تسنیم نوشت:

جمعی از دانشجویان بورسیه دولت گذشته ظهر امروز در ادامه پیگیری مسائل تحصیلی خود صبح امروز با برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار کردند.

یکی از دانشجویان بورسیه شده در این خصوص  گفت: با توجه به مسائل پیش آمده در زمینه تحصیل دانشجویان بورسیه شده و نظر اخیر کمیسیون اصل نود در رسیدگی به شکایات دانشجویان بورسیه شده، این دانشجویان برای پیگیری مسائل تحصیلی خود به وزارت علوم مراجعه کردند.

وی افزود: در حالی که کمیسیون اصل نود پس از بررسی‌های خود فرآیند بورسیه شدن این دانشجویان را قانونی اعلام کرد و تنها چند مورد را غیرقانونی دانسته و ما نیز بر آن تاکید داریم که باید با متخلفان طبق قانون رفتار شود، اما وزارت علوم با گذشت چند روز از نتیجه بررسی‌های کمیسیون اصل نود به ما اعلام می‌کند شما لغو بورس هستید.

این دانشجو گفت: دانشجویان بورسیه شده فریاد تظلم‌خواهی خود را این بار نزد مدیران شورای عالی انقلاب فرهنگی بردند و شکایت خود را نزد مسئولان این نهاد بردند.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    30 3
    من دانشجوی دکترا در دانشگاه تهران هستم. منتی هم بر سر کسی ندارم.از سال اول ابتدایی تا الان شاگرد اول بودم تو کلی المپیاد رتبه آوردم، تو آزمون ارشد رتبم تو دو تا رشته زیر بیست و تو دکترا 2 شد ، 2 جا هم رفتم مصاحبه و هر 2 جا رتبم اول شد.3 تا زبان خارجی هم بلدم. الان تو سن 27 سالگی از همه ی درس خوندن و تلاشم پشیمونم وقتی می بینم هیچ جایی برای من نه کاری هست و نه ارزش و اعتباری. همین الان هم من و امسال بنده همه تو فضای یاس و نا امیدی زندگی می کنیم. دلیلش هم 1.مربوط میشه به جذب زیاد و توسعه غیرکارشناسی و غیر متناسب دانشجو در مقاطع تکمیلی و 2.عدم اجرای عدالت در توزیع بورس و مشاغل مربوطه.ما فریاد تظلممون رو به کی ببریم کی به داد ما میرسه
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    25 2
    روحانی نباید مثل دولت گذشته رانت یا پول مفت به کسی بده. اگه کسی سواد داره امتحان بده ببینیم پذیرفت میشن یا نه. 8 سال بر باد دادن پول ملت بسه.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    21 2
    وقی که داشتین با رانت بالا بمی رفتین فکر ظلمی که به بقیه جوونای این مملکت که پارتی مثل شما نداشتن نمی کردین ؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    20 2
    این گروه بروند مجددا در آزمون شرکت کنند و وارد دکتری شوند پس از تحصیل هم دو باره در آزمون شرکت کنند تا جایابی شوند. حالا طلبکار هم هستند. چه دانشجویانی که از این ها برتر بودند و رانت نداشتند حتی وارد مرحله دکتری هم نشدند.
  • بی نام US ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    4 1
    حقی که خوردن چی ؟؟؟جای یک عده دیگه رو گرفتن باید دوباره ازمون بدن