رد پای پراید در مرگ سه نفر در سیل خراسان شمالی

مهر نوشت:

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: سیلاب روز گذشته این استان، جان سه شهروند را گرفت و یک نفر را نیز مصدوم کرد.

حسین عظیمی افزود: درپی هشدار اداره کل هواشناسی خراسان شمالی مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع سیلاب در برخی از نقاط این استان، وقوع سیلاب در مناطق مختلف این استان، تلفات جانی و خسارات مالی زیادی را درپی داشت.

وی اظهار داشت: با وقوع سیلاب در منطقه چمن بید، خبری مبینی بر مفقود شدن سه نفر اعلام وصول و بلافاصله تیم های امدادی هلال احمر استان برای یافتن آنان ماموریت یافتند.

عظیمی اظهار داشت: این افراد که در مسیر چمن بید به رباط قره بیل مفقود شده بودند، متاسفانه شب گذشته یافتن آنان میسر نشد؛ اما با ادامه عملیات جستجو، امروز جسد سه شهروند که داخل یک پراید بوده و در سیلاب گرفتار شده بودند با تلاش تیم های عملیاتی هلال احمر استان، از سیلاب گرفته شد.

وی افزود: سرنشینان این پراید چهار نفر بودند که یکی از آنها در لحظات ابتدایی از پراید به بیرون پریده و از مرگ نجات یافته بود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: اطلاعات رسیده از سایر مناطق استان نیز حاکی از این است که در برخی از روستاهای شهرستان راز و جرگلان و همچنین مانه و سملقان این استان، هفت روستا دچار آب گرفتگی و سیلاب شده اند.

وی افزود: تلف شدن بیش از ۵۵ راس دام شامل گاو و گوسفند متعلق به مرزنشینان، در روستاهای بک پولاد و کاریز جرگلان و خسارات وارده به راههای روستایی و عرصه های کشاورزی و باغی از دیگر تبعات و خسارات ناشی از بارش باران و تگرگ و راه افتادن سیلاب روز گذشته این استان بوده است.

خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۱۷ هزار نفر، از نظر وقوع سیل رتبه دوم کشوری را داراست.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =