پس از باخت تیم ملی فوتبال، واکنش ها به مربیگری کی روش، موجب شد او به انتقاد مربیان داخلی پاسخ دهد.

سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری که امروز در هتل محل اقامت تیم ملی در استرالیا برگزار شد گفت:«یک روز پس از شکست مقابل عراق باید توضیح بدهم که دقیقا کجا بودیم و امروز به کجا رسیدیم.من می خواهم کمی هم درباره آینده حرف بزنم.شما می دانید که من در ماه های قبل به خاطر دلایلی سکوت کرده بودم.من تمام تلاشم را کرده بودم تا به خاطر منافع ملی هر چیزی را به زبان نیاورم اما امروز فکر می کنم که...» واکنش کی روش به درخشان و قلعه نویی را اینجا ببینید.

فیفا در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال فرستاده، دوپینگی بودن علا عبدالزهرا را تایید کرده است. به همین دلیل احتمال محرومیت تیم عراق و اعلام نتیجه به سود تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد. دیگر جزئیات را اینجا ببینید. گزارش خبرآنلاین درباره احتمال محرومیت عراق را اینجا ببینید.

کاروان تیم ملی ایران که روز جمعه با قبول شکست مقابل عراق از گردونه رقابت های جام ملت های آسیا کنار رفت احتمالا روز دوشنبه استرالیا را به مقصد ایران ترک می کنند.جزئیات را اینجا ببینید.

مقامات ترکیه بمناسبت درگذشت پادشاه عربستان سعودی عزای عمومی اعلام کردند.جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

نمودار درختی خاندان پادشاهی آل سعود را هم اینجا ببینید.

ساعت آخرالزمان، ساعتی نمادین به قدمت 67 سال است که نشان‌دهنده شدت خطرهای نابودکننده تمدن بشری است. طی 3 سال اخیر، این ساعت 2 دقیقه به نیمه‌شب نزدیک‌تر شده است. جزئیات این خبر را اینجا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396910