحقیق براش قائل نیستیم یا اظهار نظر نکنیم یا اینقدر سست نظر نباشیم...
  • بی نام IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    8 0
    لطفا بی جهت قضاوت نکنیم مانمیتونیم درمورد آدمی که نمیشناسیم بی دلیل حکم صادرکنیم اگه فکرمیکنید خیلی حالیتونه قاضی زندگی وکارهای خودتون باشید آدم هایی ک نمیتونن موفقیت کسی روتواین جامعه ببینن مدام ایراد میگیرن این قضاوت اشتباه چیزی جزحسادت به این آدم و موفقیتش نیست واین هم بدونی آدم هاروتنها خودبه عزت میرسونه وتنها خداست که همون آدم وبه ذلت میکشونه ...سعی کنیم اگه نمیتونیم کارهای بزرگ مثل این آقا بکنیم یا دیده نمیشیم لااقل توکار دیگران دخالت نکنیم وحسادت وقضاوت نکنیم
  • عادلانه A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    11 0
    فوتبال اونا که میلیلردی درامد میگیرن تفریح میکنن و خوش گذرانیشونم دارن اگه ی موقع پولشونو ندن سریع اعتصاب میکنن که اقا تا پولمو ندین بازی نمیکنم اونجا همه ساکت میشن.چرا؟ مگه پولی که میره تو جیب اونا بیت المال نیست؟ ایا همه راضین؟ من به عنوان یک جامعه شناس متاسفم بابت این تنگ نظریها... متاسفم
  • بی نام A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    11 2
    این همه صدا سیما برنامه مزخرف پخش میکنه یکی نیست بگه خرت به چند من حالا میان برا این بنده خدا میزنن فقط،از بس که حسوووووووووووووودن آقایون و خانومایی که از ماه عسل بدتون میاد کسی نامه فدایت شوم براتون ننوشته که بیاین ببینین، بزنین جای دیگه.والاااااااااااااا
  • بی نام A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    9 1
    احسان علیخانی شرمندتم داداش اگر ا ن یک میلیاردو دویست میلیونو باور کردم, خبر انلاین د اخه واسه چی از یک چیزی مطمأن نیستی پخششمیکنی, خدایا من دیگ زود قضاوت نمیکنم و زود باور نمیکنم منو ببخش
    • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      2 0
      خبرآنلاین همون کاریو کرد که احسان علی خانی الآن در دفاع از خودش داره می کنه این و فقط خدا می دونه که کدومشون دارن راست می گن... من اگه خیلی بدبین باشم می گم داره با لغات بازی می کنه که دروغ هم نگفته باشه داره میگه 45 میلیون گرفته حالا قرارداد چی هس و چقدر دیگه یا چه چیزها یا امتیازات دیگه ای قراره گیرش بیاد رو دیگه نگفت حالا روی خوش بینانه 45 میلیون گرفته و به نظرم این آدم اینقدر خوش قلبه که مقداری از اون رو هم انفاق میکنه... دیدید خیلی راحت میشه مثل دوروی سکه قضاوت کرد ولی هدفم از این حرفا فقط یک جمله بود "ما که نمی دانیم سکوت کنیم"
  • بیکار A1 ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    6 0
    نوش جونش منم 45 تومن میگیرم که هر ماه میریزن به حساب بابام خخخخخ
  • بیننده A1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    10 1
    شما هایی که زود قضاوت میکنین ایشون تو برنامه گفتن در طول سال به جز ماه عسل برنامه دیگه ای رو نمی سازن نه گفتن که برنامه دیگه ای رو اجرا نمی کنن در ضمن شما هایی که زود قضاوت میکنین اون سالهایی رو که علی ضیا یا حسن جوهرچی اجرا میکرد یادتون رفته هیچ کس اونجا گریه نکرد نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما مردم ایران خودمون انسانهایی هستیم که احساساتمون خیلی زود بروز میدیم به این بیچاره چه ربطی داره؟ کلا امسال نوک تیر به سمت آقای احسان علیخانیه بعضی انسانهای حسود میخان نابودش کنن بابا اون داره درد من و تو رو میگه ولش کنید تو رو خدا . خیلی خوب میشد اگه همه تو قضاوتامون جانب انصاف رو رعایت میکردیم
  • سهراب A1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    17 1
    سریال‌های‌بی‌کیفیت‌‌ماهواره‌ای‌رانگاه‌میکنندکه‌ارکان‌خانواده‌ایرانی‌راهدف‌قراردادن‌بعدمیان‌به‌برنامه‌ای‌که‌مشکلات‌مردم‌خودشون‌رانشون‌میده‌توهین‌میکنن‌واقعا‌که
  • بی نام A1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    3 8
    مردم ما هم که حساس و حزب باد هر طرف بادش قویتر بشه با همون حرکت میکنن و..من از اولین لحظه ای که ایشونرو دیم ازش خوشم نیومد و هنوزم همینطورم ولی باید اقرار کنم خوب بلده زبون بریزه تا مردمو جهت بده. ادمهای بی ریا و صاف رو میشه تو یه نظر شناخت
  • حسن IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    4 1
    با این هجمه ای که علیه ش راه افتاده مخالفم از یه طرف سر اینکه گفت تو150 نفر مهمان ممکنه یکی دوتا بد باشن بهش حق میدم راستی علیخانی گفت تمام سال فقط همین کارو میکرده ، برنامه عید امسال و پس کی ساخت؟؟؟؟؟
  • درد دل ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    8 0
    افرين به صداقت و شفافيت ايشون من زياد برنامشو دوست ندارم اما تا وقتي انتقادي از برنامش ميشه سريع پاسخ ميده در واقع احساس مسووليت مي كنه مسوولين صداسيما هم پاسخگو بودن رو از اين مجري شجاع ياد بگيرن و البته اقرار به اشتباه رو. نه اينكه هركاري مي خوان بكنند يه ابم از روش مردمم كه هيچ. خواهشا منتشر كنيد
  • بدون نام ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    8 1
    اگر به احسان عليخاني خرده بگيريم فردا مجريان محافظه كاري ميان روي كار كه تمام كمال خواسته هاي يك طرفه صداسيمارو براورده مي كنند و به خواسته هاي ما توجهي نمي كنند
  • خاطره GB ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    16 1
    مردمی هستیم که لیاقت نداریم . هم به ماه عسل ایراد میگیریم میگیم شما گریه ما رو در میارین . هم به خندوانه ایراد میگیریم میگیم شما دردای مردمو نمیبینین .فازمون چیه الله وکیلی ؟. متاسفانه ملت ایران هبچوقت تحمل حقیقت رو نداشتن و ندارن . جای اینکه مقامات دزد دکل 240 میلیاردی رو توبیخ کنیم نشستیم تا علیخانی نفس بکشه و ازش ایراد بگیریم . شما خیلی ادمای حق بگیری هستید ؟؟؟؟اخبار هر رو یه اختلاس ده میلیاردی رو میکنه شما چیکار میکنید؟؟؟ هان؟؟؟؟یه نفر جواب بده. هه ...یه میلیارد ، اینو مدت پیش به فردوسی پور گقتن الان این بدبخت . چیکارش دارین ؟ بستون نیست ؟بابا حقش میگیرمون به خدا .نکنین اینکارو نکنین ،اصن هرچقد...هرکی عرضه داره بره برنامه بسازه که ملت همیشه معترض خوششون بیاد ...راه باز.جاده دراز.
  • بی نام IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    18 48
    این برنامه در خوشبینانه ترین حالت تحقیر گذشته یا حال برخی افراد برای دلخوش کردن یه عده آدم غافل و بدبخت است که خوشحالیی شون ایتکه ببینن بدتر از اونها هم هست. مفتش هم ضرر داره چه رسد به ماهی چتد ده میلیون تومان. دریغ.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 1
      احسنت درست گفتی
  • sarina A1 ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    67 19
    آقای علیخانی خداقوت... خیلی به جا و قشنگ جواب آدمای بیکار و الاف و زورگو رو دادی.
  • اخی دلم سوخت A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    2 10
    تا کی سیاه نمایی ؟؟؟؟
  • بی نام RO ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    4 16
    پدر و مادر من با مجمموع ٦٠ سال كار، الان در دوره بازنشستگى شان اينقدر حقوق ميگيرن. بعد ايشون با يك ماه كار. خيلى منصفانه ست واقعاً
  • پريسا IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    14 1
    يه عده از آدم ها هستن كه هميشه مخالفن اصلا فرقي نميكنه موضوع چيه هدف چيه فقط بلدن مخالفت كنن و يه نظري بدن آقاي عليخاني شما برنامت و اجرات خيلي خوبه.. به آدماي هميشه مخالف كاري نداشته باش...چون اونا هيچ وقت از هيچي راضي نيستن...حتا خودشون
  • بی نام IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    3 14
    اگه رقم واقعی همینی باشه که گفته از من کارمند که تمام روزهای سال سر کارم باز همبیشتر می گیره تازها جرای شب عید هم داره فقط همین نیست. چنان با مظلومیت میگه 45 میلیون انگار درآمد کمیه.
  • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    16 1
    سلام از برنامه ماه عسل و مجری کمال تشکر را دارم. مگه میشه همه مردم را راضی کرد؟در ثانی علیخانی سوای یکسری حرفهایی که گاهی به مهمانان میزنه مجری قدری است. اینها که میگن چرا اینقدر پول می گیره یک ثانیه بیان جلو دوربین ببینن می تونن یه سلام و احوالپرسی بدون استرس بکنن. امیدوارم به حق این ماه عزیز همه دست اندرکاران این برنامه و مخصوصا علیخانی سلامت و موفق باشند.
  • هاشم IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    18 33
    45 میلیون تومان؟ شوخیت گرفته؟
    • پرنیا A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      11 2
      ب نظر من احسان علیخانی درد ما جوونای بیکار رو توی برنامش گفت اما خدایی تا حالا ی برنامه از این موضوع حرفی ب میان اورده.........
  • فری A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    63 12
    آقای علیخانی صحبت های دیشب ات به جا بود. خوبه که فضای انتقاد باز باشه اما ما اغلب نقد صحیح را بلد نیستیم. به عنوان یک جوان از دوستان عزیز می پرسم که تا حالا کدوم برنامه بوده که حس خوبی نسبت به شهدا و جانبازان برای جوانان ایجاد کنه؟ برنامه ماه عسل با اجرای خوب آقای علیخانی در این خصوص شاهکار بوده.
  • سجاد IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    10 2
    ای کاش کم دیگران رو الکی هی زیر سوال ببریم و تهمت بزنیم . فرض کنین خودتون جای آقای علیخانی مجری هستین بنظر من مجری صاف و صادقی با مردم فیلمم بازی نمیکنه جلو دوربین
  • میرمهدی موسوی A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    2 5
    تداوم ماه عسل در مسیر اصلاح و بهبود , مهمترین عامل پیشرفت و موفقیت آن خواهد بود , در ضمن چرا حقوق یک ساعت مجری برابر با حقوق ماهانه یک کارمند باشد ؟
  • یه نفر A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    13 0
    تو روخدا شما رو قسم به این لحظات عزیز بیاین یه عادت بد رو بزاریم کنار. اینکه بعضی هامون اینقدر به زمین و زمان بدبین هستیم.....اینکه توی هر چیزی اول از همه دنبال اون نقطه ضعفه و ایراده هستیم و بعد که پیداش کردیم اینقدر بزرگش میکنیم که دیگه خودمونم خوبیها و حسن هاشو نمیبینیم.....اینکه لحن بعضیهامون اینقدر بده که همیشه با بداخلاقی و تندی و بدون هیچ عفت کلامی حرف میزنیمکه این با هیچ عقل و تفسیری قابل توجیه نیست نه با دین نه با فرهنگ......اینکه موفقیت دیگرانو نمیتونیم ببینیم و تا یکی کارش طرفدار پیدا کرد حمله میکنیم بهش تا به هر قیمتی و با هر چی که گفتیم حتی گاهی دروغ طرف رو بکوبونیمش زمین.......تو رو خدا این عادت های بی نهایت زشتو بزارین کنار.........بابا دارینم به کجا میریم...
  • لیلا A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    16 2
    توروخدا بس کنید چراانقد بی انصافید احسان این 45یلیون وواسه سی شب نمیگیره واسه یه سال زحمتیه که واسه این برنامه میکشه هرکس این برنامه رودوست نداره نگاه نکنه ازنظر من بعضی ازمهموناش واقعایه تلنگره واسه ما مخصوصا اون مهمون پارسالش که هفت شب داخل چاه بود اصلا من میگم احسان بدو داره درامد میلیاردی میگیره یه کم به مهمونایی که میاره وبه حرفاشون توجه کنیم چرا ماایرانیها فقط بلدیم انتقاد کنیم ونکات منفی یه قضیه روبگیریم
  • بی نام NL ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    4 0
    ٤٥ميليون براي ١سال خيلي كم است،براي يه مجري كه ابن همه زحمت ميكشه،يه كارمند معمولي هم الان اندازه شما در آمد ١سالش هست
  • امیر A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    16 2
    هر چقدرم که آقای احسان علیخانی میگیره.نوش جانش.میتونین شماهم برید بگیرید.ولی خدا وکیلی همین صداقتی که داره به دنیا میرزه.چرا این حرفارو به اون آدمایی که میلیارد،میلیارد میزارن تو جیبشون و از مملکت فرار میکنن نمیگید.این پولو نه از جیبه باباتون میگیره نه از دولت.برنامه اسپانسر داره.پس پشت سره بنده خدا صحبت نکنین.دیدن این برنامه لیاقت میخواد.
    • خاطره GB ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      1 0
      واقعا هم .. واقعا هم ....
  • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    19 4
    آقا نگاه نکنید
    • زهرا EU ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      11 3
      راست میگه دیگه . کسی مجبورتون نمیکنه که........
  • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    13 3
    از برنامه ماه عسل کمال تشکر را دارم خوب یک جاهایی انسان اشتباه می کند اما درست نیست که اینگونه این برنامه را سرزنش کنیم و این که اصلا درست نیست ماه عسل را با خندوانه مقایسه کنیم چون هرکدام محتوای خاص خود را دارند و اما دومین مورد در مورد دستمزد اقای علیخانی ما این همه مدیر داریم که در چندین جای مختلف مشغول به کار هستند وهر ماهی بالای ۱۰ ملیون شاید هم بیشتر میگیرد ولی این اقای مجری دارد یک سری عادت ها را به جامعه ما یاد میدهد این درست نیست که اینگونه رفتار را کنیم
  • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    10 4
    خدا جواب این ناحق حرف زدن هاون روبده ان ءشالله
  • زهرا IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    13 2
    من فک میکنم ما زیادی سطحی نگیریم اگه 45 تومن حقوقش نتایج زحماتشه بلاخره بعد این همه سال و برند بودنش باید یه تفاوتی با بقیه داشته باشه با کسی که سالها وقتشو گذاشته و زحمت کشید درست نیست این طوری رفتار بشه هر چی باشه اقای علیخانی درد های رو باز کرده که حتی ما فکرشو نمیکنیم
  • سیما A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    13 2
    جامعه ی ما نیاز داره به اینچنین برنامه هایی،اگه این برنامه ها نباشن چند وقت بعد خود شما یقه ی صدا و سیمارو میگیرین که چرا فرهنگ‌ سازی نشده،چرا در مورد اون مسعله حزفی زده نشده،مگه ۴۵میلیون در مقابل در امد های میلیونی بازیگرا یا فوتبالیستا چیزیه،چرا مردم ما فقط بدنبال بهانه هستن،همش میخوان مچ طرفو بگیرن،وقتی طرف خودش معذرت خواهی میکنه اونم بخاطر یک گناه سهوی،این پیش داوریا و بچه بازی ها در شأن مردم فهیم ایران نیست،یکم بهتره به خودمون بیایم و همش دنبال نقطه ضعف دیگران نباشیم
  • شیرین US ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    17 4
    درسته تو انتخاب چند تا از مهمونا اشتباه کردن و سوژه هاشون تقریبا تکراری شده ولی حقش نیس که مردم انقدر بی رحمانه بهش حمله کنن بعد از برنامه تو کل شبکه های اجتماعی هزار جور جوک و مزخرفات میسازن که چی ماها باید ازشون حمایت کنیم نه اینکه سرکوبشون کنیم از انصاف به دوره واقعا مجری قدرتمندی هستن.
  • فرید A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    14 4
    واقعا مابی فرهنگیم اگه برنامه خوبی نیست چرا مخاطب میلیونی داره
  • الهه IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    17 5
    چرا بعضی ادما چشم ندارن موفقیت دیگران رو ببینند
  • amir A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    15 2
    واقعا خیلی بی انصافید...ماهی 4میلیون واسه مجری زیاده؟ حالا اگه علیخانی یه میلیونم میگرفت مگه بقیه شو میدادن به شما؟ غمگینه میگید چرا غمگینه وقتی م شاده میگید چرا درد مردمو نشون نمیده.. فقط بگین چند چندین با خودتون؟
  • فرهاد اهنگران A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    19 4
    احسان جان دوستت دارن همه ایرانیا یه دونه باشی ..............پیامبر ص گفته از چشم بد هر کن از حسود دوری کن......ایشالله برقرار باشی وزنده و سلامت به لطف خدا....توجه به اراجیفها نکن ......
  • علی A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    16 6
    احسان علیخانی دوست داریم
  • آریا IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    7 1
    بیاین این همه حرف ساختین پشت سرش با دهن روزه حالا اون اگه دروغ گفته باشه بپای خودش
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    13 3
    آقای علیخانی اصلا به این حرفها توجه نکن چون آدمهای حسود در جامعه ما کم نیستند حتی اگر از 45 میلیون هم بیشتر بگیری بازهم نوش جانت چون مجری توانمندی مثل شما بیشتر از اینها هم حقش است به نظر من اگر برنامه ماه عسل را فرد دیگری اجرا کند به این جذابی که الان هست نمی شود
  • زهرا EU ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    22 3
    یعنی چی ای کارا؟چشاتونو میبندین و دهنتونو باز میکنین هرچی دوس دارین می گین . بابا انتقاد کنین انتقاد باعث میشه این برنامه پشرفت کنه اما توهین چرا میکنید؟مشکلتون اینه که فکر میکنید احسن علیخانی داره یک میلیارد و دویست میگیره؟ البته که همه اینا شایعه و دروغه خیلی هم اگه نگرانید برید به این دزدی هایی که داره اتفاق می افته اعترض کنید بعضی از این اقایان دارن ثروت این مملکت رو غارت میکنن.تو یه خانواده ممکن هر کس یه غذایی رو دوست نداشته باشه . مادری که باید غذا دست کنه چکار کنه ؟ باید اعضای خانواده خودشون کنار بیان مادرکه گناهی نداره . ماه عسل هم همینتوره برنامه ای است با میلیون ها مخاطب و سلیقه های مختلف. اقا عباس ما انقدر زود باور نیستیم اما شما هم انصاف داشته باشید .زود قضاوت نکنین .یا حق...
  • رعنااصفهانی IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    12 21
    منم اگه حقوق میلیاردی میگرفتم نمیومدم جلوی مردم بگم حقوق میلیاردی میگیرم بلکه حقوق پایین تری میگفتم والا یک مهندس که از این علیخانی هم زحمت کش تر هست و بیشتر تلاش کرده توی بهترین شرایط ماهی 2 میلیون میگیره اون وقت این 45 میلیون ؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    19 6
    حقشه هر چقدرم بگيره، احسان عليخاني تكه.
  • آلمان DE ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    23 4
    اجازه بدین از طریق این برنامه و اقای علیخانی ما متوجه بشیم تو کشورمون چه خبره چرا واقعیت رو نمی خواهیم ببینیم این برنامه هم اگر نباشه ما همچنان سریال های ترکیه روباید دنبال کنیم.
  • پاسخ به فری A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    4 22
    اگر برنامه های سیدعلی ضیا رو دیده بودین معنای حرمت گذاری به شهدا و جانبازان رو متوجه میشدی. ضمنا اون 23 نفر برای شما و آقای علیخانی جدید بودن ما هم مستندش رو دیده بودیم هم کتابش رو .
  • سارا IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    11 9
    شکافتن زخمها کار هر کسی نیست غیر از تخصص جسارت میخواهد وجرات. آقای علیخانی خسته نباشی
  • سلام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    14 7
    در کامنت اول که بی نام به پسر بچه تراشکار اشاره کرده فراموش نکنین که اون پسر بچه در مورد مادرش حرفی نزد و فقط گفت "توان کار کردن نداره" ولی آقای علیخانی آبرویی رو که این بچه حفظ کرده بود به راحتی ریخت و گفت: "مادرت هم که توی کمپ ترک اعتیاده " اگر شما بیننده های دقیقی بودین اون لحظه تغییر حال اون بچه رو متوجه می شدین متاسفم برای این برنامه و مجری بی ملاحظه اش.
  • محدثه IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    16 4
    من طرفدار هیچکی نیستم ولی همیشه بوده وتاابدم هست کسی که اوج میگیره خیلی حسود پیدا میکنه وحرف هم زیاده چه واسه من که کسی نیستم چه واسه این اقای محترم .دست بالا دست بسیار است اینو یادتون نره پس به ناحق نحرفید
  • محمد A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    4 18
    والا همین که فقط خواهران عزیز از ایشون طرفداری کردند و گفتند ایشون ۴۵۰ میلیارد هم بگیره حقشه گاملا مشخصه چقدر این نظرات پایه و اساس منطقی و علمی داره و از احساسات و .. به دوره
    • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      1 0
      برادر محترم شما الان به خانوماهم توهین کردین.اینجا این همه آقا از ایشون حمایت کردن.واقعا که انگار زنای ما شعور ندارن...این حرفتون چه معنی میده
  • فائزه A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    28 6
    احسان علیخانی خیلی خوب برنامه میسازه وباید ازش حمایت بشه.من معمولا هرسال برنامه هاشو میبینم و به نظرم ماه عسل یکی از بهترین برنامه های صدا و سیماست. البته ازش انتقادم دارم ولی در کل برنامه اش خیلی خوبه و من واقعا متاسفم برای کسانی که فقط بلدن توهین کنن.
  • احسان A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    30 11
    اقای علیخانی تو یکی از دانشگاهای معتبر تهرون خونده و حقشه و هوشش بالاس
    • رعنااصفهانی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      10 16
      مهندسان زیادی هم داریم که از بهترین دانشگاه ایران فارغ التحصیل شده اند ولی الان بیکار هستند
  • ... A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    34 8
    احسان جان حرفای مردم رو ولش کن و خودت رو اصلا ناراحت نکن عزیزی فدایی داری..
  • شهروند IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 0
    انسان هاي بزرگ در باره عقاید سخن مي گويند انسان هاي متوسط در باره وقایع سخن مي گويند انسان هاي كوچك پشت سر ديگران سخن مي گويند انسان هاي بزرگ درد ديگران را دارند انسان هاي متوسط درد خودشان را دارند
  • جهان IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    22 7
    سلام خدا راشکر بیننده ماه عسل اکثریت مومن وآگاه هستن.احسان جان دوست عزیزم کار شما هیچ موردی نداشت اونی که باید اصلاح بشه طرز برداشت بعضی افراد ه.کاملا مشخص هست هم خودت وبرنامه ات بی ریا واز جنس مردمه
  • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    21 9
    خداییش هرکسی توانایی احسان علیخانی رو نداره برنامه ماه عسل از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی است که علتشم داشتن مجری با مهارتی مثل علیخانی است
  • سحر A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    23 7
    فقط میتونم بگم تا از چیزی خبر ندارید قضاوت نکنید دنیا داره مکافاته یه روزم میرسه که راجب شما قضاوت میکنند اونوقته که نمیتونید از خودتون دفاع کنید
  • پرهام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    11 36
    خیلی غرور داری آقای علیخانی ...خیلی
  • نازگل A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    2 0
    به نظر من حق با احسان علیخانی اگه شما خیلی دستت پاکه برو کمکش کن وقتی که یکی از بچه هارا می بینی حتی یه 100تومنی هم دلت نماید بدی بعد می گی دست کثیفت را رو سر بچه نزار من اعلام می کنم از برنامه ماه عسل خیلی خوشم می اید وهر که بدش میاد نبینه کسی مجبورش نکرده
  • مهسا 1380 RO ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    2 0
    ب نظر من مردم جامعه ی ما دارن این قضیه رو بزرگ نمایی میکنن 45 میلیون میگیره خب نوش جونش زحمت میکشه یک سال دوندگی میکنه دوری از خانواده رو تحمل میکنه تا یک برنامه ی خوب بسازه باید ب عرض اونایی ک بدشو میگن و فک میکنن فیلم بازی میکنه برسونم ک شما هم میتونستین درس بخونین استعداد داشته باشید و سالی 45 میلیون بگیرید خودتونو جای او بذارید ....
  • مصی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 0
    احسان جون خیلی لایک داری داداش هر چی بگیری حقته....نوش,جونت
  • abcd IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    11 18
    یه جوری با مظلومیت میگه 45 میلیون انگار بیشترم باید بهش بدن و حقشو خوردن ...........من با مدرک ارشد مهندسی برق از دانشگاه امیر کبیر باید مث ...از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر کار کنم واسه ماهی یک میلیون و پونصد از بس درس خوندم چشام نیم متریم رو هم نمیبینه تازه با هزار و یک بدبختی این کارو گیر اوردم اون وقت این اقا ماهی سه نیم در میاره هر چقدر هم زحمت بکشه حقش کمتر از ایناس .../یه چیز دیگه اینکه تا قبل برنامه دیشب همه به علیخانی فحش میدادیم حالا یه شبه دوباره همه طرفدارش شدن اینه که خیلی عجیبه برام حالا همه به فکر قیامت و پل صراط و این چیزا افتادن
  • نسترن IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    17 9
    اقا احسا ن من واقعا دیشب از خودم بدم اومد برای اولین بار به خاطر این سادگی وزودباوری امیدوارم همه ی اونایی که تو این ماه عزیز غیبتتو کردن وببخشی
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    15 21
    آخ آخ آخ الهی بمیرم برات فقط 45 میلیون برای یک ماه خیلی کمه به خدا مسولان صداوسیما خواهش میکنم دست مزد ایشون خیلی کمه انصاف داشته باشید برای یک ماه 45 میلیون آخه ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    32 13
    شبکه ی سه بدون احسان بی ارزشه...ما نمیزاریم احسان ناراحت بشه..لیاقتت بیشتر این این حرفاست
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    25 11
    مردم عادت دارن ایراد بگیرن ..احسان همه تو شبکه های داخلی دشمن داره هم خارجی میخوان بره کنار بعد بکن تلویزیون چیزی نداره بریم ماهواره ببینم
  • بهزاد A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    22 40
    اصولا هيچ كدام از برنامه هاي صدا و سيما ارزش ديدن ندارن
  • فاطمه A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    2 0
    سلام . آقای علیخانی واقعا خدا قوت به شما و تمام همکاراتون. کاش فرصت داشتین و این کامنت ها رو میدیدین تا به قول خودتون تماشاچی های میلیونی و به نظر من به طرفدادران میلیونی خودتون دلگرم باشین و به حرفهای عده اندکی انسانهای نظر تنگ گوش نسپارین تا موجب گردد آنگونه غمگین و مکدر باشین. خدا بحرمت این شب عزیر، بر عزت شما بیفزای. الهی آمین.
  • سمیرا A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 0
    سلام اقای علیخانی شما به این حرفهای انتقادی توجه نکنید برنامتون عالیه و اونها برن از دقل بازهایی که در مقام رییس حق مردم رو میخورن و هیچ وقت انتقاد نمیشنون انتقاد کنند
  • فرضی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 0
    من کاری به نظرکسی ندارم .ولی بهتره اولش براکارای خودمون قاضی بشیم خودمونواصلاح کنیم.کاش آدم بودیم نه آدم نما
  • نجمه A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 0
    ماه عسل با وجود احسان علیخانی ماه عسله چقدر بعضی از مردم ما که فحش دادن ب این واون تو شبکه های مجازی عادتشونه بی ارزشن
  • ارش.م A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 5
    حالا باز همه شدن طرفدار علیخانی
    • ریحانه A1 ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
      1 0
      تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • سارا IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    5 3
    ای شمایی که میگی برنامه اش غمگینه گه مجبوری این همه برنامه های خنده دانرمثل خندوانه
  • جواد IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    10 3
    با سلام، من کاری به حواشی این برنامه ودرست وغلطش ندارم، چون در موردش تحقیق نکردم، ولی به نظر من در کل این برنامه خوبه،هر چند خیلی از مهمانانش از درد میگن وآدم ناراحت میشه، ولی آگاهی از درد و مشکلات جامعه بهتر از نا آگاهی اونه، در ضمن خیلی از برنامه هاش هم به آدم امید میده.
  • ثنا A1 ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    9 4
    وااای چقد مردم بد و بی اصافن به خدا. یه کار از نظر خیلیا قشنگ داره پخش میشه دوس داری نگا کن دوس نداری نگا نکن. اصن علیخانی بد ولی حرفاش حتی اگه شعارم باشه قشنگه تو حرفاشو بشنو. مهم نیس کی میگه مهم اینه چی میگه. مطمئنا اگه بد بود ده سال ادامه نداشت. همیشه که نباید خنده و دلقک بازی و لودگی باشه گریه های اونا اصلا مصنوعی تو اگه دلت پاک باشه تاثیرشو میگیری. انقدر بدنباشیم ترخدا. یذره قدر شناسی کنیم به حرمت وقتایی که حرفایی که شاید بازی کرده دلامون یه ذره تو فکر وفته. اقای علیخانی محترم از کنایه ها نرنج مردم کارشان همین است... عمریست به هوای بارانی میگویند خراب...
  • ایرانی A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    3 4
    واقعا مزخرفه
  • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    0 9
    من برنامه این آقا رو دوست ندارم میزنم کانال نسیم خندوانه با رامبد جوان و جناب خان میبینم حالشو میبرم ولی ای کاش آقای علیخانی اینقدر به محبوبیتش مغرور نمیشد
  • امید A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    7 1
    احسان جون خیلی زحمت میکشی خیلی دوست داریم
  • بی نام A1 ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    8 0
    اقای علیخانی ماجووناپشتتیم چون خاطرت ،حست،درد،ومسئولیتی که نسبت به مردمت روداری درک میکنیم حالایه عده ک فقط کارشون قضاوت راجع به بنده خداسوکاری بهشون نداریم چون واقعایادشون رفته که خدانیستن ونبایدادم هاروقضاوت کنن خدافقط میتونه ادموقضاوت کنه همین وبس
  • شادی A1 ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    10 0
    روز قیامتی هم هست که باید جواب تک تک تهمت هایی که به ایشون می زنید بدید آقای علیخانی خوشحال باش که یه عده دارن گناهات رو میشورن
  • ستاره IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    12 1
    من فقط اینو میدونم که ایرانی جماعت چشم نداره دیگری رو ببینه حسود تشریف داره . حالا علیخانی نباشه آقای ایکس باشه . بابا یکی هنرشو داره و زحمت میکشه و پول در میاره ما باید ناراحت بشیم؟ بیاد پولشو بده به ما خوبه؟
  • مهدیه A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    11 1
    اقای علیخانی شما بهترین مجری. در شبکه ی سه سیما هستید و مخصوصا مه عسل بدون شما لطفی ندار شمایی که به اقای علیخانی تهمت میزنید روز قیامتی هم هست کم به اون بیچاره تهمت بزنید میخوام ببینم اگه شما ۳۵ روز خانوادتونا نبینید دلتون براشون تنگ نمیشه همه ی این ها رو از سر حسودی میزنید درود براحسان علیخانی مجری خوب ایران درود
  • بی نام GB ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    9 1
    احسان جان تشکلات که دیدم واقعا مو به تنم سیخ شد خدا خودش جوابشونو میده من که عاشقتم
  • پویان IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    14 3
    آقای علیخانی بنظر من هم برنامه تون و هم شما کارتون عالييييييه فقط یه کمی روک هستید ولی از زحمتتان ممنونم
  • وحيد IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    6 0
    اگه ٥برابر شم بگيره حقشه چون تخصص داره. ايران همينه تا يكي ميره بالا همه حسادت ميكنن ميخوان بكشنش پايين. همون مهمان برنامه ام از حسادتش بود ك اون سوال و پرسيد اگه ميفهميد تو برنامه زنده همچين سوالي نميكرد يا نميگفت نون تو اشك و ... الان همه جا همه دارن ب هم ميپرن. تو كامنت ا همه ب هم فحش ميدن فقط حسادت. اون خانمي كه مهمان برنامه بود فقط يه عده دختر ١٥ ١٦ ساله كه تو صفحه اينستا كامنت ميزاشتن از حسودي به حاشيه كشوندنش. وگرنه اصلا موضوع بدي نبود ك بخواد به توبيخ بكشه
  • حسین A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    0 3
    قطعا اگر هم آقای علیخانی میلیاردی دستمزد بگیرد هیچ وقت اعلام نمی کند ولی اطلاعات رسیده حاکی از ان است که کلا درآمدهای میلیاردی دارد و بی شک از همین تلویزیون و شهرتش هست چون بقول خودِ آقای احسان علیخانی کار دیگر ی جز مجری گری بلد نیست . ولی آقای علیخانی میلیاردر هست از طریق همین شهرتش و تلویزیون . واقعا شانس هست که آدم با یه آشنا بتواند برود صدا و سیما مجری بشود و میلیاردر شود . قطعا آقای علیخانی هنر هم دارد اما اگر آشنا نداشته باشیم و هنر داشته باشیم صد سال تلویزیون اینجاها نمی رویم .