رضا یزدانی می گوید که این "فرا بدشانسی ها"دست از سر او بر نمی دارد.

مرتضي رضايي - خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا يزداني و باز هم بدشانسي. خودش هم از اين اتفاق‌ها تعجب كرده است. اصلاً باورش نمي‌شود كه پس از آن همه مصدوميت‌هاي كابوس‌وار و گذراندن روزهاي سخت دوباره در آستانه مسابقاتي مهم عضله‌‌اش پاره شود و تورنمنت ديگري را از دست بدهد.

وقتي با رضا تماس گرفتيم او نمي‌دانست بايد چه چيزي درباره اين همه بدشانسي بگويد! رضا، توكل به خدا مي‌كند و مي‌گويد: «فقط اميدوارم اين روزهاي سخت هرچه زودتر به اتمام برسد و بدشانسي دست از سر من بردارد.»

* فكر مي‌كني چرا اين اتفاق‌ها مي‌افتد؟

خودم هم نمي‌دانم. آن از المپيك كه همه ديدند چه بلايي سرم آمد. آن از مسابقات جهاني قبلي و اين هم از مسابقات امسال. اين ديگر فرابدشانسي است. داشتم خودم را آماده مي‌كردم تا در مسابقات زيلكوفسكي شركت كنم. حتي در مسابقات انتخابي تيم‌ملي هم شركت كردم و نتيجه خوبي گرفتم. عملكردم خوب بود و داشتم خودم را براي مسابقات مهمتري آماده مي‌كردم كه اين بلا سرم آمد.

* چه شد كه اين اتفاق افتاد؟

چند روز پيش ساق پايم آسيب ديد. رفتم پيش پزشك و پس از MRI مشخص شد كه عضله پايم پاره شده است.

* پس قطعاً تورنمنت زيلكوفسكي لهستان را از دست مي‌دهيد؟

بدشانسي با من عجين شده است. البته زياد جاي نگراني نيست. مردم نگران نباشند. درمانم سه هفته طول مي‌كشد. هفته اول بايد استراحت مطلق داشته باشم، هفته دوم آب درماني و هفته سوم هم استراحت. اين جام را كه از دست دادم اما اگر خدا بخواهد تمام تلاشم را مي‌كنم تا بتوانم براي مسابقات كسب سهميه المپيك خودم را آماده كنم، توكل بر خدا.

* فكر مي‌كنيد ايران بتواند چند سهميه براي المپيك به‌ دست بياورد؟

امسال شرايط خيلي سخت است. آمريكايي‌ها از قطب‌هاي كشتي هستند. در سال قبل از المپيك همه تيم‌ها با نفرات كامل پا به اين مسابقات مي‌گذارند. اميدوارم بچه‌ها در تمامي اوزان بتوانند سهميه المپيك را بگيرند و يك روز خوب براي ورزش ايران رقم بزنند.

 

251 41

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی بلیزر IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    25 1
    پلنگه چش قشنگه امید همه مازنی ها به توست " نا امیدشون نکن