قدرت الله ایزدی گفت دارم از استرس می‌میرم/ سروش صحت چطور جلوی «رشید»‌ را گرفت؟

سروش صحت می‌گوید قدرت‌الله ایزدی وقتی شنید قرار است نقشی به غیر از «رشید» را بازی کند شوکه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین او که به کافه خبر آمده بود تا درباره سریال «شمعدونی» حرف بزند درباره علت انتخاب قدرت‌الله ایزدی بازیگر طنز اصفهانی گفت: «آقای ایزدی همیشه بازیگر محبوب من بوده و من همیشه دلم می‌خواسته در کارهایم باشد ولی خیلی نگران کنترل کردنش بودم.»

او افزود: «جنس بازی که ایزدی به آن عادت داشت با جنس بازی‌اش در این سریال خیلی فرق داشت ولی من خیالم راحت بود که او نقش را قبول می‌کند و بیشتر دنبال هماهنگی بازیگران با او بودم ولی ماجرا کاملا برعکس شد. این آقای ایزدی بود که باید هماهنگش می‌کردیم.»

صحت ادامه داد: «ایزدی خوشحال و خندان به تهران آمد و بهش گفتیم که این نقش شماست. گفت یعنی چی نقشم است؟ من رشیدم، غیر رشید بازی نمی‌کنم. گفتیم یعنی چی؟ گفت من خیلی دوست دارم در کار شما بازی کنم اما به عنوان رشید، نه کس دیگری. بدین ترتیب همه معادلات ما به هم ریخت.» 

این کارگردان گفت: «وقتی از او پرسیدم که چرا نقش دیگری بازی نمی‌کنی گفت به دو دلیل. چون اولا خودم عادت ندارم، ثانیا مردم عادت ندارند و ثالثا من بداهه کار می کنم. برای دیالوگ و حرکت باید آزاد و رها باشم. خلاصه کلی اصرار کردم که حالا بیا و یک بار تجربه کن که به نظر من خیلی خیلی خوب بود. هم برای ما و هم برای خودش.»

صحت درباره نخستین روز کاری ایزدی هم گفت: «روز اولی که آمد سر کار گفت من دارم از استرس می‌میرم. دو تا هم قرص خوردم. اصلا عادت نداشت که بهش بگویند سر این نقطه بایست و تا فلان جا برو و دقیقا این دیالوگ را بگو. اما بعد از یکی دو روز آنقدر خوب شده بود که باورتان نمی‌شود. او واقعا یک بازیگر حرفه‌ای‌ست.» 

مشروح کامل کافه خبر این سریال را اینجا بخوانید.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =