مدافع هافبک استقلال می گوید در نبود او خسرو حیدری سمت راست استقلال را برابر سایپا بیمه می کند.

به گزارش سایت باشگاه استقلال؛ میلاد فخرالدینی درباره بازی روز جمعه تیمش برابر سپاهان گفت: بازی بسیار خوبی بود و هواداران از این بازی لذت بردند. خوشحالم که توانستیم این دیدار را ببریم و سه امتیاز حساس بازی را بگیریم زیرا این سه امتیاز برای ما مهم بود. استقلال همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است و اگر خدا بخواهد با تلاش بچه ها و دانش کادر فنی قهرمان می شویم تا هوادارانمان در پایان فصل خوشحال باشند.
وی درباره بازی حساس روز چهارشنبه برابر سایپا اضافه کرد: متاسفانه در این بازی حضور ندارم اما خسرو حیدری هست و در حضور او مطمئناً مشکلی در سمت راست تیم نخواهد بود. سایپا تیم خوبی است و در جدول هم وضعیت مناسبی دارد و باید حتما ببریم تا در کورس بمانیم.
مدافع هافبک استقلال در رابطه با صحبتهای برخی ملی پوشان در رابطه با انتقادات وی نسبت به تیم ملی تصریح کرد: باخت ما به عراق جای انتقاد دارد ولی بعضی ها نمی توانند این موضوع را درک کنند زیرا می دانند با رفتن کروش جایی در تیم ملی ندارند. فوتبالیستها باید توانایی خود را در زمین نشان دهند و سپس به تیم ملی بروند و من دوست ندارم به هر طریقی به تیم ملی دعوت شوم. متاسفانه برخی ها تازه وارد فوتبال شده اند و نمی دانند در فوتبال ما چه خبر است.
وی با تاکید بر این موضوع که صحبت کردن در مورد تیم ملی حق همه جامعه فوتبال است، اضافه کرد: به نظرم نباید کسی برای من و دیگر اعضا جامعه فوتبال حق صحبت کردن تعیین کنند زیرا ما همگی ایرانی هستیم و می توانیم در مورد تیم ملی کشورمان صحبت کنیم.
فخرالدینی در پایان افزود: روز گذشته به دلیل درد در ناحیه مچ پا راست خود نتوانستم تمرین کنم اما از امروز(یکشنبه) تمرینات خود را از سر می گیرم تا در ادامه لیگ در صورت صلاحدید کادر فنی برای استقلال به میدان بروم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =