مدیر تیم فوتبال امید در جمع بازیکنان این تیم گفت:«همدلی بزرگترین رمز موفقیت شماست.اگر با هم یکدل باشید خدا هم به شما کمک می کند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او اشاره به پیروزی مقابل نپال و فلسطین کرد و گفت:«به خاطر این دو پیروزی تشکر می کنم.میلیون ها نفر از پیروزی های شما خوشحال می شوند و دعای خیرشان پشت سر شما خواهد بود. ما دو بازی مهم دیگر پیش‌رو داریم و باید بهتر از اینها بازی کنیم. من به شما ایمان دارم و توقعم از بازیکنان تیم المپیک خیلی است و دوست دارم همیشه این تیم را پیروز ببینیم.»

کاشانی در ادامه حرف هایش گفت:«سیر نشدن از موفقیت یک عامل مهم در پیشرفت هر کاری است و بدترین اتفاق ممکن این است که با چند برد کوچک خودمان را قانع کنیم، در حالی که این مسئله ابتداى راه است. هر بازى و با هر حریفى باید بسیار جدى تلقى شود و با یک یا دو برد در بازی‌هاى قبلى نباید مغرور شد و بى‌انگیزه بازى کرد. من از محمد خاکپور و محمد مایلى‌‌کهن تشکر می‌کنم که روحیه جنگندگى و همیشه برنده بودن را به تیم تزریق کرده‌اند.»

کاشانی درباره بازی با افغانستان هم حرف زد و گفت:«آنها از عربستان مساوی گرفته اند و این یک زنگ خبر برای ما است.آنها با تمام قوا به میدان می آیند تا یک بازی خوب را انجام بدهند.باید هوشیار باشید و برنده از زمین خارج شویم.»

این اتفاق در حالی افتاد که محمد مایلی کهن مدیر فنی تیم امید هم در این جمع گفت:«من از آقای کاشانی به خاطر زحماتی که می کشند تشکر می کنم.همچنین باید از خاکپور هم تشکر کنم و امیدوارم روند صعودی‌مان همچنان ادامه داشته باشد.مطمئنم که این بازیکنان با یکى دو پیروزی آسوده خاطر نشدند و تا لحظه صعود به المپیک و انشاءالله تا پایان بازی‌هاى المپیک با انگیزه بازى خواهند کرد.»

مایلی کهن اشاره ای به بیماران محک و ملاقات تیم امید با این عزیزان کرد و گفت:«به خاطر دارید که مریم آن دختر 10 ساله سرطانى گفته بود که هر وقت شما گل می‌زنید و بازى را می‌برید، من دردم را براى لحظاتى فراموش می‌کنم؟ حق نداریم مردم را حتى براى لحظه‌اى فراموش کرده و باید براى شاد کردن آنها از هیچ کوششى دریغ نکنیم.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    5 1
    به به... حاجی مایلی از کی روش یادگرفته . دم کی روش گرم که اینجوری رو امثال حاجی مایلی تاثیرگذاشته. دمت گرم کی روش عزیز
  • مصطفی A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    4 5
    حاجی مایلی با گفته هایش به این جوانان آموزش می دهد که انسانیت با مردم و درکنار مردم زیستن از فوتبال با ارزش تر است واقعا که او یک راست گو و پهلوان از نژاد پوریای ولی و تختی است .
  • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    6 2
    اینم فکر کرده امامزادس. برو عمو