دیدار مشترک جبهه پایداری،موتلفه و ایثارگران با آیت‎الله موحدی کرمانی در آینده نزدیک

دبیرکل جبهه پایداری گفت: دیدار مشترک جبهه پایداری،موتلفه و ایثارگران با آیت‎الله موحدی کرمانی با رویکرد ایجاد وحدت میان اصولگرایان در آینده نزدیک برگزار می‎شود.


حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در گفت و گو بامیزان درباره آخرین فعالیت‎های این تشکل برای حضور در انتخابات مجلس اظهارکرد: تا به امروز با توجه به همکاری منسجم تشکل‌های اصولگرا 11 نشست مشترک میان جبهه پایداری و احزاب دیگر در چارچوب حضور در عرصه انتخابات برگزار شده است که این موضوع را باید به فال نیک گرفت.
وی افزود: جبهه پایداری به عنوان یک تشکل اصولگرا در تمامی این نشست‎ها بر ضرورت ایجاد وحدت و تعیین یک راهکار مشخص میان اصولگرایان مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرده است که امیدواریم این مهم عملیاتی شود.
دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به اینکه در حال حاضر این تشکل فعالیت‌های عملی را برای حضور در عرصه انتخابات آغاز نکرده است گفت: در حال حاضر پرداختن به نحوه ورود به عرصه انتخابات امری مهم است اما اینکه در شرایط فعلی بخواهیم فعالیت‌هایمان را به صورت عملی نیز آغاز کنیم درست نبوده و باعث می‎شود فضای سیاسی کشور ملتهب شود.
آقاتهرانی درباره زمان برگزاری دیدار جبهه پایداری با آیات عظام موحدی کرمانی و یزدی تاکید کرد: این موضوع در دستور کار جبهه پایداری قرار دارد و امیدوار هستیم در آینده‎ای نزدیک محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری نشست‎های مشترک میان جبهه پایداری، حزب موتلفه اسلامی و جمعیت ایثارگران قرار شده است تا این 3 تشکل در آینده‎ای نزدیک با آیت‎الله موحدی کرمانی پیرامون موضوع ایجاد وحدت میان اصولگرایان دیدار داشته باشند.
دبیرکل جبهه پایداری تاکید کرد: این تشکل از برگزاری تمامی نشست‌های مشترک میان مجموعه اصولگرایان استقبال می‎کند و در این راستا تمامی اقدامات لازم را انجام می‎دهد.

17214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =