میزان نوشت: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: با حمایت مسئولان و مردم به ادامۀ فعالیت موزه شاهرود امیدوار هستیم.

حميد رضا حسني از تلاش ها و حمايت هاي معاون استاندار و فرماندار شاهرود و دادستان اين شهرستان در زمينه استمرار فعالیت و حمایت از موزه شاهرود قدردانی کرد.

حسنی گفت: شهرداری شاهرود با پیگیری‌های قضایی درصدد بازپس گرفتن ساختمان موزه شاهرود و تعطیلی آن است. بنا بر تفاهم‌نامه همکاری میان اداره میراث فرهنگی، شهرداری و فرمانداری شاهرود در سال 1366، با ثبت ساختمان بلدیه، این ساختمان برای مرمت در اختیار اداره میراث فرهنگی قرار گرفت و به موزه تبدیل شد. این اداره در سنوات گذشته بالغ بر پنج میلیارد ریال برای مرمت ساختمان هزینه کرده و هم اکنون دارای چهار کارمند است.

وی با بیان این‌که هیچ بندی در تفاهم‌نامه درباره‌ی پرداخت اجاره این ملک وجود نداشته است، افزود: شهرداری شاهرود درخواست پرداخت اجاره بهای معوقه را داشته و حکم تخلیه این ساختمان را نیز گرفته است.

وی افزود: در تمامی شهرها، شهرداری‌ها در کارهای فرهنگی مشارکت دارند و انتظار می‌رود که شهردار و اعضای محترم شورای شهر شاهرود تعامل بیشتری با اداره میراث فرهنگی داشته باشند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =