تسنیم نوشت:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تحول نظام سلامت بر محور منافع مردم تدوین می شود، گفت: بسته‌های جدید طرح سلامت به ‌زودی ابلاغ می‌شود.

سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی ظهر امروز در جمع مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به اجرای طرح نظام سلامت، اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان گیلان از نظر دارابودن نیروهای تخصصی ارتقاء یافته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم سرمایه‌گذاری در راستای افزایش امکانات و تجهیزات و تخت‌های بستری نیز به همین میزان ارتقاء یابد، افزود: از حضور بخش خصوصی در حوزه سلامت استقبال می‌کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطمئن هستیم که در این دولت راهبردها و هدف‌گذاری حوزه سلامت به گونه‌ای انجام می‌شود که آینده آن به نفع همه مردم باشد.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه امروز کشور ما به لحاظ بین‌المللی در جایگاه مهمی از دنیا قرار دارد و به یکی از کشورهای بزرگ دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: این موفقیت نشان از جایگاه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشور در عرصه علمی و سایر حوزه‌ها، تأکید کرد: همه این موفقیت‌ها به لطف خداوند نصیب کشورمان شده و روزهای خوبی در انتظار مردم ما قرار دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" گفت: امیدوار هستیم همدلی و همزبانی دولت و ملت سبب سرعت بخشیدن به پیشرفت کارها در کشور باشد و عزت و سعادتمندی را برای مردم به همراه داشته باشد.

قاضی‌زاده‌ هاشمی با بیان اینکه تحول نظام سلامت بر محور منافع مردم تدوین می شود، گفت: بسته‌های جدید طرح سلامت به‌زودی ابلاغ می‌شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =