روایت ایدیپندنت از حضور مک دونالد در ایران/ آنها خودشان «مش دونالد» دارند!

پس از توافق هسته ای ایران و کشورهای ۵+۱ گفته شد مک دونالد علاقمند است به بازار ایران وارد شود. پس از این، روایت های مختلفی درباره حضور مک دونالد در ایران منتشر شد. اما روزنامه انگلیسی ایندیپندنت سراغ مش‌دونالد رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در گزارش روزنامه ایندیپندنت آمده است:

موفقیت رستوران آمریکایی مک دونالد باعث شده است که این رستوران تقریبا در همه جای دنیا شعبه داشته باشد، اما به علت روابط سرد ایران و آمریکا بعد از انقلاب، این رستوران هیج شعبه ای در ایران ندارد.

البته چندی پیش مک دونالد در وب سایتش از درخواستی برای شعبه زدن در ایران خبر داده بود.

اگرچه این موضوع فست فود دوستان ایرانی را برای رسیدن به علایق خود متوقف نکرده. در ایران رستوران های زیادی وجود دارد که از رستوران های معروف دنیا تقلید کرده اند،‌ از جمله، مش‌دونالد. 

حسن رئیس مش دونالد می گوید: من نمی توانستم اسم رستورانم را مک دونالد بگذارم. به همین دلیل پسرم به من پیشنهاد داد که اسم رستوران را «مش‌دونالد» بگذارم که خیلی فرقی با مک‌دونالد ندارد. ما همه تلاش‌مان را می کنیم که به کیفیت مک دونالد برسیم.

در ایران فقط مش‌دونالد از فست فود های شبیه به فست فودهای آمریکایی نیست؛ رستوران هایی مانند زداف‌سی، برگر هوس و پیتزا هت نیز وجود دارد. 

۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    20 10
    ایران خودش کلی رستوران زنجیره ای خوب داره.
    • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
      12 1
      البته درست عرض میفرمایید اما هر کاسب ایرانی تا جایی که بتونه مردم را سرکیسه میکنه. یکی از راه استفاده مواد بی کیفیت دیگری کم فروشی دیگری گران فروشی امیدوارم کسب رزق حلال را از این اجنبی یاد بگیرند نه اینکه مثل خودشان کنند.
  • بی نام DE ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    2 5
    خخخخخخخخخخ
  • بی نام IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    26 3
    من فست فود خور قهاری بودم ولی توبه کردم و با چرخش 180 درجه ای زدم تو کار جوجه و شیشلیک و دیزی. برای تنوع هم بعضی وقت ها آش می زنم به بدن. واسه من و امثال من مش دونالد و مک دونالد فرقی نمی کنه، جفتشون به نظرم مزخرفه.
    • سعید A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
      10 5
      منم خیلی پول‌دارم
  • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    10 5
    نمی دونم چرا اینقدر به مک دونالد گیر داده اید؟ من شخصا از همبرگرش خوشم نمیاد. گمان کنم خیلی ها در تهران مزه همبرگرش رو دوست نداشته باشن. همبرگرهای خودمون که مزه کباب می ده با مخلفات داخلی باب طبع ایرانی ها خیلی خوشمزه تره. فقط کم مایونز بزنید لطفا.
    • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
      3 12
      تو خوبی کوچولو