جهانگردی چمدان مسافران هوایی، فقط مشکل ایرانی ها نیست/ با ایتالیایی ها در این باره همدردیم

مشکل نرسیدن بار مسافران هواپیما به مقصد اینطور که پیداست فقط مختص ایران و ایرلاین های وطنی نیست. اینطور که مخاطبان گفته اند، مشکل نرسیدن بار به مقصد یا جهانگیری چمدانهای مسافران هوایی، یک مسئله جهانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از اینکه خبر مربوط به تاخیر رسیدن بار مسافران هواپیمایی زاگرس، منتشر شد (اینجا) مخاطبان زیادی درباره این گزارش اظهار نظر کردند. البته قبل از اینکه مسافران درباره این خبر، موافقت یا مخالفت خود را ابراز کنند، خبر دیگری رسید که نشان می داد جابجایی بار مسافران و جهانگردی چمدانها، موضوع تکرار پذیری است. این بار جابجایی دیگر بار مسافران هواپیما باعث شد؛ بار مسافران مشهد-نجف، نصفه برسد

ولی جالب اینجاست هموطنانی که بیشتر جهانگردی کرده اند معتقدند این مشکل در برخی از خطوط هواپیمایی خارجی هم دیده می شود.

"هومن" یکی از این مخاطبان است که در کامنت خود درباره مشکلات مشابه هواپیماهای ایتالیا نوشته: با سلام این اتفاق در سایر خطوط هوایی جهان نیز می افتد .برای اینجانب در خطوط هوایی داخلی ایتالیا با سه روز تاخیر افتاد.لطفا فقط خبر را چاپ کنید تفسی را به عهده خواننده بگذارید

"صادق" هم نوشته مشکلات مشابه برای سایر ایرلاینها که پرواز خارجی هم دارند پیش می آید: یادی هم بکنیم از هواپیمایی تابان که تاخیر هایی به یاد موندنی داره و هیچ کسی پاسخگو نیست . من خودم چند بار به تاخیر های 23 ساعتش خورده بودم اما همین چند هفته پیش پروازش به استانبول 6 ساعت تاخیر داشت و وقتی مسافرا اعتراض کردن در فرودگاه سریعا جو امنیتی شد . بیشتر نمیتونم توضیح بدم چون کامنتم تایید نمیشه

"مهدی" هم یاد مشکل خودش افتاده و قصه جهانگردی چمدانهایش را اینطور تعریف کرده: من تو شب عید مسافرتهران تبریز بودم. من خودم به تبریز رسیدم ولی چمدونم یه سر رفت دزفول و بعد از دو روز اومد تبریز. یعنی عید و دیدوبازدید با لباسهای کهنه :
یک مخاطب بی نام هم ما را نصیحت کرده که بی خیال قصه شویم چون این مسئله برای همه هواپیماهای جهان ممکن است پیش بیاید: خبر انلاین .. بی خیاللل.. حالا اینا به جون مردم احترام گذاشتن شما اجازه نمیدید.. تازه فقط تو پروازای ایران نیست.. تو خیلی پروازا بار هارو میدزدن مثل ترکیش ایر یا بارها گم میشه میره یه کشور دیگه که ال ایتالیا توش معروفه...درسته صنعت هوایی ایران خیلی مشکل داره ولی اینقدر دیگه خودمونو تحقیر نکنیم.. خواهشا چاپش کن

ولی یک مخاطب دیگر، جواب همه این خوانندگان را یکجا با چند سئوال اساسی داده است: خیلی جالبه همه اتفاق ها اتفاقا خیلی به طور تصادفی اتفاق افتاده خیلی اتفاقی هوا گرم شده خیلی اتفاقی همه بلیت ها فروش رفته خیلی اتفاقی برچسب بوشهر تموم شده و خیلی اتفاقی برچسب اهواز بوده بعد اتفاقی این برچسب ها رو بهش میزنن .

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

• نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    6 1
    پرواز دوبی تو فردوگاه تهران ساعت و لبتاب دوستم که چمدان بود سرقت شد موقع برگشت که پیگیر شدیم هیچ کس پاسخ گو نبود
  • بی نام A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    3 5
    ببین ایشون که درباره ایتالیا گفتن اینجوریه که مثلا با ایرلاین های ترک این اتفاق میوفته چون مسیر ایتالیا با این خطوط یه توقف تو استانبول داره و اونجا بارها بعضی اوقات صحیح تفکیک نمی شه تا به هواپیما دوم انتقال داده بشه. البته، زیاد اتفاق نمی افته.
  • سامان A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    3 0
    من با عمان ایر از طریق مسقط به بانکوک رفتم وقتی رسییدم اونجا کل بارهایی که از تهران قرار بود حمل بشه نیامده بود .۲ روز بعد با ادرسی که بهشون دادم چمدونم رسید حالا بماند که قرص قلب و فشار خونم تو چمدون بود و ۲ روز عذاب کشیدم این چیزا عادیه
  • بی نام A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    من در پرواز ترکیش از شیراز به پاریس و همچنین در پرواز قطری از شیراز به هند چمدانم گم شد و کلا چهار روز درگیر بودم تا پیدا شد...
    • بی نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      0 1
      امکان نداره تو پرواز قطر این اتفاق بیفتهترکیش رو قبول دارم که واقعا از این لحاظ افتضاحه هم در مورد اشتباه فرستادن بار هم در مورد سرقت وسایل داخل چمدانها اما قطر به هیچ عنوان
  • بی نام A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    خوب الان اینهمه منفی به من دادین یعنی چی. من و دوستا خوب سالی چند بار میرم میام ومیدونم میگم، مشکلی با کسی ندارم که.
  • احمد A1 ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    اتفاقا من هم این مشکل را در ایتالیا داشتم. با پرواز آلیتالیا از تهران رم آمستردام . که چمدان توی رم باقی موند و بعدا آوردن و با پست اکسپرس در خونه تحویل دادن.
  • ecمجید A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    1 0
    من 2 روز تو اصفهان موندم به خاطر تاخیر پرواز اصفهان به مشهد پرواز تابلن.با هزینه خودمون 2 بار اومدیم فرودگاه و برگشتیم.همون وقت پرواز ماهن 15 نفر جایخالیداشت ولی به ماهانی ها دستور دادن ما رو که حتی حاضر بودیم بلیط جدید هم بگیریم. سوار نکنن