ایسنا نوشت:

یک برنامه‌ساز کودک با انتقاد از سریال رمضانی «فاخته» که در گروه کودک و نوجوان شبکه دو ساخته شده است، عنوان کرد: این سریال هیچ ارتباطی با کودک و نوجوان ندارد.

او همچنین خاطرنشان کرد که کاش سریال «هفت سنگ» را گروه کودک و نوجوان می‌ساخت.

امیرفیضی، کارگردان سابق برنامه‌ «سنجد» در گفت‌و‌گو با ایسنا بیان کرد: در تیتراژ پایانی سریال «فاخته» نوشته‌اند، ساخته شده در گروه کودک و نوجوان؛ آخر این سریال چه ارتباطی با کودکان و نوجوانان دارد؟!

وی افزود: «فاخته» چه حکایت و جذبه‌ای می‌تواند برای بچه‌ها داشته باشد؟ آیا حتما باید کودکان و نوجوانان سریال داشته باشند؟ بچه‌ها گناه دارند، چرا شبکه دو باید این سریال را با عنوان کودک و نوجوان پخش کند.

این برنامه‌ساز گفت: اگر پول نیست، پس «فاخته» چیست؟ اگر هم بودجه هست پس چرا از افراد مختلف برای همکاری دعوت نمی‌شود؟ الان برنامه‌سازان مفید ما کجا هستند؟ خدا را شکر که حداقل شبکه پویا هست، اگر چه فراگیری شبکه دو را ندارد، اما بودنش بهتر است. درست است که شبکه‌های تخصصی مدام برنامه‌های تکراری پخش می‌کنند، اما حداقل جبران‌ کننده‌اند.

او در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به سریال‌های رمضانی «مدینه» و «هفت سنگ» نیز اشاره کرد و ضمن انتقاد از شکل بد اسپانسر در سریال‌های تلویزیونی به ویژه سریال‌های مناسبتی گفت: سیروس مقدم کارش را بلد است و همین که مخاطب را پای تلویزیون می‌نشاند دستش درد نکند. «مدینه» جمع بازیگران خوبی دارد و همین که به بیننده احترام می‌گذارد نیز خوب است.

فیضی در ادامه درباره‌ی «هفت سنگ» نیز خاطرنشان کرد: جدای از حاشیه‌هایی که برای این سریال پیش آمده خیلی حیف بود که این سریال ماه رمضان پخش شود چون حال و هوای یک سریال هفتگی را دارد، نه یک سریال هر شبی.

وی اظهار کرد: اگر «هفت سنگ» در زمان دیگری پخش می‌شد، کمتر دچار حاشیه‌ها نیز می‌شد و اثرگذاری‌اش هم بیشتر بود.

فیضی افزود: «هفت سنگ» کار تمیز، خوب و آبرومندی از آب درآمده است و سرپاست، اگرچه بعضی از فضاهایش اصلا ایرانی نیست، ای کاش این سریال را گروه کودک و نوجوان ساخته بود چون خانواده در آن حضور بیشتری دارد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس RO ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    11 2
    ایها الناس کسی هست که فاخته رو تماشا کنه ما فامیلی سریالهای ماه رمضان رو تحریم کردیم بجاش هر شب دست بچه مون رو میگیریم میبریم پارک
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    11 1
    واقعا سریال فاخته چی میخواد بگه من بجای سرکار خانم ثریا قاسمی خجالت میکشم بجای آقای اکبری خجالت میکشم فکرشو بکنید مادره هرروز از دخترش میپرسه همکارت ازت خواستگاری نکرد سکانس مادر که عشقش بچه شه هرشب تالا پخش شده