نسیم آنلاین نوشت:

هاشمی با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری در خصوص تعرفه‌‌های سال آینده بر عهده شورای عالی بیمه و هیأت وزیران است، گفت: اینکه گفته شود به دلیل اجرای کتاب جدید ارزش‌ها، تعرفه‌ها سال آینده افزایش نیابد صحیح نیست

سید حسن قاضی زاده هاشمی گفت: عدم تغییر تعرفه های پزشکی در سال 94 به دلیل اصلاحات صورت گرفته در سال جاری درست نیست بلکه هر گونه تصمیم گیری در خصوص تعرفه های باید در شورای عالی بیمه صورت بگیرد و تعرفه های درمانی باید هرسال تغییر کند.

او با اشاره به بازنگری صورت گرفته در کتاب تعرفه گذاری خدمات سلامت گفت: بر این اساس برخی از تغییرات مورد نظر بیمارستان ها و نیروهای مختلف پزشکی اعمال و اصلاحات لازم صورت گرفته است.

وزیر بهداشت گفت: اصلاح تعرفه ها به توزیع بهتر نیروهای تخصصی در سراسر کشور و تحقق عدالت در سلامت کمک می کند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    7 19
    در میانه سال دریافتی چند 10 میلیونی پزشکان رو 300 درصد افزایش دادید؟ برای سال آینده هم دنبال افزایش هستید؟ بعد هم میفرمایید که برای خرید آمبولانس و حمایت از بیماری های خاص و ساخت و تجهیز بیمارستان ها و ... در تنگاه هستید و بودجه ندارید.آیا بهتر نبود که به جای اینکه دریافتی چند 10 میلیونی پزشکان رو افزایش بدید اول به مشکلات موجود رسیدگی میکردید؟ شما وزیر بهداشت هستید یا وزیر پزشکان؟؟ به خدا همه مردم مشکل دارند.دریافتی زیر یک میلیونی یک کارگر یا یک معلم برای سال آینده 14 درصد افزایش پیدا می کنه ولی پزشکی که خدا تومان درآمد داره در میانه سال 300 درصد؟ راستی یک پزشک از یک استاد تمام رشته های مهندسی بیشتر سختی کشیده و درس خونده؟؟ این درحالی است که پزشکان در حین تحصیل هم از دولت پول می گیرند.
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    7 13
    فعلا تمام وزیرهای کشور دارند از مردم میکنند و میریزند تو جیب بنگاه های اقتصادی و حامیانشون ، شما هم بخور دکتر جان ،