مهدی تاج می‌گوید تا زمانی که تیم ملی به تهران نرسیده امکان تغییر زمان بازی‌های لیگ نیست.

زواش محمدي: چند ساعت دعواي كلامي استقلالي‌ها با سازمان ليگ بر سر هيچ بود و اصلاً قرار نيست تاريخ بازي‌ها جلو بيفتد. چون تيم ملي به تهران برنگشته، تاريخ بازي‌هاي هم عوض نمي‌شود.
از بد شروع ليگ چهاردهم و آغاز بازهاي مسئله‌اي كه ذهن اهالي فدراسيون سازمان ليگ و تيم‌هاي حاضر در ليگ را به خود جلب كرده بود بازهاي جام ملت‌هاي آسيا بود كه در اواسط دي‌ماه و كوران بازي‌هاي ليگ قرار بود انجام شود. از يك طرف برنامه آماده‌سازي كارلوس كروش و از طرف ديگر مخالفت مربيان بنام تيم‌هاي ليگ برتري مبني بر تعطيلي بلندمدت ليگ، مسافرات ليگ را بر اين داشت تا تصميمي را اتخاذ كند و ليگ بعد از انجام 17 بازي به تعطيلي 55 روزه رفت و تمام تيم‌ها برنامه‌ريزي خود را براساس اين مدت زمان انجام دادند. در حالي كه يك روز از شكست تيم ملي ايران مقابل عراق و حذف از جام ملت‌هاي آسيا مي‌گذرد غلامرضا بهروان در يك مصاحبه راديويي صبح شنبه عنوان كرد بازي‌ها يك هفته زودتر از موعد مقرر پنج‌شنبه 9 بهمن شروع خواهد شد. كه اين مصاحبه واكنش‌هايي را در پي داشت. استقلالي‌ها جدي‌ترين معترضان بودند. باشگاه استقلال اعلام كرد كه فقط در تاريخ اعلام شده وارد بازي‌هاي ليگ خواهد شد و در غير اين صورت از انجام بازي با سپاهان امتناع مي‌كنند. ميرشاد ماجدي سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرآنلاين مي‌گويد: ما تعطيلي 20 روزه را تحمل كرديم و براساس آن برنامه‌ريزي كرديم، بدنسازي و بازي‌هاي دوستانه برگزار كرديم كه در حال حاضر به بازيكنان تيم استراحت داده‌ايم و فقط در تاريخي كه اعلام شده بود بازي خواهيم كرد. حنيف عمران‌زاده مدافع استقلال هم در مصاحبه‌اي گفته سازمان ليگ با اين برنامه تصميم به باخت استقلال مقابل سپاهان را دارد اين در حالي كه خليليان مديرعامل باشگاه سپاهان هم مخالف برگزاري بازي‌ها در تاريخ زودتر از تاريخ مقرر شده است و گفته در حال حاضر ملي‌پوشان در تيم بزرگسال و 3 ملي‌پوش در تيم اميد دارد.
رحيم ايرانيان سرپرست باشگاه نفت كه در حال حاضر صدرنشين ليگ چهاردهم هستند اعلام كرد كه باشگاه نفت تابه تصميم سازمان ليگ است اما از آنجايي كه بازي‌هاي ليگ فشرده برگزار مي‌شود و نفت هم نماينده ايرانيان در بازي پلي‌آف جام باشگاه‌هاي آسيا مي‌باشد اين نگراني براي كادرفني نفت وجود دارد و خواستار تجديدنظر درباره اين تصميم مي‌باشند.
اين در حالي است كه تيم ملي و بازيكنان همچنان در استراليا هستند و طبق برنامه‌ريزي چهارشنبه به ايران برمي‌گردند. مهدي تاج رئيس سازمان ليگ برتر كه بعد از مصاحبه بهروان زيرفشار بود درباره اين احتمالا كه تاريخ بازي‌هاي ليگ عوض شود به خبرآنلاين گفت: «راستش ما هنوز نمي‌دانيم تيم ملي چه زماني به ايران مي‌رسد كه بخواهيم درباره ليگ تصميم بگيريم. اگر الان از من بپرسي، مي‌گويم ليگ در همان زمان قبلي برگزار مي‌شود.»

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =