وزیر اطلاعات گفت: در رقابت‌های سیاسی، باید اخلاق، انصاف، موازین شرعی و حفظ آبروی افراد رعایت شود و همه باید برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و ایجاد فضای سالم سیاسی و انتخاباتی پرشور، بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علوی در جمع مردم فومن در مسجد جامع این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان دولت وملت، همدلی وهمزبانی از سوی رهبر انقلاب افزود: تا زمانی‌که مودت، همدلی، برادری ومهربانی را در خود تقویت کنیم؛ یقیناً پایه‌های نظام اسلامی مستحکم‌تر خواهد شد.

وی همدلی وهمزبانی را شرط اساسی یاری ملت خداجو ومسلمان ایران از سوی حضرت باریتعالی عنوان و درادامه سخنانش خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، از بارزترین مصادیق عبور از دشواری‌ها و سختی‌هاست و گذر از این مسائل، توسط مردم و مسوولان تحت رهنمودهای ولی فقیه، موفقیت را برای ایران اسلامی به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که برخی از مبارزان، دچار یأس و ناامیدی شده بودند اما با نصرت خداوند بزرگ و تدبیر و رهبری داهیانه امام راحل عظیم الشأن، به پیروزی شکوهمندی دست یافتیم.

وزیر اطلاعات با بیان این‌که «خداوند متعال و امام عصر (عج) در این 36 سال انقلاب اسلامی را محفوظ داشته‌اند»، گفت: در سال‌های استقرار نظام جمهوری اسلامی، درخت ایران با خون پاک شهیدان وهمراهی ملت همیشه در صحنه، تنومندتر شده و موجبات شگفتی جهان و جهانیان و دشمنان را فراهم کرده است.

وی با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهیدان ادای احترام ، سپس به عنوان نماینده رییس جمهوری، در جلسه شورای اداری شهرستان فومن حضور یافت.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =