فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به فعالیت برخی از گروه های تروریستی در خاک پاکستان گفت : ما جلوگیری از فعالیت این گروه ها را به طور جدی از پاکستان مطالبه کرده ایم و قول می دهیم انتقام خون همرزمان خود را بگیریم.

به گزارش خبرآنلاین، سردار "قاسم رضایی" با اشاره به اینکه اراده قانونگذاران بر تقویت مرزهاست، گفت : خوشبختانه با وجود ناامنی در کشورهای همسایه، از مرزهای امنی برخورداریم و مرزبانان ما با تمام توان اجازه ورود و فعالیت تروریست ها را نخواهند داد.

وی افزود: بیشترین قاچاق کالا را در جنوب و شمال غرب کشور داریم و با توجه به شعار سال، مقابله با قاچاق کالا در دستور کار جدی مرزبانان است؛ کشفیات کالاهای اساسی در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل بالای 10 برابر بوده است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: شهادت شکوفا شدن است و امروز با شهادت "رضا ایرانی" بار دیگر رشادت های مرزبانان برای ما یادآور شد، بی شک مرزبانان و شهدایی که با نثار جان خود امنیت را برای هموطنانمان به ارمغان آوردند در دعا و مناجات مردم سهیم هستند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار رضایی با اشاره به اینکه 70 الی 80 گروه تروریستی در خاک پاکستان مشغول فعالیت هستند، گفت: ما مقابله با این گروه ها را به طور جدی از پاکستان مطالبه کرده ایم و دولت پاکستان باید پاسخگوی خانواده شهدا باشد و قول می دهیم انتقام همرزمان خود را بگیریم.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =