فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات از اجراء شدن طرح رجیستری تلفن همراه پس از هماهنگی لازم بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، دكتر فرنقي زاد در خصوص طرح رجيستري تلفن همراه گفت: از شش ماه گذشته جلسات متعددي توسط ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و وزات صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است تا تصميم گيري لازم براي زمان و نحوه اجراي اين طرح صورت گرفت.

وي ضمن توضيح در خصوص روند اين جلسات و بررسي هاي همه جانبه گفت: در اين جلسات مقرر گرديد كه پس از انجام و تمهيدات اوليه، اين طرح به صورت آزمايشي اجرايي گردد.

رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات افزود: هنوز مقدمات لازم براي اجراي طرح رجيستري تلفن همراه مهيا نشده است و قطعاٌ قبل از اجراي طرح اطلاع رساني لازم انجام خواهد شد.

دكتر فرنقي زاد در خصوص گوشي هاي خريداري شده توسط مردم قبل از اجراي نهايي طرح مذكور گفت: براي تلفن هاي تهيه شده قبل از اجراي طرح مشكلي پيش نمي آيد و محدوديت هاي مورد نظر طرح شامل گوشي هايي مي شود كه پس از اجراي طرح وارد كشور مي شوند و جاي نگراني براي مردم ندارد.

گفتني است اين طرح با هدف مبارزه با قاچاق تلفن همراه و واردات غير قانوني موبايل به داخل كشور صورت مي گيرد و پس از آغاز اجراي طرح: در صورت ورود غيرقانوني گوشي تلفن همراه، اجازه فعال كردن سيم كارت روي آن داده نمي شود.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =