مهر نوشت:در حاشیه جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران گفت:آقای حداد در مدت بررسی طرح مریض و در بیمارستان بستری بودند و به همین دلیل نتوانستند در مجلس حضور یابند.

عضو کمیسیون برجام با اشاره به بررسی این طرح در کمیسیون امنیت ملی در کمتر از دو ساعت بدون بررسی پیشنهادات، گفت: امروز هم در صحن علنی مجلس این طرح ظرف یک ربع بدون بررسی پیشنهادات به تصویب رسید.

وی در خصوص جلسه اولیه فراکسیون اصولگرایان و رهروان برای تنظیم این طرح، گفت: در آن جلسه از طرف اصولگرایان، بنده، آقای زارعی و زاکانی و از طرف رهروان، آقای جلالی، بروجردی و حقیقت‌پور حضور داشتند.

بذرپاش ادامه داد: ۱۱ پیشنهاد از سوی اصولگرایان مطرح شد که اعضا با ۹ پیشنهاد موافقت کردند اما تائید نهایی آن به جلسه با رئیس مجلس موکول شد.

وی اظهار داشت: در جلسه با رئیس مجلس همه پیشنهادات اصولگرایان خط خورد و فقط یک پیشنهاد باقی ماند؛ آن پیشنهاد در خصوص اقدام متقابل ایران در صورت بازگشت مجدد تحریم‌ها بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این پیشنهاد دیگری نیز مبنی بر تکلیف دولت به تولید ۱۹۰هزار سو انرژی در طرح گنجانده شد و در ماده واحده طرح نیز تغییراتی صورت گرفت.

بذرپاش تصریح کرد: جلسات دو فراکسیون برای توافق و اثر طرح نهایی برگزار شد، اما پیشنهادات فراکسیون اصولگرایان رد شد؛ بنابراین توافقی صورت نگرفت و به همین دلیل طرح برجام توسط اصولگرایان امضا نشد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص مواضع متفاوت اعضای فراکسیون اصولگرایان، گفت: فراکسیون اصولگرایان موضع واحدی دارد. آقای حداد در مدت بررسی طرح مریض و در بیمارستان بستری بودند و به همین دلیل نتوانستند در مجلس حضور یابند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    57 4
    چه به موقع مريض. ميشن مريضيشون چي بود اينا بايد هنر پيشه ميشدن خوب بلدن فيلم بازي كنن
  • بی نام A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    46 3
    باور کردیم .
  • حمید دهشوری A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    لطفا میشه این بیماری خطرناک که به جان این عزیزان دلواپس افتاده چیه؟ در صورت امکان داروی آن را کشف کنید مبادا جانشان به خطر اُفتد، که اسفند نزدیک است