فارس نوشت:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افتتاح فاز دوم رومینگ ملی از امرورز اظهار امیدواری کرد که این اقدام مقدمه‌ای باشد تا در نیمه دوم امسال نسل سوم تلفن همراه هوشمند را در سراسر کشور داشته باشیم.

محمود واعظی گفت: در مراسم افتتاح مرحله اول آزمایشی رومینگ ملی رایتل با دو اپراتور دیگر قول دادم تا نیمه ماه مبارک رمضان رومینگ ملی بین همه اپراتورها صورت پذیرد و سراسری شود. خوشبختانه با تلاش فراوان همکاران و همکاری خوب و همه جانبه اپراتورها تلفن همراه این امر محقق شده و امروز رومینگ ملی سراسری افتتاح خواهد شد و آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه برای همه مشترکان همراه اول، ایرانسل و رایتل افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: رومینگ ملی خدمتی است که با استفاده از آن، مشترکین می‌توانند در نقاطی که اپراتور خود آنتن‌دهی ندارد از پوشش‌دهی و خدمات پایه تلفن همراه شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت همراه سایر اپراتورها استفاده کنند. بدین ترتیب مشترکین تقریبا در هر منطقه‌ای که آنتن یکی از اپراتورها نصب باشد می‌توانند تمام خدمات تلفن همراه را داشته باشند و این جا‌به‌جایی رایگان است و برای مشترکان هزینه‌ای نخواهد داشت.

وزیر ارتباطات در عین حال گفت: در حالت رومینگ، کیفیت ارائه خدمات به مشترکین، مطابق سطح کیفیت خدمات اپراتور میزبان خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد که این اقدام مقدمه‌ای باشد برای اینکه ما در نیمه دوم امسال نسل سوم تلفن همراه هوشمند را در سراسر کشور داشته باشیم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =