اقتصاد نیوز نوشت:

یکی از گران‌ترین ساختمان‌های اداری تهران برای رهن و اجاره، ماهانه 500 میلیون تومان اجاره قیمت‌گذاری شده که این مبلغ معادل 16 میلیارد و 666 میلیون تومان رهن کامل است.

 به منظور صرفه‌جویی در پرداخت هزینه اجاره واحدهای اداری، برخی از مالکان این واحدها، ملک خود را به صورت همزمان در قالب اتاق‌های مجزا به مشاغل مرتبط با هم اجاره می‌دهند، به طوری که برخی از افراد که نیاز به فضای کاری گسترده‌ای ندارند می‌توانند با اجاره یک اتاق اداری در پرداخت مبلغ اجاره صرفه‌جویی کنند.

اتاقی 15 متری در گیشا با ودیعه پنج میلیون تومان و اجاره ماهانه 800 هزار تومان اجاره داده می‌شود که این اتاقی 15 متری از یک واحد 110 متری است؛ همچنین 15 متر از یک واحد 56 ‌متری به صورت سه روز در هفته به پزشکان و وکلا اجاره داده می‌شود.

واحدی 80 متری نیز در هفت‌حوض نارمک با پنج میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهانه دو میلیون و 450 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

البته میزان مبلغ اجاره اتاق‌های اداری، همچون واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران متفاوت است. علاوه بر محله و موقعیت ملک، مواردی نظیر دارا بودن مبلمان اداری شیک، موکت یا پارکت بودن و زیبایی ظاهری اتاق و از همه مهمتر اتصال به خطوط پرسرعت اینترنت و نیز دارا بودن تلویزیون ال‌سی‌دی، داشتن کامپیوتر و همچنین دارا بودن پارکینگ و حتی چشم‌انداز زیبا از جمله مواردی است که در تعیین اجاره‌بهای اتاق‌های اداری نقش مؤثری دارد.

بیشتر مالکان، ساختمان‌های اداری را به صورت یکجا اجاره می‌دهند. ساختمانی اداری در جردن دارای دو واحد 350 متری و 23 واحد 130 متری به همراه 70 متر پارکینگ با اجاره ماهانه 500 میلیون تومان اجاره داده می‌شود که این مبلغ معادل رهن کامل 16 میلیارد و 666 میلیون تومان است.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =