روح الله حسینیان امروز به یکی از نمایندگان مجلس گفته است که وصیت نامه اش را نوشته است.

به گزارش خبرآنلاين، کاظم جلالي نماينده شاهرود، با حضور در جمع خبرنگاران پارلماني اين خبر را داد و گفت: آقاي حسينيان امروز به بنده گفت که «من وصيت کردم تا مردم بدانند که اگر مردم دليل مرگم آقايان صالحي و لاريجاني نبودند، من دو روز بود که قرص هايم را نخورده بودم».

او خطاب به خبرنگاران گفت: به مردم بگوييد که ما اعضاي فراکسيون رهروان مظلوم بوديم و صداي مظلوميت ما را به گوش مردم را برسانيد. دوستان عضو فراکسيون اصولگرايان اختلافات داخلي شان را به صحن علني روز يکشنبه آوردند.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با اطمینان می توان گفت که قانون اقدام متناسب و متقابل جهت اجرای برجام، منافع ملت ایران را تامین خواهد کرد.

وي به موضوع روند تصويب طرح برجام در خانه ملت پرداخت و خاطرنشان كرد: امروز روز بسيار مهمي براي كشور بود و رفتار مجلس در موضوع برجام نگراني ها را رفع كرد. امروز دولت مي تواند در مقابل دشمنان محكم بايستد. با تصميم تاريخي مجلس دشمنان ديگر از آنچه كه در گذشته به عنوان اجماع عليه جمهوري اسلامي ايران مطرح مي كردند، دست شان خالي شد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح كرد: دولت مامور اجراي برجام شد و مجلس نيز طبعا بر اين اجرا نظارت خواهد كرد. با اطمينان مي شود گفت كه امروز قانون اقدام متناسب و متقابل جهت اجراي برجام، منافع ملت  ايران را تامين خواهد كرد و جلوي توطئه ها و فريبكاري هاي طرف مقابل را خواهد گرفت.

جلالي خاطرنشان كرد: از سوي ديگر، روز يكشنبه دموكراسي در جمهوري اسلامي ايران به نمايش درآمد. شايد برخي حواشي كه در مجلس وجود داشت، افكار عمومي را نيز  آزرده خاطر كرد ولي در هرحال نمايش داده شد كه مردمسالاري و دموكراسي در ايران جدي است و در پارلمان مباحث به شكل جدي مطرح شد. افراد از طيف هاي مختلف نيز نقطه نطرات خودشان را مطرح كردند.

 رئيس فراكسيون رهروان ولايت مجلس گفت: ما و فراكسيون رهروان ولايت كاملا در اين طرح، به منافع ملي فكر مي كرديم و به شكستن جبهه متحد دشمنان عليه كشور مي انديشيديم. در اين مسير هم ناملايمات بسيار زيادي را تحمل كرديم. اعم از برخي نامهرباني هاي رسانه اي كه كم هم نبود و همچنين ساماندهي برخي از پيامك ها به شكل انبوه که براي نمايندگان ارسال شد. من در سخنراني اعلام موافقت خود با كليات طرح برجام در مجلس هم گفتم كه عده اي تلاش داشتند اين موضوع را تبديل به جنگ يزيد و امام حسين (ع) كنند.

وي تاكيد كرد: مجلس محل اجتهاد و فهم است و محل دعواهاي اينگونه نيست و هيچكس نبايد داخل پارلمان جمهوري اسلامي به غير از منافع ملت ايران به چيز ديگري بيانديشد.

جلالي ادامه داد: با تصويب برجام، كار ديپلماتيك و قانون گذاري در موضوع هسته اي ايران، با موفقيت به پايان رسيد. ديپلمات هاي عزيز ما يك كار نفس گير و پرتلاش را انجام دادند و مجلس هم در طول چند ماه گذشته كار فشرده اي انجام داد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعدى A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    6 0
    نبايدازدرج نظرات ومنتقدان نسبت به آقاى حسينيان ترس داشته باشدخبرانلاين خيلى شجاعترازاينهابود. حتى يك نظرراهم ننوشتيد
  • شاهین IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    10 2
    شما هر وقت مردی ،قول میدیم که یقه اونا رو نگیریم.ممنون از اطلاع رسانیتان.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    3 0
    باشه وقتی مردی میگیم قرص نخورده بود حالا هم که اینجوری قاط میزنی که آدم بکشی.خب برو قرصاتو بخور