دادستان تهران اعلام کرد: به مسوولان وزارت مخابرات، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات برای اجرای فیلترینگ نرم‌افزارهای ارتباطی مهلت داده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادستانی تهران؛ جعفری دولت‌آبادی، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد عدم اجرای فیلترینگ این نرم‌افزارها گفت: وزیر مخابرات، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات جهت اجرای دستور قضایی برای فیلترینگ نرم‌افزارهای مذکور و یا طرح‌های دیگر که مانع ارتکاب جرم در فضای مجازی شود، درخواست مهلتی چند ماهه کرده که مورد موافقت قوه قضاییه قرار گرفته که پس از انقضای این مهلت، دادستانی تهران اتخاذ تصمیم خواهد کرد.

دادستان تهران هم‌چنین در خصوص اظهارات اخیر یکی از مقامات دولتی در مورد پرونده بابک زنجانی گفت: در این پرونده، از رییس کل سابق بانک مرکزی و تعدادی از وزرای سابق، تحقیقات لازم صورت گرفته است و با توجه به گستردگی ابعاد پرونده، تکمیل تحقیقات مستلزم زمان بیشتری است. وی افزود: بازپرس در مرحله فعلی، تحقیقات خود را بر روی سه متهم اصلی پرونده متمرکز کرده است و پس از فراغت از این امر، در مورد سایر متهمان پرونده اقدام و اتخاذ تصمیم شد.

جعفری دولت‌آبادی گفت: ریاست محترم قوه قضاییه با تاسیس دادسرای پولی و بانکی در تهران موافقت کرده و این دادسرا در شرف افتتاح رسمی است.

دادستان تهران هم‌چنین اعلام کرد: ریاست محترم قوه قضاییه با برقراری کشیک فوق‌العاده از ساعت 24 تا 5 بامداد در تهران موافقت نموده و به زودی این برنامه کشیک اجرایی خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396907

برچسب‌ها