پاسخ مدیر سینما آزادی به اعتراض اندیشه فولادوند / طبق قانون جشنواره رفتار می‌کنیم

مدیر سینما آزادی می‌گوید که در سینماهای مردمی جشنواره طبق قوانین موجود برای فیلم‌هایی که با استقبال مخاطبان مواجه می‌شوند نوبت اکران فوق‌العاده در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا سعیدی‌پور با اشاره به اعتراض اندیشه فولادوند و انتشار عکسی از او در مقابل سینما آزادی به خبرآنلاین می‌گوید: خانم فولادوند که یکی از بازیگران جوان و محبوب سینمای ایران است، از فرآیند قانونی اختصاص دادن نوبت اضافه به فیلم‌ها در ایام جشنواره‌ی فیلم فجر اطلاع ندارند و به همین خاطر چنین اعتراضی را کرده‌اند.

او با بیان این مطلب که شورایی مرکب از نماینده‌ی جشنواره، نماینده‌ی سینما و نماینده‌ی فیلم برای افزودن یک نوبت فوق‌العاده تصمیم می‌گیرند، گفت: امسال خوشبختانه از فیلم‌های جشنواره استقبال خوبی به عمل آمده، اما شرایط برای فیلم «گاهی» با بازی خانم فولادوند مناسب ایجاد یک نوبت اضافه در جدول اکران این فیلم نبود.

او استقبال مردم از فیلم‌های این دوره‌ی جشنواره را خرسند کننده دانست و گفت: سینما آزادی در ایام برپایی جشنواره طبق قانون و مقررات برای فیلم‌هایی که شرایط ایجاد نوبت فوق‌العاده را دارند، این امکان را فراهم کرده، فیلم «گاهی» هر چند فیلم مورد قبولی بود، اما اگر نیاز به اکران فوق العاده داشت و شورا به این نتیجه می‌رسید، قطعا این اتفاق در سینما آزادی رخ می‌داد.

او تاکید کرد که ملاک قانون و مقرارت است و برای سینما آزادی فرقی ندارد که چه فیلمی با استقبال مواجه می‌شود و نوبت فوق‌العاده می‌گیرد.

فیلم‌های «بادیگارد»، «لانتوری»، «ابد و یک روز»، «خشم و هیاهو»، «اژدها وارد می‌شود» تا به حال در این سینما به نوبت‌های اکران فوق‌العاده دست یافته‌اند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    6 8
    اندیشه عددی نیست