توهین یک جراح به پرستار بیمارستان امام رضا مشهد موجب شد تا پرستاران این بیمارستان تجمع اعتراض آمیزی برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شنبه گذشته، یک جراح بخش سوختگی بیمارستان امام رضا پرستاری را مورد اهانت قرار داده بود که تعداد 50 نفر از پرستاران بخش های مختلف در اعتراض به این قضیه در بیمارستان تجمع کردند.


این تجمع کنندگان از مسئولین بیمارستان می خواستند که با پزشک خاطی برخورد قاطعی صورت بگیرد.


دکتر عبداللهی، مسئول روابط عمومی بیمارستان امام رضا در تشریح واقعه به خبرآنلاین می گوید: این اتفاق در پی یک تذکر علمی به پرستار روی داد که به نفع بیمار بود. متاسفانه در ادامه این تذکر پزشک با پرستار برخورد فیزیکی کرد که ما پیگیر این اتفاق هستیم.


وی ادامه داد: جلسات زیادی برگزار شده و در آن به این نتیجه رسیدیم که یا پزشک باید رضایت پرستار را جلب کند و یا با او برخورد قانونی صورت گیرد.


این مقام مسئول در روابط عمومی گفت: ریاست بیمارستان، کمیته انضباطی و حراست روی این مساله حساس شده اند و در صورت رضایت ندادن پرستار، احتمال توبیخ و تنبیه و ارجاع به کمیته انضباطی زیاد است چرا که حرکت درستی صورت نگرفته است.


او در مورد اعتراض پرستارها گفت: از نظر من تجمع کار مناسبی نبود چرا که مسائل مهمتری برای حساس شدن وجود دارد. این مسئله را خود مسئولان بیمارستان پیگیری می کردند و نیازی نبود که تجمع صورت بگیرد.


دکتر عبداللهی گفت: صحنه تجمع پرستاران برای کسانی که از بیرون شاهد این ماجرا بودند و البته بیماران، صحنه زیبایی نبود و ایجاد حساسیت می کرد و بازتاب خوبی نداشت.


این مقام مسئول تاکید کرد که تا عذرخواهی و یا غرامت و توبیخ صورت نگیرد، مسئولان بیمارستان پیگیر ماجرا هستند و حق پرستار را خواهند گرفت.


البته در همین رابطه، فروزنده، مترون بیمارستان به خبرآنلاین گفت که جلساتی با گروه های مختلف و پرسنل برگزار شده که هنوز تصمیم گیری و یا موضع گیری خاصی انجام نشده است.


او در مورد تجمع صورت گرفته هم گفت که در جریان تجمع اعتراضی نیست و آن را ندیده است.

17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاله IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 0
    دیگه این دکترها شورش را در آورده اند آن از ماجرای در حاشیه و این هم مسخره بازی جدیدشون
  • بی نام CA ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 0
    حباب خودبرتربینی پزشکان شکسته شده ولی براشون سخته این رو بپذیرند. زمان نیاز داره
  • حسین A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 0
    وقتی جراح این برخورد با پرستار دارد از مردم عادی چه انتظاری باید داشت
  • خان IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 1
    من پرستار نیستم ولی بیمارستانهای مختلفی رو رفتم و شاهد بودم که دکترا خشن و خیلی بی ادبانه با پرستارا رفتار میکنن. و ضمن پوزش از پرستاران محترم یه چزی رو هم عنوان کنم که بعضی از پرستارها هم دیدم که به مریض رسیدگی خوبی ندارند و ظاهری بی حوصله دارن.
  • یکی از کارکنان بیمارستان A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 0
    باید نقره داغ بشه اون آقای جراح تا عبرتی بشه برای بقیه بعضی ها خیال می کنند چون چهار کلاس بیشتر درس خوندن بنابراین از یک سیاره دیگه اومدن و باید از بالا به همه نگاه کنن
  • علی IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 0
    امپراطوری پزشکان روز به روز گسترش بیشتری پیدا میکند..پیشنهاد میکنم مبلغی را بعنوان پول زور از تمام اقشار جمع آوری کنندمثل مالیاتوبه پزشکان بدهند تا شاهد زیرمیزی و روی میزی و بی حرمتی به پرستار وبیمار نباشیم والبته شاید باعث آرامش روانی پزشکان و "جامعه" بشود ....
  • محمد IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 0
    مطمئن باش اگه تجمعی صورت نمی گرفت پیگیری هم در کار نبود