ایسنا نوشت:

جانشین فرمانده پلیس راه کشور انسداد محورهای استان‌های شمال غربی کشور در پی بارش برف را نادرست خواند و گفت: انتشار خبری نظیر انسداد جاده و نجات صدها در راه مانده مورد تایید ما نیست.

سرهنگ صمد اسفندیاری در این گفت‌وگو با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیکی در کلیه جاده‌های اصلی و فرعی کشور بدون مشکل خاصی گزارش شده و شرایط جوی نیز عادی است افزود: روز گذشته خبری درخصوص انسداد چند محور در استان‌های شمال غربی به خصوص اردبیل منتشر و گفته شد که تعداد زیادی از در راه ماندگان نجات داده شدند. در این خصوص باید بگویم که گرچه در برخی از محورهای استان‌های شمال غربی به ویژه چند گردنه در استان اردبیل شاهد برف و کولاک زیادی بودیم اما هیچ یک از محورها مسدود نشد.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها اعلام کردند که برف و کولاک تعداد زیادی در راه مانده داشت افزود: در بررسی‌هایی که ما انجام دادیم مشخص شد که چنین چیزی نبوده و تنها چند خودرو که آمادگی رانندگی در شرایط برفی را نداشتند به حاشیه جاده منتقل شده و مدتی بعد ادامه مسیر دادند.

به گفته جانشین فرمانده پلیس راه کشور در این ساعات ترافیک کوتاه مدتی ایجاد شد که با حضور عوامل راهور این مساله نیز مرتفع شد و هیچ جاده‌ای مسدود نشد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    1 1
    تیترت بازم مشکل داره