ایرنا نوشت:

یک پایگاه خبری شهرداری اصفهان روز پنجشنبه به نقل از جانشین فرمانده انتظامی این استان خبر داد که سرنخ شایعات اسیدپاشی‌های اصفهان در فضای مجازی به یکی از شهرهای جنوبی کشور رسیده است.

به گفته این مقام انتظامی بر اساس تحقیقات پلیس فتا، ۲ نفر از کسانی که در فضای لاین، خبرهای کذب را در خصوص اسید پاشی منتشر می‌کردند، شناسایی شدند و مشخص شد که این افراد در یکی از شهرهای جنوبی کشور اقامت دارند لذا تیم ویژه‌ای برای دستگیری آن‌ها به این شهر اعزام شده است.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، اظهار داشت: اقدامات کارآگاهان پلیس، نیروهای اطلاعات، سپاه و تمام دستگاه‌های مرتبط، نشان می‌دهد که مرتکب این اقدامات اسیدپاشی، یک نفر بوده است.

وی افزود: عامل این کار، فردی دچار اختلالات روانی و ناهنجاری‌های اجتماعی است که به واسطه محرک‌های روانی، متوسل به خشونت کور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: مردم ما مطمئن باشند که دست هیچ جماعت و تفکر خاصی پشت این قضیه نیست لذا به ما کمک کنند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر، مسبب این وقایع غیر انسانی و غیر شرعی را به آن‌ها معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: پس از آخرین اتفاق، تمام توان انتظامی خود را به کار گرفتیم تا امنیت را در شهر حکم فرما کنیم؛ بسیاری از عوامل ما در پلیس تخصصی با لباس شخصی در بین مردم حضور دارند و گشتی‌های کمین و شکار پلیس نیز در حال ماموریت به سر می‌برند؛ امروز نیز دستور موکد برای نیروهای کمکی صادر شده و از بعد از ظهر پنجشنبه، مردم ما، حضور نیروهای پلیس را در کلان شهر اصفهان به طور محسوس شاهد خواهند بود.

چند نفر مظنون در پلیس آگاهی اصفهان

وی با اشاره به اینکه عوامل آشکار و پنهان پلیس در تمام خیابان‌ها و نزدیک تمام مدارس حضور دارند، تصریح کرد: در حال حاضر، چند نفر مظنون در پلیس آگاهی اصفهان، تحت تحقیقات قرار دارند.

سرهنگ حسین‌زاده ضمن توصیه به مردم مبنی بر اینکه اخبار خود را از نهادهای مسوول دریافت کنند، گفت: شهروندان مطمئن باشند که اتفاق دیگری در این زمینه رخ نخواهد داد و با آرامش به فعالیت‌های خود در جامعه ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه مطمئنا برای مردم اخبار خوبی خواهیم داشت، اظهار کرد: امیدواریم از این پس، هرگز شاهد وقوع چنین اتفاقات تلخی در کشور اسلامی و استان مذهبی خود نباشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم اگر اخبار خاصی داشتند که می‌تواند به ما کمک کند، با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    من خانواده هایی که قبلا این اتفاق براشون افتاد و فرد متهم رو بخشیدن خیلی مقصر میدونم. و بعد رسانه ها به عنوان قهرمان ازشون یاد میکردن. قصاص برای ادامه حیات ماست اگه به غیر این بود هیچوقت تو اسلام بهش تاکید نمیشد.
    • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
      16 91
      بله منم قبول دارم. اما خدا هم تو قرآن گفته اگه ببخشن براشون بهتره
    • بی نام US ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
      10 54
      من با نظر شما کاملا موافقمم
  • بی نام A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    104 5
    امروز بعد از ظهر شهر شبیه پادگان بود بعید میدونم اینجوری به نتیجه ای برسند اما برای تسکین موضعی بد نیست
  • سامان A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    باید دستگیر شن......ایجاد شایعه بخخصوص در این مورد که موجب از بین رفتن ارامش عمومی مردم و ترس میشه گناه کوچیکی نیست.........شایعاتی که با اهداف سیاسی و جناهی میشه.......به خیالشون دارن ضد نظام فعالیت میکنن ولی فقط و فقط ایجاد رعب و وحشت بیشتر در مردم و تشویش چهره ایران در بین مردم دنیا میشه بخصوص اینکه رسانه های خارجی اینجور مسایل رو خیلی با اب و تاب شرح میدن
    • بی نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
      208 7
      بابا کسی که خبر رو گذاشته که باید ازش تقدیر کرد نه بهش بگن شایعه پراکن منتظر بودید تو صدا سیما خبر اسیدپاشی پخش بشه که مردم بفهمن
    • بی نام A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
      131 9
      سوالم از جناب سامان این هست خدایی فرق شایعه و واقعت رو میدونی
    • سامان IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
      5 28
      در جواب دوست بالا : دوست عزیز اینکه اسید پاشی صورت گرفته کاملا مشخصه.....ولی اینکه یه عده میان یهو شایعه میندازن بر فرض امروز 8 نفر دیگر اسید پاشی شدن در اصفهان...............این چیزی جز ایجاد رعب و وحشت در مردم ایجاد نمیکنه کاسبان حقوق بشر خرج نشین هم که همین شایعات رو به عنوان خبر بازنشر میدن
  • بی نام A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    161 5
    خبرنگار ایسنا رو نگیرن :
  • بی نام A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    98 4
    همه چی آرومه.....من چقد خوشبخدم...
  • بی نام A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    5 1
    میگن اگه تو یک محله دزد رفت این محل تا ششماه امن است چون مردم حواسشون جمع شده وخوب مراقب محل هستند . این اسید پاش ها ی نامرد فعلاً کاری انجام نمی دهند باید در آینده مراقب باشیم در ماه های اینده دوباره اتقاق نیفته . نیرو های ما بیدارباشند .