قول مساعد رییس مجلس برای رایزنی درخصوص حل مشکلات مالی تیم صبای قم

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم فوتبال صبای قم ظرفیت خوبی برای ورزش استان قم فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا لاریجانی از تلاش خود برای حل مشکلات این تیم خبر داد و گفت: در جریان مسائل تیم صبای قم بوده‌ام، امیدوارم مشکلات در منابع پشتیبانی این تیم رفع شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور تیم صبا در قم باعث علاقه‌مندی بیشتر جوانان به ورزش تاثیرگذار فوتبال شده و صبای قم ظرفیت خوبی برای ورزش استان قم فراهم کرده است.

لاریجانی تصریح کرد: امیدوارم مسائل مالی تیم صبای قم با همکاری مشترک شهرداری، صدا و سیما و بخش خصوصی حل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیش بینی می‌شود وضعیت آینده تیم صبا مطلوب شود و بنده نیز در این زمینه تلاش خواهم کرد تا مشکلات تیم رفع گردد تا شما بتوانید کیفیت کار خود را بالا ببرید و در مسابقات به موفقیت‌های بیشتری دست یابید.

گفتنی است در ابتدای این دیدار اکبر غمخوار رئیس هیات مدیره تیم صبا، مدیر عامل و سرمربی این تیم گزارشی از وضعیت صبای قم به رئیس مجلس ارائه دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان برون مرزی سال 93 استان قم با اشاره به اینکه مقرر شده استانداری بخشی از مشکلات مالی تیم صبای قم را حل کند، تصریح کرد: من هم بخشی از این مساله را با رایزنی با مسئولان صدا و سیما در خصوص پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات پیگیری خواهم کرد.

علی لاریجانی در جمع خبرنگاران گفت: باید به ورزش کشور بیشتر توجه شود و ورزشکاران مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات تیم فوتبال صبای قم گفت: برای رفع مشکلات در نشست با هیات مدیره باشگاه صبای قم، راهکارهایی بررسی شده تا منابع متنوع قابل وصولی برای این باشگاه به دست بیاید.

لاریجانی افزود: امیدوارم مسائل مالی تیم صبای قم رفع شود و با برخورداری این تیم از پشتوانه قوی، اعضای تیم دغدغه منابع مالی نداشته باشند.

وی ادامه داد: کسانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری هستند می‌توانند در باشگاه صبای قم سرمایه‌گذاری کنند، همچنین شخصیت‌های حقوقی نیز می‌توانند در این زمینه کار کنند؛ البته هزینه‌های تیم صبای قم مشخص است.

رئیس نهاد قانونگذاری افزود: مقرر شده بخشی از مشکلات مالی تیم صبای قم را استانداری حل کند و بخشی را بنده با رایزنی با مسئولان صدا و سیما در خصوص پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات پیگیری خواهم کرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =