جزییات کنفرانس‌های خبری غول‌های فناوری در نمایشگاه IFA برلین 2015

نمایشگاه 2015 «برلین رادیو شو» با حضور غول‌های فناوری و معرفی محصولات متنوع از فردا دوم سپتامبر / 11 شهریور آغاز می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، در نمایشگاه موسوم به Internationale Funkausstellung Berlin که از سال 1924 راه‌اندازی شده قرار است قرار است امسال رخدادهای فناورانه در اختیار ابزارهای پوشیدنی باشد.

 

مشروح کنفرانس‌های خبری به شرح زیر است:

چهارشنبه دوم سپتامبر:

کنفرانس خبری ایسر (ساعت 1 بعدازظهر تهران) با معرفی رنجی از لپ‌تاپ، تبلت و به‌خصوص گوشی‌های هوشمند جدید که تیزر آن روی اینترنت منتشرشده است.

کنفرانس خبری ایسوس (ساعت 2:30 بعدازظهر به‌وقت‌تهران) به‌عنوان تنها کمپانی تایوانی حاضر در روز چهارشنبه با معرفی کامپیوترهای گیمینگ ROG و سایر محصولات کامپیوتری.

کنفرانس خبری هوآوی (ساعت 4:30 بعدازظهر به‌وقت‌تهران) و رونمایی از دو مدل گوشی هوشمند از سری «آنر» و همچنین ساعت هوشمند هوآوی

کنفرانس خبری سونی (ساعت 5:15 بعدازظهر به‌وقت‌تهران) و رونمایی از گوشی سونی اکسپریای زد 5 با فرمت 4K و سایر محصولات کامپیوتری و الکترونیک از این کمپانی ژاپنی

کنفرانس خبری لنوو (ساعت 8:30 بعدازظهر به‌وقت‌تهران) که گفته می‌شود بزرگ‌ترین رویداد سال لنوو است که در آن رنج جدیدی از لپ‌تاپ، دسکتاپ و تبلت و گوشی هوشمند جدید خود را رونمایی می‌کند.

رخدادهای روز سوم سپتامبر:

کنفرانس خبری سامسونگ (پنجشنبه 8 شب به‌وقت‌تهران) و رونمایی از ساعت هوشمند Gear S2.

 

5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =