سرمربی فولاد می‌گوید بازیکنان تیمش باعث شده‌اند تراکتورسازی برنده بازی اول لیگ برتر چهاردهم شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسكوچیچ سرمربی فولاد خوزستان پس از شكست تیمش مقابل تراكتورسازی گفت: «حق ما باخت نبود ولی با این حال به تراكتورسازی تبریك می‌گوید. اشتباهات بازیكنانم باعث شد در این مسابقه برنده نشویم. خودمان باعث شدیم تراكتورسازی برنده شود. ما در 24 ساعت گذشته استرس زیادی داشتیم چراكه فدراسیون به خاطر مشكلات كارت پایان خدمت، دو بازیكن ما را از این بازی محروم كرد. كارت بازی این بازیكنان سه روز قبل صادر شد اما یك روز قبل از بازی گفتند حق استفاده از آن‌ها را ندارید.»
او ادامه داد: «یكی از این بازیكنان ساسان انصاری بود كه پدرش فوت كرده و به همین دلیل معافیت گرفته. مشكل او حل شد ولی به خاطر استرس زیادی كه دارد نتوانست در این مسابقه خوب بازی كند. بعضی از تیم‌ها بدون دردسر بازیكن می‌گیرند و بعضی دیگر هم باید دردسر بكشند. این موضوع طبیعی است؟ وقتی تیم شما استرس زیادی دارد نمی‌تواند نكات فنی را در زمین پیاده كند.»
خبرنگاری از اسكوچیچ در مورد شادی بعد از گلش سوال پرسید كه او گفت: «من به حریف احترام می‌گذارم و اجازه نمی‌دهم كه به آن‌ها بی احترامی كنم. این سوال احمقانه است. من هم از گوشت، پوست و استخوان هستم و اگر مشكلات 24 ساعت گذشته من را داشتید شاید همین واكنش را نشان می‌دادید.» خبرنگاران به دلیل استفاده از كلمه «احمقانه» از اسكوچیچ خواستند كه عذرخواهی كند كه او گفت منظورش خبرنگاران نبوده است و سپس جلسه را ترك كرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =